Oldalak

2013. augusztus 12., hétfő

Bevezetés. ~Nobody knows how can I love you.




Sziasztok Harry vagyok. A legjobb barátom volt az életem. De mi van akkor, ha már nem csak legjobb barátok vagyunk? Ha minden megváltozik egyetlen szótól, egyetlen tettől? Ha ettől mindenki szemében megváltozunk, ha ettől máshogy néznek ránk? Én nem akartam ezt, 18 éve fogalmam sem volt, hogy ez lesz. Én csak örültem, hogy van egy szinte testvérem. Egymás családjává váltunk, ha már mások nem nagyon törődtek velünk. Így függtünk a másiktól babakorunk óta. De ez nem volt elég. Megnehezítettük mindenki életét a puszta szívünkkel. De annak ki tud diktálni? Ha van valaki, szívesen megismerkednék vele, hogy megtanítsa nekem is, mert én képtelen vagyok rá.

Üdv, Louis a nevem. Igen, más vagyok...egészen konkrétan biszex. Az én életem ilyen, tudtam, éreztem magamba, soha nem voltam az az átlag srác. De nekem így tökéletes az életem. A gond csak az, hogy a szívem megnehezíti a saját dolgom is. Ugyanis ez a kis valami a mellkasomba, ami mindent elront, éppen a legjobb barátomat szúrta ki magának. Persze, hogy kiakadtam mellette, de nem mutattam. Én csak tűrtem minden egyes érintését, szavát. De egyszer minden kikívánkozik, nem? Hát egyszer én sem bírtam tovább. Bár bírtam volna! Bár ne lenne a mellkasomban semmi! Akkor minden olyan egyszerű lenne.

1 megjegyzés:

Music Note 4