Oldalak

2013. szeptember 29., vasárnap

Captured Ch1.



 

Harry az iskolaújság fényképésze, Louis a futball csapat kapitánya. Harry soha nem értette meg, miért utálja Őt az iskola sztárja. Ki volt szolgáltatva Louis-nak, aki folyamatosan nevetségessé, kétségbeesetté tette. Bármit megtett, hogy elkerülje a megaláztatást. Akkor miért kezdenek szikrák repülni, mikor megkérik, hogy készítsen képeket a csapatról a közelgő nagy meccsig. 

 

Nos Manook!
Elkezdtem fordítani egy történetet, a címe mint láthatjátok Captured (Fogság). Az eredeti képregény/tumblr angol, de gondoltam, így csak könnyebb minden magyarnak, nemde? Engedélyt kaptam az írótól, szóval, miután beérjük magunkat, már vele haladunk. Eddig 5 fejezet van fent, szerintem hamar utolérjük. Az eredeti blog: RockitRocket

2 megjegyzés:

  1. nagyon jó a fordítás:D örülök hoyg lefordítod, mert ezt a mangát én is ismerem, és olvastam si, csak béna vagyok az angolhoz, ezért nem értettem dokat (szinte semmit).ezért nagyon jó hoyg le fordítod:D további sok sikert az uiráshoz (mert a sztoriaid is jók:D) meg a frodítához.D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igazából nem nagyon vagyok otthon ebben a manga dologban, de ez nagyon tetszett. Örülök, hogy sikerült elnyernem a tetszésed :)

      Törlés

Music Note 4