Oldalak

2013. december 8., vasárnap

1. fejezet. - What the hell? ~TMTTOS



Sziasztok!
Szóval, itt lenne az ígért Take me to the other side!. Ez most különleges nekem is, mivel ez az első olyan történetem ezen a blogon, melynek úgy kerül fel az első része, hogy a laptopomon nincs kész. De az első 7 rész már megvan belőle, és talán mire elérkezik a következő vasárnak, már az egész meglesz...ahogy magamat ismerem. Szóval ennek vasárnaponként lesz része. Van benne Larry, de első sorban most nem erről fog szólni. A fejléc alatt ismét megtaláljátok az oldalát, ahol nyomon tudjátok követni a fejezeteket, melyek mind külön címmel bírnak ezúttal. Ezek után, csupán a cím rövidítését fogom kiírni, ami "TMTTOS" a Take me to the other side kezdőbetűiből. Sajnálom, de tényleg hosszú lenne, ha még azt is leírnám a bejegyzés címéhez. De így is érthető, nem?
Jó olvasást, remélem, hasonló sikert arat, mint a többi...tudom, úgy indul, mint egy tömeggyártmány, de sok minden fog még történni. #smile
                                                                                                          xoxo    Zsoo


- Ezt nem hiszem el, mintha nem is itt élnél! - nevetett fel mellettem Liam.
- Én mondtam, hogy ez nem jó ötlet! - rántottam meg a vállam keresztbe font karokkal, és hátravetettem magam az ülés támlájának.
Elfogadtam a tényt, hogy el fogunk késni, de nem különösebben izgatott. Nem fogunk belehalni, ha beírnak nekünk 5-10 perc késést.
- Ha nem lett volna olyan sürgős elmenni reggel a könyvtárba, akkor tudnám, merre kell menni. - felelte morcosan Harry a volán mögül.
-  Édes, itt mindenki tudja, merre kell menni, csupán Te nem. Például itt balra. - mondta Louis elől, Harry mellett, de későn szólt, így egyenesen mentünk tovább. Erre már mindhárman felnevettünk, csupán Hazz zsörtölődött magában elől. Még csak most kapott jogsit, és nem hagyta, hogy Lou vezessen. Mi mondtuk Liam-mel, hogy ez nem lesz így jó, de semmit nem tehettünk, ha meggyőzte párját. Márpedig köztudott, hogy Louis képtelen ellenállni Harry-nek. Nekem személy szerint semmi gondom nincs azzal, hogy együtt vannak, és a suli is megszokta már Őket. Bár azért az néha kicsit idegesít, mikor előttem esnek egymásnak. Végül Harry engedett párja korrigálásának, így alig 5 perc múlva a suli előtt álltunk. Már üresek voltak a kinti padok, és a fűben sem ücsörögtek diákok.
- Basszus, tudtam, hogy el fogunk késni! - ugrottam ki a kocsiból.
- Ha az a hülye könyv ráért volna délután... - mérgelődött Harry.
- A könyvem semeddig nem tartott volna, ha tudnál vezetni. - vágott vissza nevetve Liam.
Bár én sem értettem, miért nem ért rá délután elmenni a könyvtárba, de Liam már reggel felvilágosított minket, hogy nem tudjuk, milyen mikor végre bent van a kedvenc könyve, és már óra közben is olvasni akarja. Nem ellenkeztünk, hisz tényleg nem lett volna nagy kerülő, ha Harry ismeri a saját városát, amely amúgy igazán nem nagy, így elég nehéz benne eltévedni. De neki persze sikerült.
Sietős, nagy léptekkel rontottunk be az ajtón, majd egyenesen a termünk felé vettük az irányt az üres folyosón. Rosszul éreztem magam, hogy elkéstünk. Utáltam késni bárhonnan is, de ez sajnos gyakran előfordult emiatt, a három idióta miatt mellettem. Viszont imádtam őket, szinte már a testvéreim voltak.
Pár kopogás után Harry nyitott be a terembe, amiben már javában tartott az óra. Minden szem ránk szegeződött, de ez nem zavart volna, ha a tanár morcos tekintete nincs köztük. Lehajtott fejjel, elnézést motyogva siettünk a helyünkre.
- Biztosan jó okuk volt a félév első napján elkésni. - csóválta meg a fejét a tanár, és felírt minket, hogy aztán az elektronikusnaplóban díszeleghessen a késésünk.
Harry és Lou jót kuncogott ezen mögöttünk, míg én és Liam előkaptuk a cuccunk, és jegyzetelni kezdünk. Így is el kell kérnem majd valakitől azt, amiről eddig lemaradtunk. Végignéztem az osztályon, a miénk volt a legnagyobb jelenleg, 36 fő. Ennek az volt az oka, hogy a legtöbb embernek szintén tetszetős volt az a szak, ami nekünk is. De a szemem megakadt leghátul egy srácon. Még soha nem láttam itt, vajon mit keres a mi osztályunkban? Talán a tanárnak már fel sem tűnik, hogy van egy nem kívánt arc is a hatalmas csoportban...vagy azon sem csodálkoznék, ha nem látna el az utolsó padig. Lábait feldobta az asztal tetejére, firkált egy füzetbe, és látszólag egyáltalán nem érdekelte az óra. Felnézett, és azonnal megakadt rajtam a tekintete, hisz még mindig Őt bámultam. Szemrehányón húzta fel egyik szemöldökét amolyan "Te meg mi a szart bámulsz?" módon, amitől nagyot nyeltem, és elfordultam. Liam kérdőn fordult felém ettől, mire hátrafele böktem a fejemmel. Óvatosan lesett hátra, majd szórakozott vigyorral az arcán kezdett írni egy papírra. Elém csúsztatta, én pedig azonnal elolvastam.
"Ez az új srác. Tudod, mondták, hogy félévkor jönni fog valaki."
Most, hogy így említette, tényleg rémlett, hogy volt erről szó, de teljesen kiment a fejemből. Nem mertem újra hátra nézni a srácra, túl barátságtalannak tűnt. Arra gondoltam, hogy biztosan kicsapták valamiért az előző sulijából, ahogy így elnézem. Olyan volt, mint egy betörő, talpig feketében, még a haja is éjfekete volt. Az a fajta ember, akivel semmilyen körülmények között nem szeretnék összeakadni egy sikátorban este.
A szünetben persze a srácokkal hülyültünk, ami többnyire úgy szokott kinézni, hogy miután bedobáltuk a cuccunk a szekrénybe, leülünk egy kinti asztalhoz, és beszélgetünk. 20 perces szünetünk volt, és megvolt a szokott kis asztalunk az udvaron, ahol mindig is ücsörögni szoktunk. Most is éppen ott nevetgéltünk.
- Engem személy szerint megrémít ez az új srác. Olyan, mint Darth Vader, félek, hogy mindjárt lekaszabol. - szólt közbe Louis, mikor egy igencsak érdekfeszítő beszélgetést folytattunk arról, hogy a hétvégi buliban mi volt a neve annak a cuccnak, amit ittunk.
Harry és Liam elkezdett nevetni, de én zavartan néztem Lou-ra.
- És ez miért most jutott eszedbe? - szegeztem neki zavartan kérdésem.
- Mert most is ott áll. - mutatott ujjával maga mögé, de úgy, hogy teste eltakarja ezt, így a srác nem láthatta mögötte.
Elnéztem Louis válla fölött, és megláttam Őt. Valóban ott állt a falnak támaszkodva egymagába, és cigizett. Tudtam, hogy ezt itt nem nézik jó szemmel, de már elmúlt 18, ahogy mindenki az osztályunkban, így nem szólhattak. De mit is vártam egy olyan sráctól, mint Ő?
Észrevette, hogy nézem, így ismét megkaptam a "Te meg mi a szart bámulsz?" tekintetet, mire ismét elnéztem oldalra.
- Beszélnünk kéne vele! Biztosan nehéz neki egy teljesen új iskolában egyedül. - javasolta Liam együttérzően.
Mindig is áldott jó szíve volt, soha nem akart fájdalmat okozni senkinek. Ezért is utáltam, ha barátnője van, mert egyszer biztosan szakítaniuk kell, és az Liam-nél kész agyrém.
- Most komolyan? - kerekedett ki a szemem, és döbbenten néztem rá.
- Igen, kétlem, hogy beszélgetni akarna velünk...vagy bárkivel is. - helyeselt Louis előrébb hajolva.
- Dehogyis! Liam-nek igaza van! Én sem érezném jól magam egyedül egy új helyen, ahol senkit sem ismerek. Gyerünk, menjünk! - állt fel Harry, mire félve pillantottam fel rá. 
Liam is csatlakozott. Mindig is Ők voltak ketten a nyitottabbak, a közvetlenek. Louis nagyon vicces volt, de idegeneknek nem igazán adta önmagát...kivéve, ha már ivott előtte. Nos, engem pedig rántottak magukkal, mint most is.
Louis szorosan Harry mögött ment, míg Liam Hazz mellett, így én Li mögé bújtam. A srác felé vettük az irányt, aki ezt kiszúrva furcsán kezdett méregetni minket. Soha nem voltam magabiztos, de a srácokkal erre soha nem volt szükségem, így most is próbáltam a háttérbe húzódni. Megálltunk előtte, mire kérdőn nézett végig rajtunk.
- Szia. Harry vagyok, Ő itt Louis, Liam és Niall. - mutatott be minket Hazz.
Harry pillanatok alatt el tudta nyerni bárki szimpátiáját, ebben nagy segítségére volt gödröcskés, kisfiús mégis férfias arca és göndör tincsei. Most is ezt próbálta bevetni, de a srác előttünk csupán beleszívott a cigijébe, és kelletlenül végignézett rajtunk. Megakadt rajtam a szeme, és láttam a szája sarkában megbújni egy kis mosolyt arra vonatkozva, mennyire elbújok előle Liam mögé.
- Zayn. Mit akartok? - kérdezte közömbösen.
- Gondoltuk, mivel új diák vagy, összehaverkodhatnánk. - rántotta meg a vállát egy barátságos mosollyal Liam mellettem.
Zayn ezt hallva fél szemöldökét felhúzta, és úgy mért végig minket, miközben a földre ejtette cigijét, és határozott mozdulattal rátaposott, így ellökte magát a faltól.
- Engem nem kell sajnálni, oké? Tökéletes nekem egyedül. - rántotta meg a vállát, majd jelezte a kezével, hogy menjünk szépen vissza az asztalunkhoz.
Láttam, ahogy Harry kérdőn húzza fel a szemöldökét erre, majd lesajnáló pillantást vet Zayn-re, aki ezt csak egy idegesítő vigyorral díjazza. Liam is megcsóválja a fejét, míg mi Louis-val azonnal indultunk vissza. Lou kézen fogva húzta maga után Harry-t, aki látszólag még oda akart szúrni valamit Zayn-nek, de már megtanultam, hogy Louis ilyenkor mindig megakadályozza...szerencsére. Liam is jött velünk, és visszaültünk asztalunkhoz.
- Én mondtam. - jegyeztem meg halkan, mire Louis egyetértően bólogatott velem, hisz Ő is megmondta.
- Bunkó fasz! - jegyezte meg morcosan Harry, mire Liam csak megrántotta a vállát.
- Nyugalom, Baby, annyit nem ér, hogy felhúzd magad rajta. - simította meg Louis párja arcát, majd lehelt rá egy puszit.
Még én is elmosolyodtam ezen a jeleneten, pedig amúgy nem bírtam, ha előttünk érzelgősködnek. Ha mindig fizetnének nekem, ahányszor szétszedem őket, a folyosón egy-egy tanár kedvéért, már gazdag lennék. De végtére is aranyosak. És hihetetlenül sok mindent ki tudnak játszani azzal, hogy mások. Végtére is így ismerkedtek meg. Emlékszem, tavalyelőtt Harry-t eltiltották a tavaszi-báltól pont azért, amit most is tett. Nem bírja, ha beszólnak neki, visszaszól, és akkor ez egy verekedésbe fordult. Emlékszem, hogy Liam, Lou és én szedtük szét őket az egyik focistával, már akkor is nagyon jóba voltunk. Harry igazán hirtelenharagú és önfejű. Soha nem lehet tudni, mikor provokál ki egy ütést, de egyben nagyon erős is, amivel tisztában is van. Így Ő jött ki jobban a verekedésből. Eltiltották a báltól, de mi hárman elmentünk. Csak Liam-nek volt kísérője, én és Lou úgy voltunk vele, majd ott felszedünk egy csinos lányt. Az egyik asztalnál álltunk ketten, mikor Louis mondta, hogy hoz inni. El is ment, én pedig ott maradtam, és figyeltem útját a tömegen át. Akkor esett be Harry látszólag már menekülve egy tanár elől. Éreztem, hogy be fog lógni, ki nem hagyna egy bált vagy egy bulit. Lekapta Louis-t, aki éppen vágott át a táncolók között, és elkezdtek lassúzni, mintha már régen így lennének. Louis először kicsit lepett volt, de hamar kapcsolt. Láttam, hogy Lou mögött közeledik feléjük az egyik tanár, hogy kirángassa Harry-t, ahogy ezt Ő is látta, így mikor éppen hozzájuk ért, megcsókolta Louis-t. Még az én szám is tátva maradt oldalt, nem hogy a tanáré. Lou szeme is a sokszorosára nőtt, majd lehunyta azt.
- Tanár úr, szép estét. - mosolygott rá Harry, mikor pár pillanat múlva eltávolodott.
Igazán nem tartott sokáig, és szerintem csak színpadi csók volt Hazz részéről, mivel Louis ajka fölötti részre ment, de talán csak én akartam akkor ezt bemesélni magamnak.
A Tanár egy szót nem tudott kinyögni, csupán hebegett, hisz nem akarta megbántani őket, így ki sem küldhette Harry-t, mivel akkor ráfognák, hogy azért van, mert elítéli őket. Szépen lassan odébb állt, amin Harry csak nevetett.
- Kösz Haver, életmentő vagy. - mosolygott Louis-ra, aki még mindig lefagyva állt előtte.
Harry csak nevetett, de Lou hirtelen csókolta meg, és mosolyognom kellett oldalt, hogy pipiskedik. Most Harry-n volt a sor, hogy meglepődjön, majd én következtem, mikor azt vettem észre, hogy már el is mélyítik a csókot, és egyre közelebb vonják a másikat. A szám tátva maradt oldalt, de Liam-é is, mikor mellém ért, és a srácok felé mutattam. És ebből lett az a felállás, ami már két éve van. Négy testvér egy kis szerelemmel megfűszerezve.

4 megjegyzés:

  1. Jajj de cuki volt!!! :D Már most imádom! Lou és Harry megimerkedése nagyon aranyos volt! :3 Vigyorogva olvastam, imádom az ilyen történeteket! :D Már alig a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, remélem nem fogjátok összekeverni a többi történettel, mert tudom, hogy sok indul így, mint ez. :)

      Törlés
  2. ááááááá ez rohadt cukivoltxd nem csalodtam Harryékbenxd olyna cuki volt ahogy összejöttek:333 olyan cukik együttxd (kiszerint nem?!xd) ahogy olvastam előszőr azt hittem Zayn szemszögből lesz, de tévedtemxd de valahogy nem tom hopgy de meg éreztem hogy Ziall lezs4!xd..ugye Ziall lesz?xdo.o mert hülyén nézne ki hogy itt okoskodokxd ha nem akkor bocsikaxd:) nah mindegyxd már várom a folytatását!:) nagyon tetszetős! ahogy én mondom..Loveolom!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszett. Nem Zayn szemszöge, igazából egész történet alatt nem fogok váltani Niall nézőpontjából. Megnyugtatlak, Ziall lesz és Larry, szóval nem trafáltál mellé. Imádom ezt a szót, Tőled hallottam először, és nagyon tetszik. Olyan muris: "loveolom". De örülök, hogy így gondolod. :D

      Törlés

Music Note 4