Oldalak

2013. november 13., szerda

Award #8



Köszönöm szépen a díjat ~camille-nek. Igaz, visszaküldeni nem ér, de hálás vagyok, hogy az én blogomat tartotta érdemesnek. És elárulom, hogy kihagytad a kérdéseket, de nem gáz, megoldottam. Az általad megválaszoltakra, és még általam feltettekre válaszoltam. #hahaha 


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Imádom a somlóit, betegre tudom enni magam belőle.
2. El kéne dönteni, milyen egyetemre akarok tovább menni.
3. Így aztán Anya tegnap este leült velem beszélgetni, és gondolkoztunk, mi is akarok lenni az írónőn kívül, de az nem ilyen egyszerű, így kéne egy B terv is.
4. Szeretem az irodalmat és a nyelvtant, az angolt, és biológiából valamint fizikából is eléggé toppon vagyok, így ebből indultunk ki.
5. Aztán Anya felvetette, hogy nincs-e kedvem pszichológus lenni.
6. Mivel jobb nem jutott az eszembe, és valóban remek emberismerő vagyok, valamint pillanatok alatt el tudom fogadtatni magam az emberekkel, de ha kell ezt a bizalmat fél másodperc alatt össze is tudom törni, így tényleg nekem való lenne.
7. Így aztán, lehetséges, hogy 5-6 év múlva már úgy fogok írni, hogy Dr. Zsoo. Mit szóltok? #hahaha
8. Ez béna vicc volt, de nem elképzelhetetlen.
9. Viszont ezzel az a baj, hogy egyben nagyon érzékeny is vagyok, és könnyen át tudom érezni mások fájdalmát, így elég sokat sírnék, ha olyan helyen kapnék állás pszichológusként.
10. De tény, hogy mostanában is rengeteg ismerősöm sírja ki magát vállamon, én pedig figyelmesen végighallgatom őket, és próbálok tanácsot adni, amik be szoktak jönni.
11. Szóval készüljetek, mert ha minden jól alakul, Dr. Zsoo megérkezik. #hahaha

Válaszaim:
1. Mikor kezdtél blogolni?
Már vagy három éve.
2. Mi a hobbid?
Szabadidőmben szeretek rajzolni, futni vagy röpizni, és persze írni minden mennyiségben.
3. Milyen zenét hallgatsz?
Többnyire pop zenét, de szeretem a Nickelback és a Linkin Park néhány számát is, így mondhatni, kicsit rock-ot is.
4. Milyen blogok fognak meg igazán?
Amiben nem csak az alaptörténet az ötletes, hanem az író megfogalmazása is igényes. Nagyon meg tudom szeretni, ha jó hasonlatokat alkalmaz.
5. Sírtál már blogon/könyvön/filmen?
Háh, össze se tudnám számolni, hány blogon és filmen sírtam már. Kimondottan emlékszem, melyik filmen sírtam eddig a legjobban, minden eddiginél jobban. A Brokeback Mountain - Túl a barátságon megnézésekor ömlöttek a könnyeim, mint a Niagara, és nem tudtam nekik megálljt parancsolni. Aztán másodszor is megnéztem, így sokkal több mindent megértettem, amitől ismét rázendítettem.
6. Mi a fő célod az életben?
Hogy boldog, szerető közeget teremtsek a családomnak, ahova mindig szívesen térhet haza mindannyiunk.  
7. Ha tehetnéd, változtatnál valamit magadon?
Igen. Szeretnék makulátlan arcbőrt, de ahogy a felnőttek mondják, ez a korommal jár.
8. Kedvenc város?
London.
9. Mik a terveid a közeljövőre?
Szeretnék egy olyan pasit találni, aki nem cseszi át a fejem...ráadásul 3-szor is, aztán még negyedszerre is jönne az ajtómba könyörögni, hogy még egyszer bocsássak meg. Az a szívás, hogy ismét megtenném neki, ha ide tolná a képét amiben biztos vagyok, hogy meg fog történni a közeljövőben. Ne tehetek róla, még mindig szeretem.
10. Melyik szó jellemez téged igazán?
Mosolygós.
11. Reggelente mennyire könnyen készülsz el?
Elég gyorsan össze tudom kapni magam, a felkelés már nehezebb feladat. Igazából 5:50-kor csörögne a telefonom először, de leállítom, így 10 percenként emlékezetet, hogy fel kéne kelni. Aztán még kb. 4-5 alkalommal lenyomom, így kimászok az ágyból olyan 6:30-6:40 körül. 15-20 perc alatt összekapom magam, így éppen hogy beérek a suliba 7:20-ra, amikor kezdődök az első unalmas óra.

Kérdéseim:
1. Szereted a misztikus dolgokat?(vámpírok,boszorkányok stb.)
2. Rock vagy pop?
3. Mit gondolsz Miley Cyrusról?
4. Kedvenc hangszered?
5. Kedvenc idézet?
6. Mit gondolsz a magyar zenéről?
7. Tetszik, hogy a magyar zenészek angolul énekelnek?
8. Könyv vagy film?
9. Kedvenc helyed?
10. Hova szeretnél eljutni?
11. Kedvenc csokid?

Küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Hahaha,Dr. Zsoo!Ez nagyon tetszik,és szurkolok neked,hogy összejöjjön.Szerintem szép szakma a pszichológus,rengeteget segíthetsz az embereken,de sok az őrült,ezért veszélyes is egyben.És ahogy a londoni képeket elnéztem,van mitől tartanod,hisz csinos vagy és szép.Szóval okosan majd...márha ezt választod.Azt akartam még leírni,hogy egészen hasonlóak vagyunk,nekem is ez a zenei ízlésem,ilyenek a reggeleim,és a szerelemmel is majdnem így állok,csak a én párom még csak elsőre könyörgi vissza magát..legalábbis próbálja.
    Imádom a blogod,csak így tovább!
    Bea,egy lelkes olvasód ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha, köszönöm, majd vigyázok, de még tényleg nem biztos, hogy ezt a pályát választom. :)

      Törlés
  2. http://strange2life.blogspot.hu/p/dij.html Meglepi! :D

    VálaszTörlés

Music Note 4