Oldalak

2013. november 7., csütörtök

Award #3



Köszönöm szépen a díjat Dreamy Girl-nek. Nagyon sokat jelent nekem, mivel az Ő története az egyik nagy kedvencem.



Feladataid:
1. 5 dolog magadról
2. 5 válasz az én kérdéseimre
3. 5 kérdés feltétele
4. 5 blognak továbbküldeni

5 dolog magamról:
1. Szeretem a Hits Radio-t.
2. Megrögzött édesszájú vagyok, de szerencsére nem hízok egykönnyen.
3. Azt hiszem, írásmániám van, nem bírom ki, ha akár csak két napig nem írhatok. Jelentkeznek a tünetek. #haha
4. Nem bírom a közösségi oldalakat nagyon.
5. A laptopom főként a millió Word dokumentum miatt fontos, és nem a net vagy a Facebook miatt...persze a blogom a második indok.

5 válasz a kérdésekre:
1. Melyik a kedvenc színed?
Kék, kék, kék, minden mennyiségben.
2. Miért kezdtél el blogot írni?
Mert ki akartam fejezni magam, így az első blogomon még nagyon ne történet futott, sokkal inkább az életem, de az már régen nem publikus.
3. Mi a hobbid?
Az írás. #hahaha
4. Van példaképed? Ha igen, ki?
Ed Sheeran a példaképem, mert valahányszor földbe tiporták, Ő mindig felállt, és folytatta tovább útját...aminek meg is lett az eredménye. Arról nem is beszélve, hogy a dalai, olyan egyszerűen, de mégis nagyszerűen beszélik ki Őt a világnak, hogy nem lehet elmenni mellette szó nélkül.
5. Melyik a kedvenc évszakod?
Ezt nehéz eldönteni. Talán a tél, mert akkor lehet hóembert építeni...vagy az ősz, mert akkor elég egy aranyos jacket...vagy a tavasz, mert akkor minden virágzik...nem tudom . #haha.

5. kérdés tőlem:
1. Miért lett a blogger/bloggerina neved az, ami?
2. Szoktál valamilyen sorozatot nézni?
3. Mi az a dolog, ami nélkül soha nem lépsz ki az ajtón?
4. Mit szeretnél elérni az életben?
5. Kivel szeretnél találkozni a legjobban (nem muszáj híresnek lennie)?

5 blog, aminek küldöm:

6 megjegyzés:

  1. Szia. Csak, hogy egy nap 4 díjat kapjál: http://themurderouskiss.blogspot.hu/2013/11/elso-dij.html
    Megérdemled ;)

    VálaszTörlés
  2. Hahaha ezen nagyon jót nevettem, ez nagyon aranyos, köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök h örömet okoztam ezzel a dìjjal!! :D
    Imádom a blogod!!! :3 Remélem még nagyon sokáig megörvendeztetsz minket az írásaiddal, mert imádom!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, ez nagyon jól esik. Még sokáig tervezem folytatni, ha minden jól alakul egy könyvvel is talán :)

      Törlés
  4. Szia Zsoo!

    Dehogy írtál későn, mindig látogatom a blogjaimat, és eleve nagyon örülök a díjnak, amit Te adsz nekem!^^ Köszönöm szépen! :* xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maximálisan megérdemelted, imádtam az írásod, teljesen lenyűgözött :)

      Törlés

Music Note 4