Oldalak

2013. november 7., csütörtök

Award #2



Köszönöm szépen a második díjat a blogon Rózsaszín Wattacukor-nak. Megjegyezném, hogy nagyon tetszik a neved...és a történeted is, csak eddig nem tudtam, hogy ezt Te írod. #haha #ImLovenIt


Feladatok:
5 dolog magadról
5 válasz az én kérdéseimre
5 kérdés feltétele
5 blognak továbbküldeni

5 dolog magamról: 
1. Imádok olvasni, de alig van időm mostanában.
2. Szeretem a misztikus témájú könyveket/olvasnivalókat.
3. De a vámpíroktól már teljesen kivagyok.
4. Imádom a kéket, minden mennyiségben.
5. Gyakran rajzolom le a kedvenc számaim Lyrics-ét, mint a SMOL-ét.

5 válasz a kérdésekre:
1.  Miért szereted Larry Stylinsont? 
Egyszer elolvastam egy történetet, még nagyon régen, és megragadt.
2. Mikor szeretted meg őket?
Úgy fél éve.
3. Miért szeretsz írni?
Mert így kifejezhetem mindazt, amire én is vágyom, és azt hiszem, nő lévén pontosan tudom, hogy mit akar olvasni a többi hölgy.
4. Miért pont Larry-ről írsz?
Mert aranyosnak tartom, hogy két férfi képes önzetlenül, tisztán szeretni egymást. Tisztelem az ilyen fajta érzelmet nemtől függetlenül, és valahol vágyom rá, mint minden lány (persze férfival).
5. Hány évesen kezdted az írást?
13 vagy 12. Már nem emlékszem, régen volt. Asszem' inkább 12.

5 kérdés tőlem:
1. Miért éppen ebben a témában írsz?
2. Van példaképe?
3. Miért éppen Ő/Ők?
4. Mit szeretnél elérni az életben?
5. Szeretsz olvasni?

5 blog, aminek küldöm (még mindig nem lesz 5, elnézést):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4