Oldalak

2013. november 14., csütörtök

Award #9



Hálás vagyok a díjért Brigitta Pánczél-nak. Olvastam a történeted, de elfelejtettem bekövetni telefonról, így elmaradt, de azt hittem, megtettem, és még nem hoztál részt. Hát most bepótolom, már kíváncsi vagyok, mi lesz az árvácskánkkal. #smile 


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Három kedvenc helyem van a házban, ahol szeretek írni.
2. Ha nincsenek itthon a szüleim, és nyugiban lehetek, vagy ha itthon vannak, de bedugom a fülest, akkor a nappaliban szeretek írni, a kandallónál, melynek van egy kis faülőkéje oldalt, a lépcső alatt. Oda szoktam beülni, a hátam a falnak vetem, és ha ihlet kell, nézem a tüzet.
3. És Apa is nagyon szereti, ha itt írok, mivel legalább neki nem kell figyelni a tűzre, és teszek rá, ha elalvóba van.
4. A második kedvenc helyem a szobámba van, ahol az ágyon kinyújtom a lábam, arra helyezem a laptopot, és a hátam a falnak döntöm. Felettébb kényelmes, és kézre is esik.
5. Az utolsó, szintén a szobámba, és ha már nagyon fáj a hátam a sok görnyedéstől, akkor leülök a földre, így a padlófűtés kellemesen cirógatja bőröm, míg a laptopot az ágyra teszem, így pont kézre esik.
6. Ezeket úgy mondtam, mintha nem lenne íróasztalom, és még millió ülőalkalmatosság a házunkban. #hahaha
7. Szeretem ha van valami a körmömön.
8. De a körömlakkot nem szeretem, mert lekapargatom, így rendszeresen el szoktam járni körmöshöz, aki zselét húz rá, és csillámmal díszíti.
9. Ez sokáig is bírja, és imádok a körmösnél beszélgetni.
10. Ma hátraestem a székkel hintázás közben, de kiderült, hogy azért, mert Haverom megrúgta a lábát véletlen az asztalon ülve.
11. De nem lett baj, és két Haverom egyből felhúzott, míg én szakadtam a röhögéstől.

Válaszaim:
1. Ha felnőttként lesz(nek) gyereke(i)d, hogy szeretnéd elnevezni (őket)?
Először egy fiát szeretnék, aki Péter lenne, utána egy lányt, aki pedig az Alexa nevet viselné.
2. Mi az álomállásod?
Egy saját ajándék bolt Londonban...Cambridge is megteszi. #hahaha
3. Ha lehetne egyetlen egy kívánságod, mi lenne az?
Hogy semmire ne legyen gondja a családom meglévő és elkövetkező tagjainak az életben legyen az anyagi vagy érzelmi dolog.
4. Harryvel az Alpokban vagy Zaynnel Párizsban? 
Harry-vel Alpokban. Nem bírom Párizst, szép, de mindig is hegyekbe vágytam jobban.
5. Ha elmehetnél Londonba egy napra, mi az az egy hely, amit legszívesebben meglátogatnál?
Már voltam többször Londonban, és egy helyre mindig vissza fogok vágyni ott. A London Eye-ra. Imádtam minden egyes alkalommal.
6. Megtudod, hogy egy híres személy a rokonod. Mit csinálnál?
Elmennék vele bulizni, és ott összeismerkednék a többi Haverjával...egy partinál nincs jobb ismerkedő hely.
7. Mit keresel egy fiúban?
A kedvességet, a humort, a megértést, a hűséget, a törődést, a becsületet...stb.
8. Ki az a személy, akivel elmennél egy romantikus vacsorára?
Hát ha a környezetem szereplőjéről van szó, akkor az egyik 11.-es sráccal a suliban szívesen elmennék, mindig olyan édesen mosolyog és köszön nekem, de van barátnője, viszont tudom, hogy veszélyes típus, tudja magáról, hogy sok mindenkit meg tudna szerezni, hisz kegyetlenül jól néz ki. Ha hírességtől beszélünk, akkor Louis-t választanám. Biztos vagyok benne, hogy rengeteget tudnék nevetni vele.
9. Melyik a kínosabba? Pizsamában a színházban vagy köntösben a moziban?
Hát egyiket sem éltem még át, de inkább a színházas. #hahaha
10. Ki a kedvenc énekesed?
Ed Sheeran.
11. Mi a legnagyobb álmod?
Hogy egyszer lesz egy könyvem.

Kérdéseim:
1. Szereted a meséket?
2. Mit gondolsz Sophiáról (Liam barátnője) ?
3. Kedvenc állatod?
4. Miért kezdtél el írni?
5. Ez után a blog után tervezel következőt?
6. Mi az a dolog, ami nélkül nem tudnál élni?
7. Ha csinálnának rólad egy önéletrajzi filmet, ki játszana téged?
8. Ha lehetne, dolgoznál bálnahangszinkronizálóként? #hahaha
 9. Kedvenc időtöltésed?
10. Ha az emberek szomorúak körülötted, akkor felvídítod őket, ha igen hogyan?
11. Melyik számot hallgattad utoljára?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4