Oldalak

2013. november 21., csütörtök

Award #10



Köszönöm szépen a díjat Dreamy Girl-nek. Végigolvastam, amiket Te válaszoltál, és szerencsétlenségemre, ezt pont angol lektoros órán tettem. Mikor megláttam, hogy a kedvenc blogíródnak engem választottál, felkiáltottam örömömben. Csóró lektor nem értett semmit, aztán magyarázhattam ki angolul, hogy csak egy aranyos dolgot láttam...természetesen angolul, mivel persze, hogy egy szót sem tud magyarul...de legalább hagyja, hogy telefonozzunk órán...meg amúgy is filmezünk többnyire. Szóval ezért is hálás vagyok, köszönöm szépen. 

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Van egy nagyon perverz srác az osztályban, de jó haverom, így elmagyarázta, hogy az egész osztály azt várja, hogy én feleljek. Semmit nem értettem, mire beavatott, hogy ez azért van, mert leghátul ülök, és végig kell vonulnom a padsorok között, így mindenki nyugodtan végignézheti a fenekem és a lábam. Annyira meglepődtem, hogy félrenyeltem, és köhögni kezdtem a folyosó közepén lyukasórán. És pechemre ma persze, hogy én feleltem, így közkínálat lett a fenekem. Úgy pirultam, mikor kimentem. #hahaha
2. Utálom a szomorú filmeket, mert mindig sírok rajtuk.
3. Jelen pillanatban írói válságba szenvedek, de hamar ki szoktam ezekből lábalni, így nem lesz gáz.
4. Imádom az orchideát.
5. Szeretek a kandalló mellett ücsörögni, és ott írni.
6. Előrendeltem a Midnight Memories albumot, alig várom, hogy megjöjjön.
7. Nem bírom felfogni, miért élek ilyen szerencsétlen kisvárosban.
8. Amint felmegyünk a csajokkal egy-egy nagyvárosban, egyből minden pasi megfordul utánunk, bezzeg itt, ha nem iszom le magam full részegre minden szombaton, egy senki vagyok.
9. Márpedig én nem vagyok olyan, aki minden pénteket és szombatot a szórakozóhelyen tölt, így aztán ez ki van zárva.
10. Valahogy ezt soha nem élveztem. Imádok táncolni, és bulizni, de nem egy túlzsúfolt helyen, izzadt idegenek között.
11. De azért én sem vetem meg az alkoholt és a szórakozást...feltéve, ha jó a társaság.

Válaszaim:
1. Hány éves vagy?
16. Jövő héten lesz a szülinapom, 28.-án!
2. Milyen a stílusod?
Hát, ha öltözködésre gondolsz, akkor mikor, hogy. Ha úgy tartja kedvem, ülepes gatyát húzok, és tróger leszek, vagy éppen kicsípem magam, csipkés fölsőbe, de amúgy szeretek elegánsan, kicsit régiesen és csinosan öltözködni...szerencsére átlagos méret vagyok, mint a próbababák a kirakatba, így minden jó rám.
3. Ha valamiben nem tudsz dönteni, kihez fordulsz segítségért?
Többnyire a legjobb barátnőmhöz, de Anya is rengeteget segít, és mindig megmondja, mit tegyek...de a vigasztalásban pocsék, így mindig én mondom meg neki, hogy pl.: "Most amúgy meg  kéne ölelned, és azt mondanod, hogy nem lesz baj.". De éppen ettől lesz jobb kedvem, és a végére mindig elnevetjük magunkat, mikor megjegyzem: "Térképet ne írjak?!"
4. Mi a kedvenc rajzfilmed?
Egyértelműen a Scooby-doo és a Garfield. Még mái napig szívesen nézem, ha meglátom egy csatornán azt a régi Scooby-doo-t, aminek a főcímdala még a mocsárban játszódik. És minden szombaton a Tv előtt döglök az ágyban, és várom a Garfield-ot. Azt hiszem, soha nem fogok felnőni, pedig már ideje lenne.
5. Milyen háziállatod van?
Van három kutyám, ebből egy bent van a házban, és két halam.
6. Hol szeretnél élni?
Norvégiában vagy Londonban.
7. Szokták sütni vagy főzni?
Igen, és nagyon jól megy. Ha nincs sulim, vagy korán hazaérek, mindig én főzök Anyáékra, és imádják.
8. Mire használod az internetet? 
Többnyire blogolásra, és olvasásra.
9. Hány könyved van?
Nem olyan sok, inkább blogokat szoktam olvasni, de az egyik barátnőm rendszerese rávesz, hogy olvassak el egy-egy nagy sikerű regényt, amit mindig el is hoz nekem, mivel neki szerintem három könyvtár sem lenne elég. Így olvastam el többek között az Alkonyat részeit is, vagy az Éhezők viadalát.
10. Kivel szeretnél találkozni élőben? (híresség)
Ed Sheeran. Annyi kérdésem lenne hozzá.
11. Melyik a kedvenc számod?
Ha zenére gondolsz, akkor hármat kell mondanom, ami jelen pillanatban is szól. Az egyik Rihanna és Eminem - Monster, aztán Kesha és Pitbull - Timber, valamint Jason Derulo - Trumpest. De ott van még a Story of my life, a Billion lights, a Talk dirty...nem tudok választani!!! #hahaha

Kérdéseim:
1. Mi a kedvenc márkád?
2. Mi volt a legjobb üzenet, amit a Coca-Cola-n láttál?
3. Szoktad festeni a körmöd?
4. Ha igen, most milyen színű/mintájú?
5. Mi a kedvenc színed?
6. Mi a kedvenc sorozatod?
7. Hova szeretnél eljutni az életben?
8. Sportcipő vagy inkább topánka/saru?
9. Kedvenc zeneszámod?
10. World-be szoktad írni a részeket?
11. Mit üzensz az olvasóidnak?

Küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy nekem küldted a díjat, mellesleg vár egy egy meglepetés: http://themurderouskiss.blogspot.hu/2013/11/hatodik-dij.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, és megérdemelted :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy ekkora örömet okoztam neked! :D Jót nevettem, mikor elolvastam kiírásod, biztos vicces lehetett! XD Amúgy természetes dolog, hogy a tiédet írtam, mert imádom az írásod és mindig örömmel tölt el amikor meglátom, hogy új rész van nálad! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, ezt nagyon jó hallani. És tény, hogy valóban elég idiótán nézhettem ki, de szerintem már megszokhatta az őrülteket Amerikában :D

      Törlés

Music Note 4