Oldalak

2013. december 31., kedd

Award #14

Köszönöm szépen a díjat Brigitta Pánczél-nek. Hálás vagyok, hogy én is eszedbe jutottam.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Jelen pillanatban azon gondolkodom, hova kéne menni Szilveszterkor.
2. Mindenhol zártkörű rendezvény lesz, a barátaim pedig trógerek, és az utcán fognak piálni és szórakozni, aminek pedig annyira nem vagyok a híve, vagy éppen pókereznek.
3. Szóval szerintem a legjobb barátnőmmel szervezünk egy gyors kis bulit hozzám, hisz Ő úgyis itt alszik.
4. Majd az erős srácok (úgyis jön pár) behozzák a nappaliba a csocso-asztalt a garázsból, pia pedig mindig van itthon.
5. De lehet csapódunk valakihez.
6. Ma Bp-n voltam, elkísértem Apát, és legjobb barátnőmet is hazahoztuk Apujától.
7. Nem vagyok oda a pezsgőért, de idén martini-pezsgőt szereztem be, ami meg nagyon finom, szóval asszem' megszerettem. Hahaha.
8. Anya és Apa kibérelt egy helyet a saját társaságukkal. Engem is hívtak, és bár lesznek huszon-évesek is, mégsem hajt a vágy. Előttük teljesen máshogy táncolok, nem merek eloldódni.  
9. Mindezek ellenére, ha megunom a saját bulimat, lehet, benézek hozzájuk, bár mivel zártkörű rendezvény lesz, így lesznek Őrök is. Nem hiszem, hogy rajta lennék Anyáék vendéglistáján, nem azért, mert nem akarják, hogy menjek csupán miért is kéne meghívniuk a saját lányuk?! Bár azt hiszem, ha megmondom a nevem, rájön az őr...a múltkor is megoldottam.
10. Hahaha, az vicces eset volt. Nyár volt, és buliból mentem hazafele, Ők pedig megint ott ünnepelték Apa szülinapját, be akartam menni hozzájuk, mert megígértem, hogy benézek, és felköszöntöm Apát mindenki előtt, hogy lássák az emberek (Anya heppje ez a látszat...eh).  De a kidobó srác nem engedett be, nekem pedig nem olyan a személyiségem, hogy csak úgy elsétálok. Kihúztam magam, így kicsit lejjebb tévedt a tekintete -#paraszt-, majd kijelentettem, hogy kurvára nem érdekel, mit mond, felköszöntöm a saját Apám.
11. Azóta sem láttam Őt a család rendezvényein őrnek, de talán elmesélte a többieknek, ezért engednek be olyan simán. Vagy csak nagyobb az IQ szintjük, és felfogják a nevemből (ami tényleg nem egy tömeggyártmány, a városunkban nincs is más ilyen nevű család), hogy jogom lenne bemenni.

Válaszaim:
1. Mi inspirál az életedben?
A magam elé kitűzött céljaim.
2. Ha lenne rá lehetőséged, kimennél a világűrbe?
Nem hiszem. Soha nem hajtott a vágy, ennek ellenére imádom a világűrről szóló dokumentumfilmeket, de kimenni nem szeretnék.  
3. Melyik a kedvenc sportod?
A röplabda.
4. Ha egyetlen szóval kéne leírnod magadat, mit használnál?
Mosolygós. (az a legegyszerűbb, abból soha nem lesz kérdés)
5. Milyen eredményedre vagy a legbüszkébb 2013-ban?
Kétség kívül arra, amit ezzel a bloggal elértem. Annyira jól esik az a sok csodás szó, amit itt kaptam, el sem hiszitek, mennyit jelent nekem.
6. Melyik a kedvenc szavad?
Mondanék valami nagyot, mint a nagy nyelvújító Kazinczy, pl.: hajolaj vagy cipőfűző, de nem tudok. A kedvenc szavam angol: independent. Nem első sorban a jelentése miatt, az tetszik benne, hogy olyan dallamos a kiejtése. Van ritmusa.
7. Írsz naplót?
Írnék, de mostanában elfelejtem. Hanyagolom szegénykét.
8. Ki a kedvenc színészed?
Jason Statham.
9. Melyik a kedvenc hónapod és miért?
Nem is tudom. Talán a május, mert akkor nincs se nagyon meleg, se nagyon hideg. Elég egy aprócska jacket, és minden boldogan vibrál körülöttem.
10. Szereted a horror filmeket?
Nem nagyon hatnak meg. Nem tartom magam félősnek a "rossz-korszakom" óta, amit azt hiszem az előző díjban leírtam.
11. Egy lakatlan szigeten vagy a One Directionnel és csak egyetlen mentőcsónakotok van, amiben hárman fértek el. Melyik két srácot vinnéd el és miért? A többiek ott ragadnának örökre.
Öhm...ez elég érdekes kérdés, és felettébb szomorú is. Kijelenteném, hogy én maradok, és döntsék el Ők, ki lesz az a három, aki megy. Egyrészt, mert tudom, hogy az a három, sokkal jobban megérdemli, mint én, mivel egy világot váltottak meg, míg én egy névtelen senki vagyok, másrészt pedig, mert biztos lennék benne, hogy visszaküldenének értünk valami segítséget. Még ha nem is miattam, de a másik két tag miatt biztosan.

Kérdéseim:
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Kedvenc téli sport?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4