Oldalak

2013. december 30., hétfő

Award #13



Köszönöm szépen a díjat Stella Dreamer-nek. Örülök, hogy linkelted ezt a díjat, nem csak azért, mert pont rám gondoltál. A másik ok, hogy pont most kezdtem keresgélni egy blogot, ahol fiúxfiú szerelem van a tagok között, de már mindet olvastam, amit kiadott a google, és sok rész van meg belőle. De így megtaláltam a blogod, és úgy látom, ma sem fogok unatkozni. Mostanában olvashatnékom van. Hahaha.
                                                                                                                      xoxo    Zsoo


 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Tegnap előtt megvettem a rajztabletem, de még alig tudom használni, olyan bonyolult.
2. Imádok síelni, pénteken is megyek Ausztriába a barátnőimmel, utána pedig januárban a családdal is egy hétre a Magas-Tátrába, Szlovákiába.
3. Szerencsére tudok is elég jól, és már tanított felnőtteket. Nagyon rendesek voltak, az egyik 45 éves férfitől (aki emlékszem, mindig magázott, pedig úgy 14 lehettem), még egy csokor rózsát is kaptam köszönet képpen, hogy megtanítottam síelni, egy idősebb hölgytől pedig egy tábla csokit, meg persze mindenkitől nagy öleléseket. Nagyon jó érzés volt, hogy gyerekként én tanítottam Őket.
4. Amúgy 4 éves korom óta síelek.
5. Le vannak fényképezve az első próbálkozásaim a családi albumba, mikor Anya a lába között visz fel a tányéros felvonón, ami lassan húzott.
6. A poénos az egészben, hogy nem tudott senki sem megtanítani síelni egy tanár sem, pedig vagy négy megpróbálta, de kicsit voltam és felettébb makacs (bár az még most is). Aztán Anya tanított meg és Apa, aminek az lett a következménye, hogy kicsit máshogy síelek, mint a legtöbb ember.
7. A rövid léceket kedvelem, mint a bigfoot, vagy az 150 cm-s, pedig 170 cm vagyok, ami kicsinek számít a nekem valóhoz képest, de ezeket külön hozzám hasonlóknak tervezték.  
8. Ezeknek az aprócska léceknek az az előnye, hogy bár könnyebben elesel, de lehet velük hátrafele menni. Már egész jól megy, és ha kiismerem a pályát, egész gyorsan le tudok menni emlékezetből hátrafele, csak akkor kicsit furcsa a szlalom.
9. Bírom, mikor az emberek ilyenkor megállnak, és nevetnek rajtam, vagy éppen a melegedőből mutogatnak rám.
10. Ja, és botot sem használok, felesleges. Semmit nem segít, engem kimondottan hátráltat, hogy figyelni kell rá. Egyszer kipróbáltam azzal lemenni, el is hagytam félúton, aztán a következő csúszásnál felvettem. Hahaha.
11. Bocsi, hogy így kibeszéltem magam a síelésről, de imádom, és órákig tudnék róla áradozni. Ez az én sportom a röplabda után. Hahaha.

Válaszaim:
1. Ha vége ennek a történetnek fogsz újat kezdeni?
Hát ez az blogomnál nem éppen kérdés, tekintve, mennyi történet van fent, és ezekből hánynak van alapból vége, hisz regény. De ha egyszer megunom, és netán más témában alkotnék, egészen biztos lesz új blogom. Soha nem tudnám abbahagyni az írás.
2. Mi ad ihletet az írásban?
Anya gyerekkori altatómeséi, egy álom, egy kép, egy zene, bármi.
3. Mi a kedvenc időtöltésed/hobbid?
Télen síelés, amúgy szezontól függetlenül a röplabda és persze az írás. De nagyon szeretek fényképezni is, bár azt már régen nem csináltam. Na, meg rajzolni.
4. Szerinted létezik Larry,Narry,Ziam vagy valami más párosítás?
Nem.
5. Ha igen miért?(előző kérdés)
Annak az esélye, hogy valós legyen egyenlő a nullával, ennek ellenére nem bánnám, de nem hiszek bennük.
6. Miért ebben a témában írsz?
Mert aranyosnak találok egy olyan szerelmet, mely bár nem létezik, mégis az én képzeletemben (és sok más emberében is) képes kontinenseket áthidalni, falakat ledönteni, embereket átszabni, különbségeket áthágni, és a világot megváltoztatni. És bevallom, én is vágyom egy ilyen társra, persze férfi változatban.
7. Az ismerőseid tudják, hogy írsz (blogot) vagy titokban tartod?
Szinte senki nem tudja. A családom az persze más, Ők tudják, de szigorún tilos megnézniük. A legjobb barátnőm tudja csupán, Rebeka, meg egy másik jó barátnőm az osztályból, aki nem direction-er, de imád olvasni, és véletlen akadt a blogomra. És mivel rendszeresen megszoktuk beszélni, mit olvas, mivel én is imádok, de inkább csak blogokat, így említette, nekem pedig leesett az állam. Szóval így derült ki két ember előtt a titkom, de senki másnak nem mondom el, mert nem tudnák úgy felfogni, ahogy én.
8. Mi a kedvenc blogod/blogjaid?
Rengeteg van...vagyis négy, de nem linkelném mindet, ha nem gond. Úgyis tudják szerintem...kettő biztosan, hiszen Ők a kedvenc íróim is, amivel tisztában vannak, azt hiszem.
9. Mi lenne számodra a legjobb hír az új évben, ami az 1D-vel kapcsolatos?
Ha jönnének Magyarországra a 2014-es turnén...és Harry mondjunk, hozná Ed Sheeran-it is, Liam pedig Tom Daley-t. Hahaha.  
10. Hová szeretnél eljutni a világban?
Norvégiába mindenképpen, az életem pedig Londonban tervezem leélni, hisz beleszerettem, már első alkalomkor, mikor ott jártam...aztán még egyszer. Hahaha. Ezért nem is készülök állami szakra az egyetemen. Nem akarom, hogy az állam itthon tartson (mert képes ekkora gonoszságra, aztán csodálkoznak, hogy az emberek nem tudnak itthon megélni, hisz nem engedik el Őket külföldre-bocsi a kiakadásért).
11. Elégedett vagy az életeddel?
Úgy összességében igen. #smile.

Kérdéseim:
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Kedvenc téli sport?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

4 megjegyzés:

  1. 4,5 válaszod mindig lesújt:CCCCCC

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, de nem szokásom hazudni, így itt sem teszem.Persze ennek ellenére imádok róluk írni, és fogok is, szóval remélem, nem nézel rám más szemmel mostantól :)

      Törlés
  2. Huhuuu.....Én akkor is kíváncsi vagyok a 8-asra:) megtudakolhatom..szeretnék én is még olvasni blogokat ebben a témában:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár egynek számoltam, hisz az író ugyanaz, de Dreamy Girl két blogja, aztán ~camille Murderous kiss című blogja, míg a maradék kettő az a két blog, melyeknek tovább küldtem ezt a díjat, az Ab ovo és a Te vagy a pengém és egyben az artériám....

      Törlés

Music Note 4