Oldalak

2013. december 28., szombat

Award #12



Köszönöm szépen a díjat ~camille-nek, sokat jelent, hogy rám is gondoltál. #smile. 


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Kicsi koromban nagyon féltem a sötétben.
2. Az volt a mániám, hogy valaki néz az ablakból, pedig emeletes házunk van, és a szobám fönt van.
3. Aztán úgy két-három éve, az általános utolsó évében volt egy borzalmas korszakom, amikor mondhatni összeroppantam.
4. Szörnyűségeket tettem mind saját magammal, mind a környezetemmel, akik kiszúrták, hogy valami gond van velem.
5. Akkor békéltem meg a sötéttel, úgy voltam vele, bármi is rejtőzik az ablakom alatt, nem félek tőle, és hálás lennék neki, ha megölne.
6. Tudom, butaság, így utólag, már én sem értem, hogyan gondolhattam ilyet, de akkor megnyugtatott, és elűzte félelmem.
8. A legrosszabb ellenségemnek sem kívánom azt, amit akkor én átéltem.
9. Volt, hogy elmentem lezuhanyozni, pedig általában a kádban szoktam fürdeni, de most a kabinba volt kedvem beállni. Tudni kell rólam, hogy nem bírom a párát, szédülök tőle, és akkor éppen ezért választottam a kabint, ahol bent reked a pára. Kis híján elájultam annyit hagytam összegyűlni, már alig volt oxigén. Úgy fél óráig csak ültem a zuhanytálcán (vagy minek nevezik ezt), nyitott kabinajtónál, és meredtem magam elé.
10. Szóval tényleg borzalmas korszakom volt, egyszerűen nem bírtam a sok dolgot, ami összejött.
11. Aki az előző blogomról szállingózott ide, az most megtudta, honnan eredt a Dark turns to light ötlete. Én is arra vágytam, hogy valaki megmentsen, és kirángasson ebből, de ez számomra az idő volt, és Ed Sheeran.

11 válasz:
1. Honnan merítesz ihletet egy-egy történetedhez?
A fantasztikus témájúakhoz Anya történeteiből, melyeket kicsi koromban mesélt nekem az ágy szélén ülve, míg a többi van, hogy csupán egy álomból születik, vagy egy képből.
2. Volt már, hogy teljes mértékű ötlethiányban szenvedtél az írás terén?
Igen, de soha nem tartott tovább pár napnál. Ilyenkor a rajzolással szerzek ismét ihletet.
3. Ki a kedvenced az 1D-ből?
Louis.
4. Hiszel a Larry-ben, vagy csak róluk szóló történetet/történeteket írsz?
Nem hiszek bennük a valóságba, bár néha megingok egy-egy érdekes képnél, melyen nagyon is valóságosnak tűnik. Viszont írni nagyon szeretek róluk, mert különlegesnek tartom Őket együtt, törhetetlennek, csillogónak.
5. Mi a kedvenc dalod és ki a kedvenc előadód most?
Jelen pillanatban kettő van, nem tudok választani, sajnálom. Az egyik a One Direction  - Alive, a másik pedig Ed Sheeran - I see fire. A kedvenc előadóm pedig egyértelműen Ed Sheeran, soha nem fogom elfelejteni, mit tett "értem", mikor kihúzott a szánalmas korszakomból.
6. Ki, vagy kik a kedvenc bloggered/bloggereid?
Egyszer, akitől a díjat kaptam: ~camille, és Dreamy Girl írását is nagyon szeretem. De nehéz lenne felsorolni, ugyanis mérhetetlenül sok blog van/volt, melyet szerettem, de ezt képtelenség lenne felsorolni.
7. Siratott már meg komment, ami egy részed alá érkezett?
Elmondhatatlanul sokszor. Hahaha
8. Mióta blogolsz?
Úgy három éve talán.
9. Ha a világon bármit megkaphatnál, amit nem lehet pénzen megvásárolni, de csak egy dolgot kívánhatsz, mi lenne az az egy dolog?
Azt kívánnám, hogy a családom mostani és jövőbeli tagjai boldogok és egészségesek legyenek örökké.
10. Mit csinálsz, ha nagyon magad alatt vagy?
Írok vagy rajzolok, miközben a hangulatomtól függő zenét hallgatok. Helyrehoz pillanatok alatt.
11. Teszel majd újévi fogadalmat idén?
Nem. Régen tettem, de rájöttem, hogy soha nem tartom be, így felesleges. Abban viszont hiszek, hogy amit éjfél és egy óra között teszel, azt fogod csinálni egész évben, szóval idén nem kéne piásan táncolnom az egyik haverommal idiótán röhögve, és a dalszöveget kiabálva, mint tavaly...bár azóta sem voltam annyira szar állapotban, szóval még ez sem jött be. Hahaha. (már elnézést)

11 kérdés:
- Hobbid?
- Sportolsz valamit?
- Hanyadikos vagy?
- Mi a jelenlegi kedvenc számod?
- Mért kezdtél el írni?
- Mi életed legcikibb története?
- Van háziállatod?
- Ha bármit megkaphatnál, mi/ki lenne az?
- Hova utaznál el legszívesebben?
- Tudsz valamilyen idegen nyelven?
- Kedvenc szabadidős elfoglaltság?

Blogok, amiknek továbbküldöm:

4 megjegyzés:

  1. De durva,nem hiszel Larryben és még is olyan élethűen irsz róluk,ez durva:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, jó a fantáziám, ez csupán azért van :)

      Törlés
  2. Köszi szépen! :3 El se tudom mondani mennyire örülök, hogy a kedvenc bloggeredhez engem is odaírtál! :3
    Tényleg nem hiszel Larryben? Én azt hittem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csupán az igazat írtam le. :) Nem, de ez nem azt jelenti, hogy nem örülnék, ha mégis kiderülne, de ennek az esélye egyenlő a nullával. Ennek ellenére, szeretek írni róluk, különlegesek együtt...az én képzeletemben legalábbis azok :)

      Törlés

Music Note 4