Oldalak

2013. november 7., csütörtök

Award #1.


Köszönöm szépen az első díjamat ezen a blogon Brigi Pánczél-nek. Hihetetlenül hálás vagyok, és nem bírom elégszer elmondani: AZ ELSŐ DÍJAM!  




Feladatok:
5 dolog magadról
5 válasz az én kérdéseimre
5 kérdés feltétele
5 blognak továbbküldeni

5 dolog rólam:
1. Imádok rajzolni.
2. Zene nélkül nem tudok meglenni.
3. Borzalmas hangom van.
4. Mindenképpen el szeretnék jutni egyszer Norvégiába a fjordokhoz.
5. Néha...oké, gyakran rágom a szám belsejét, és ajkaimat.

5 válasz a kérdésekre:
1. Melyik a kedvenc állatod?
Az ember legjobb barátja, a kutya!
2. Ha egy napra bármelyik híresség lehetnél ki lennél?
Hű, ezen még soha nem gondolkoztam, de talán Ed Sheeran lennék.
3. Miért ő lennél?
Mert nagyon kíváncsi vagyok, mi járhat a fejében, amiből ilyen csodás dolgok születnek.
4. El tudod képzelni magadat 50 évesen?
Azt hiszem, el, de valószínűleg nem ilyen leszek.
5. Ha igen, hogy? Ha nem, mik az álmaid erre a korra tekintve?
Lenne egy csodás férjem, akivel teát szürcsölgethetek a tornácon. Kutyák rohangálnának a lábamnál, és lenne két csodás gyermekem, meg persze unokáim, akik mindig szívesen jönnének hozzám, és imádnák a főztöm, mint én imádtam nagyinak.

5 kérdés tőlem:
1. Miért kezdtél el írni?
2. Hova szeretnél eljutni?
3. Milyen munkában tudnád elképzelni magad 20 év múlva?
4. Milyennek képzeled el a jövőbeli családod?
5. Milyen embernek tartod magad?

5 blog, aminek küldöm (sajnálom, de nem lesz annyi):

1 megjegyzés:

Music Note 4