Oldalak

2013. november 21., csütörtök

Award #11



Köszönöm szépen a díjat ~camille-nek. Igazán megtisztelő, tekintve, mennyire szeretem az írását. 


 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Szombaton felmegyünk Debrecenbe a moziba két barátnőmmel.
2. Megnézzük az Éhezők Viadala - Futótűz-et.
3. Most fejezetem be hat oldal tömény angol nyelvtant.
4. Szerintem nagyon jól sikerült, de néhány kérdéshez, ami igaz, hogy az olimpiára vonatkozott, de akkor is kellett az internet.
5. Az angol tanár egy verseny miatt adta felkészülésnek
6. Szurkoljatok, mert nagyon félek tőle!
7. Néha szoktam puskázni.
8. Hogy hogyan? Figyeljetek, adok ötletet! Az ölembe szoktam tenni a telefonom, amibe le van fotózva az anyag, de ha nem lenne elég, akkor még a Google is bármikor megnyitható. Jó módszer nem igaz?
9. Anya is tőlem vette, így az államvizsgáján kiokítottam a telefonjából, és elküldte a munkatár(barát)nőinek a lefotózott feladatot, akik pedig e-mail-ben visszaküldték neki a megoldást.
10. Szóval íme a legjobb mód, hogyan államvizsgázz pofon egyszerűen. #hahaha
11. Átkozom magam, hogy Londonban úgy siettem az Oxford Street-en, és nem vettem meg az egyik parfümériában az Our Moment-tet. #hahaha

Válaszaim:
1. Ha egyetlen kívánságod lenne, mit kívánnál?
Hogy a családom mostan és elkövetkező tagjainak ne legyen gondja soha semmire.
2. Inkább lány vagy fiú barátaid vannak?
Inkább fiú, azt hiszem.
3. Mit tartasz fontosnak egy blogban?
Hogy jól olvasható legyen, a szemem csak úgy falja a sorokat. Szeretem, ha egy írónő jó hasonlatokat használ, tisztelem az olyanokat.
4. A filmeket vagy a könyveket részesíted előnyben?
Filmeket. Könyveket nem nagyon szoktam olvasni, inkább blogokat, de hála az egyik barátnőmnek rendszeresen kapok kézhez egy-egy nagy sikerű bestsellert, hogy olvassam el. #hahaha
5. Van testvéred?
Van egy fél-bátyám, de csak 3 évig élt velünk. Már 22 éves.
7. Milyennek képzeled el magadat felnőttként?
Szerintem ugyanolyan bolond lennék, mint most, soha nem nőnék fel lélekben, de amúgy nem tudom.
8. Mi az álomállásod?
Egy ajándék boltocska London-ban, de mivel erre nagyon kicsi az esély, így örülnék, ha csoportokkal foglalkozhatnék, mint pszichológus (ilyen szakra is készülök tovább egyetemre). Mindig is szerettem meghallgatni az embereket, és segíteni nekik. Szívesen foglalkoznék, csoportban problémás emberekkel külföldön. Ezért nem is állami szakra készülök, és külföldön is elfogadott nyelvvizsgára gyúrok...így már nem tud az állam itthon tartani.
9. Milyen nyelven beszélsz vagy tanulsz?
Beszélek angolul, és kicsit oroszul.
10. Ki a példaképed?
Ed Sheeran.
11. Kiben bízol meg a legjobban?
A családom, és a legjobb barátomban. De még Ők sem olyan biztos pont, hisz soha nem tudhatom, mikor szakít el valakitől az élet. Az egyetlen dolog, amiben teljesen ki tudom önteni magam, tényleg önmagamat adhatom, és soha nem is fog kiderülni az az írás...akár napló akár egyéb.

Kérdéseim:
1. Ki a kedvenc színed?
2. Mióta vagy Directioner?
3. Mi volt az első szám amit hallottál a Srácoktól?
4. Mi most a kedvenc számod Tőlük?
5. Van kedvenc magyar előadód? Ha igen.: Ki(k)? 
6. Van kedvenc külföldi előadód. (A 1D-n kívül.) Ha igen.: Ki(k)?
7. Mi a kedvenc filmed?
8. Mi a kedvenc sorozatod?
9. Sorozat vagy inkább film?
10. Könyv vagy inkább film?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Köszi szépen az első díjat!! :3 Már ki is raktam! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megérdemelted, örülök, hogy én voltam az első díjadó azon a blogodon :D

      Törlés

Music Note 4