Oldalak

2013. december 27., péntek

Drunk on desire



Sziasztok!
Íme egy újabb One-Shot, most ezekhez van kedvem, remélem, nem haragszotok. Már csak azért sem, mert +18-AS, VIGYÁZAT! Mondhatni az egész rész a szeretkezésből áll, de a végét nyitottan hagytam, gondoljátok tovább Ti, mi alakulhat ki köztük.
Jó olvasást, remélem, elnyeri a tetszésetek.
                                                                                                                                 xoxo    Zsoo


Drunk on desire

Homályos látásom nem könnyítette meg az izzadt testek közötti átvergődést a bárpulthoz. Igen, elszöktem, na és? Elegem van a folytonos hajtásból! Ma amúgy sem én következem a bridge-be, Niall a soros, holnap pedig Liam, szóval lesz időm kipihenni az este fáradalmait. Viszont tisztában voltam vele, hogy helytelen, amit teszek. Holnap egész nap hulla leszek a próbán és az interjún, este pedig ki fogok dőlni koncert közben. Megértem, hogy rengeteg helyre kell eljutnunk, de inkább tartana másfél évig, és szellősebb lenne a program, mint ez a felállás. Én csupán szórakozni akarok, de elveszik tőlem életem legszebb éveit. Fiatal felnőtt vagyok, buliznom, csajoznom kéne, és nem hulla fáradtan kidőlnöm minden este egy idegen hotelszobában másik városban. De nem adtam volna fel a munkám és az álmom semmiért. Viszont már nem bírtam tovább, szükségem volt valakire, akivel akár csak egy este szabad lehetek, és kiélhetem vágyaimat. A nagy hajtásban nincs ideje az embernek arra a bizonyos élvezetre, és nekem már pokolian hiányzik. Eddig rengeteg nő mászott rám, de mind azért, mert felismert. Ilyenekkel nem fekszem le, különben holnap tűrhetem, amint a hírek ezt mondják be, hisz nyilván eldicsekszik, hogy Ő igenis megszerezte Harry Styles-t. Nagy dicsőség egy estére...
Kértem magamnak ismét egy italt, majd miután lehúztam, letisztáztam magamba, hogy most már ideje lenne felszedni valakit, ugyanis elég későre járt az idő, és ha továbbra is tökölök, akkor csak iszok, aminek pedig hamarosan hányás lesz a vége. A pultnak támaszkodva végignéztem a tömegen, de egy lány sem fogott meg. Mind olcsó ribancoknak tűntek, de most nem nagyon volt választásom, így kiszemeltem egy barna lányt, aki nem is tűnt olyan butának. Még józan volt viszonylag, és nem is volt olyan merész ruhában, ebből gondoltam, hogy talán Ő más lesz, de amúgy nem vonzott hozzá különösebb érzelem, mint az esti hancúr gondolata, melyre nadrágomban megmozdult valami.
Felé indultam, hatalmas reményt tápláltam ez iránt, a lány iránt, de mint általában a dolgaim többsége, ez is romba dőlt, mikor egy kéz megragadta karom. Amúgy sem álltam biztosan lábamon, elég imbolyogva jártam, így mikor visszarántott, neki estem, viszont szerencsére volt elég lélekjelenléte, hogy megtartson. Egyáltalán nem volt részeg, ezt azonnal megéreztem rajta, én viszont mormoláson kívül nem sokat tudtam kinyögni...igazából nem is értem, hogyan akartam így csajozni...talán a külsőmmel, melyet külön a nők kedvéért alakított ki ilyenre  menedzsment, de nem csupán nekem, mind az ötünknek.
Azonnal megismertem az illetőt, ez még részegen is megy.
- Louis. - mormoltam kicsit sem normálisan, és bárgyú vigyort erőltettem arcomra.
Arca elkomorult, erősen ragadta meg felkarom. Valamiféle ellenkezés-szerű hang tört elő torkomból, de nem volt elég lélekjelenlétem makacskodni, pedig maradni akartam, bár ezt csupán csak a pia tette velem. Kirángatott a klubból, aminek nem nagyon örültem, és egyre inkább visszapillantottam a lány felé, akit kinézem magamnak. Erősen lökött a kocsija oldalának, én pedig engedelmesen ott maradtam, mivel úgy éreztem, eldőlök, ha megmozdulok. Az anyósülés lábától kivett azt hiszem, egy üveg vizet. Akkor még nem voltam benne biztos, de mikor lecsavarta a tetejét, és fejemre öntötte tartalmát, már nem volt kétségem. Meglepően érthető ellenkezés és kiabálás szaladt ki számon, ahogy egyszeriben észhez tértem a hidegvíztől.
- Mi a faszra volt ez jó? Tönkrebasztad a hajam, Te köcsög! - akadtam ki kicsit sem udvarias dolgokat a fejéhez vágva a parkoló közepén, de éjfél után ez már senkit nem érdekel, csupán a lakókat, ha felkelnek rá, de kétlem. Szeme kikerekedett, és mérgesen fonta össze maga előtt karjait.
- Szerintem, egy szavad sem lehet! Örülj, hogy én jöttem utánad, és nem az őrök! Minden józan eszed elment? - kérdezte visszafojtott hangon.
- Szórakozni akarok, azt tenni, ami csak jól esik. Elegem van a hajtásból, én csak bulizni akartam, és dugni egyet egy jó csajjal! Ez olyan nagy gond?! - hadonásztam hevesen, miközben dülöngéltem, hisz nem szállt el teljesen a hatalmas mennyiségű alkohol hatása, viszont legalább már beszélni normálisan tudtam.
- Igen, Te ezeket nem teheted meg, Harry, érted? Neked ennél fontosabb feladataid vannak, nem mulathatsz, amikor csak akarsz...a turné alatt nem! - mondta higgadtan, olyan komolyan, mintha az Apám lenne.
- Ezt nem Te fogod megmondani. Ha nekem kedvem támad meghúzni azt a csajt, megteszem. Szóval, ha megbocsájtasz... - rántottam meg a vállam hanyagul.
Ellöktem magam a kocsitól, és a bár felé indultam meg imbolyogva, még mindig nem tudtam rendesen megállni. Hajamból csöpögött a víz, cseppek folytak be nyakamon át a pólómba, amitől kirázott a hideg, hisz ki voltam melegedve. Megráztam fejem, mint egy kutya, hogy kicsit normálisabban álljon, bár nem hiszem, hogy sokat sikerült javítanom kinézetemen, viszont azt elértem, hogy majdnem oldalra estem hála ennek a meggondolatlan mozdulatnak. 
- Harold Edward Styles, most azonnal szállj be a kocsiba, vagy esküszöm, én tuszkollak be! - kiabált utánam Louis, és hallottam magam mögött sietős lépteit. Szélesen elvigyorodtam, és megfordultam megkísérelve, hogy képes vagyok hátrafele menni, anélkül, hogy hátra esnék.
- Gyerünk, Baby, minden vágyam! Büntess meg! - nevettem rá kitárt karokkal, majd előre fordultam.
Meglepő módon valóban nem estem el, tényleg sokat segített Louis vize, melyet rám locsolt, de bár ne tette volna. Kicsit jól esett, hogy vigyáz rám, de nem gátolhat meg, ez az én életem. Elkapta karom, és vállára vett, mintha olyan könnyű lennék. Hátát, majd fenekét csapkodtam, miközben kiabáltam, hogy tegyen le, de a vége nevetésbe fordult. Tudtam, hogy erős, dehogy ennyire, mikor alacsonyabb nálam?!
- Te akartad! - nevetett, és erősen fenekemre csapott, amitől fájdalmasan nyögtem fel, és mérgesen ütöttem háta alját, valamint rugdalózni is kezdtem.
- Louis, most azonnal tegyél le! Ez az én életem, azt csinálok, amit csak akarok! - kiabáltam mérgesen.
- Azt Te csak hiszed! Az enyém vagy, Hazz, nem mész innen sehova! - felelte komolyan, és ismét megpaskolta fenekem, amitől mérgesen fújtam ki a levegőt, és összefontam karjaimat mellkasom előtt. Figyeltem, ahogy a szórakozóhely épületének oldala egyre inkább távolodik tőlem, amint a kocsi felé visz. Válla nyomta alhasam, hisz ott tartott, így még jobban kellett pisilnem, hisz nem kis mennyiséget ittam már meg.
- Nyakon foglak vizelni, ha nem teszel le! - jelentettem ki morcosan.
Hallotta csengő nevetését felcsendülni, majd hirtelen lehelyezett egyenesen a kocsiba, és övem is sebesen bekötötte, mielőtt becsukta rám az ajtót. Beszállt mellém, és elindult a hotel felé. Combjaim erősen összezártam, ettől rájöttem, mennyire is kell pisilnem, hisz megnyomta válla húgyhólyagom. Fejem a támlának vetettem, és csak arra koncentráltam, hogy kiűzzem az alkohol hatását elmémből, viszont figyelmem meg kellett osztanom, ugyanis pisilnem kellett, ráadásul még be is indultam arra a csajra, és ez borzalmas párosítást okozott lábam között.
Megállt a hotel előtt, én pedig azonnal kipattantam. Ezt látva Ő is, és ismét megragadva felkarom rángatott maga mellett a szobám fele. Elég érdekesen mehettem, ugyanis férfiasságom már nem tűrte jól a sok strapát, na meg persze össze-vissza raktam amúgy is csámpás lábaim hála az alkoholnak. Végül megálltunk a szobám előtt, ahova Louis azonnal be is tuszkolt.
- Végre, mosdó! - örültem meg vidáman, miközben berontottam a fürdőbe.
Azonnal pisilni kezdtem, volt mit kiadnom magamból, viszont férfiasságom más törődést is igényelt már. Teljesen beleéltem magam, hogy ma enyém lesz az a csaj, de úgy tűnik, csak a kezem marad hála Louis-nak. Egyik kezemmel a falnak támaszkodtam velem szembe és leszegtem fejem, hátha sikerül megnyugodnom. Eszméletlen mennyiségű alkohol maradványt adtam ki magamból, és éppen el akartam venni kezem a faltól, hogy felhúzom cipzáram, mikor egy test hozzám simult hátulról, és egy meleg kéz indult vándorútra hasamon, majd megragadta férfiasságom. Ijedten ugrottam meg, és oldalra kaptam a fejem, de nem húzódtam el az érintés alól. Az illető a nyakam kezdte csókolgatni, így nem láttam arcát, mégis pontosan tudtam, ki az.
- Kárpótollak, ha már nem jött össze azzal a csajjal. - búgta fülembe kéjesen, amitől végig szaladt hátamon az a bizonyos hidegrázás.
Felsóhajtottam, mikor hüvelykujjával körözni kezdett makkomon. Nyakamba mosolygott, én pedig teljesen összezavarodva álltam ott, mint egy rakás szerencsétlenség. Ha másik kezével nem tart derekamnál, biztosan összeesek. Egyik kezem még mindig a csempének támasztottam, most pedig fejem is előre vetettem.
- Van óvszer a szobádban? - kérdezte fülembe suttogva kéjesen.
Fel sem fogtam kérdését, nem is érdekelt, mi lesz ebből, csupán keze játékára koncentráltam. Nem értettem kérdést, csupán automatikusan megráztam a fejem, hogy ne kelljen elmozdulnom kényetetése alól. Utólag már rájöttem, hogy hazudtam, ugyanis természetesen lett volna nálam óvszer, de akkor nem akartam, hogy félbe hagyja, amit elkezdett.
- Akkor átmegyünk hozzám, de így nem tudsz közlekedni, szóval orvosolnunk kell ezt a gondot. - búgta, és a végére jelezve, milyen gondra értette, megszorította férfiasságom.
Halkan felnyögtem az érzésre, erősen összeszorítottam szemem. Éreztem, hogy elmozdul mögülem, de keze nem hagyta abba a játékot, még ha, néha váltott is jobbról, balra. Hirtelen éreztem, hogy valami megváltozott, máshonnan jött teste melege. Erőt vettem magamon, és egy sóhajjal kinyitottam szemem. A falnak támaszkodva lefelé volt fejem, így az első dolog, amit megláttam, Ő volt felülnézetből. A vécé tetején ült, lábai közé véve enyéimet. Arca egy magasságba került kezeinek játékszerével. Nem is vettem észre, hogy idő közben ilyen pózba kerültünk. Felnyújtotta nyakát, és sietős puszit nyomott ajkaimra, amitől a szemem lepetten kerekedett ki, de időm sem volt értelmezni, már vissza is ereszkedett, és rálehelt férfiasságom tetejére. Felnyögtem ezt érezve, majd nyelvével körözni kezdett először csupán péniszem tetején, majd elmerült szájában. Lepetten nyögtem fel, soha nem hittem volna, hogy egyszer ilyet fogok tenni egy pasival, nemhogy Louis-val, de valamiért nem éreztem hibának akkor. Hangosakat nyögtem, ahogy valójában elkezdte kényeztetésem, mivel hirtelen úgy tűnt, az iménti csupán előjáték volt ehhez képest. Kezei hasamon vándoroltak pólóm alatt alhasam sem kímélve, ami közelebb juttatott a csúcshoz. Fejem hátra dobtam, szemem még mindig szorosan összezártam. Egyik kezemmel még mindig a falat támasztottam, nehogy összeessek. Átvette az élvezet az irányítást fölöttem, így a másikkal Louis hajába túrtam, és magamnak kezdtem diktálni a tempót. Szerencsémre hagyta magát, így a megfelelő sebességgel haladtam a csúcs felé. Hangosakat nyögtem, ezektől és zihálásomtól visszhangzott a fürdőszoba. Már nem kellett sok, talán egy perc, de Louis máshogy gondolta. Nem hagyta, hogy tovább irányítsam, és fogaival rászorított péniszem tövére, majd végigkarcolva azt engedte ki szájából, végül ugyanígy vissza. Soha nem bírtam a fogazást, de ez most kellett. Hangosan nyögve élveztem el, hajába markolva, hogy elrántsam magamtól, hisz nem tartottam etikusnak, ha szájába élvezek, de nem hagyta. Hősiesen tűrte, és le is nyelte, de ez akkor másodlagos volt, hiszen a gyönyör végigjárta testem, remegésre késztetve, izmaim elernyedtek, de Louis felpattant, és megtartott. Zihálva döntöttem fejem vállára, és próbáltam megnyugodni, miközben Ő felhúzta cipzáram. Ritkán éreztem ezt a partnereimnél, csupán azoknál a lányoknál, akiket tényleg szerettem, így nem is értettem, miért van most ez a "minden tökéletes", elégedett érzésem. Vajon miért van ez Louis-nál?
Viszont nem hagyott ezen agyalni, ajkait enyémekre nyomta ismét, de ezúttal kihasználva zihálásom nyelvét is bevonta a játékba. Mintha újult erőre kaptam volna, kiegyenesedtem karjaiban, és hajába túrtam. Érdekes, édeskés ízt éreztem, ahogy nyelvünk egymást masszírozta. Kellett egy kis idő, míg leesett, mi is ez. Homlokom ráncba szaladt a felismeréstől, mégsem akartam eltávolodni, élveztem édes csókját, mely tele volt szenvedéllyel, hévvel.
Kezdtem megnyugodni, ám ekkor ismét férfiasságomra markolt. Még nem éreztem hatását, de tudtam, nem kell sok. Eltávolodott, és fülemhez hajolt.
- Ne engedd el magad, még szükségünk lesz rá! - markolta meg erősebben, amitől ismét sóhaj szaladt ki számon.
Elégedetten elvigyorodott, majd újabb csókba vont, miközben terelni kezdett valamerre. Nem érdekelt, hova visz, szó szerint csukott szemmel, vakon követtem kalandozó kezeit élvezve, de úgy három-négy ajtónyitódás és csukódás után, egy ágyon landoltam. Ekkor jöttem rá, hogy nem a saját szobámba vagyok, hanem az övébe. Az alkohol ellenére, kezdett valami derengeni, hogy tulajdonképpen mi egy pillanatra sem szakadtunk el egymástól, szóval a folyosón is a másik ajkait falva jöttünk. Csak nincs ilyenkor senki kint, és Louis amúgy is józan, biztosan megállított volna minket, ha jön valaki.
Ismét csókcsatánk következett, majd lehúzta rólam pólóm, és csókokkal hintette be egész felsőtestem. Minden egyes érintésére megremegtem, izmaim pedig összerándultak. Nem tudom, mivel váltotta ki ezt belőlem, talán azzal, hogy Őt ismertem, és nem egy arc volt a sok közül, mint a legtöbb áldozatom. Én is húzni kezdtem fölfele felsőjét, de sokat segített levenni magáról. Hamar kicsatolta övem, és le is rántotta gatyám, ahogy magáról. Nem tétlenkedett, pillanatok alatt levetkőztetett boxerre mind engem, mind önmagát. Egy pillanatra lemászott rólam, és a bőröndje oldalából kihúzott egy üveg síkosítót valamint egy csomag óvszert. Hamar lábaim között termett, és lehúzta boxerem is. Túl gyorsan csinált mindent, kezdtem megijedni. Teljesen fel volt pörögve, mintha régóta vágyna erre, és nem bír megálljt parancsolni magának.
Kezeivel ismét ingerelni kezdte péniszem, hogy mihamarabb készen álljon a továbbiakra, miközben térdére ereszkedve megcsókolt. Bár élveztem csókját, mégsem tudtam kizárni a tényt, hogy mit ügyködik lent fél kézzel, így halkan szájába nyögtem az élvezettől. Elmosolyodott, és tudta, elég lesz játéka, készen állok. Felhúzta az óvszert rám, és alaposan bekent síkosítóval, én pedig hagytam, hadd csinálja Ő, hisz biztosan jobban tudja, miből mennyire van szüksége. Lehajolt hozzám és csók közben tarkómnál fogva felhúzott ülésbe, így átkaroltam derekát. De hirtelen hátra vetette magát, és mivel húzott magával, így fölötte találtam magam.
- Te jössz, ne fogd vissza magad! - utasított, és csípőm két oldalán felhúzta térdeit, jelezve, tegyem a dolgom.
Lepetten néztem rá, szemöldököm felcsúszott. Egyik keze játékosan pödörgette egy göndör tincsem, miközben szeretetteljes vigyorral nézett szemembe. Tudtam, hogy Louis bevállalós, de hogy ennyire?!
- D-de fájni fog... - hebegtem idiótán, mire elnevette magát, és tovább játszott tincsemmel.
- Hazz, nem mondtam soha, de én voltam már férfival párszor. Nem lesz gáz, akarlak! - magyarázta mosolyogva.
Felnyújtózkodott egy csókért, én pedig azonnal lehajoltam, hogy ne kelljen megfeszítenie izmait, és kevésbé fájjon tettem. Bár a legjobb barátom volt, nem tudtam róla, hogy meleg...részben. Nem is látszott rajta, és soha nem említette. Hogy titkolhatott el előlem ilyet, mikor mindent elmondtunk egymásnak?
Lassan hatoltam belé, és hála a síkosítónak simán ment minden. Hangosat nyögött számba, és átkarolta vállam közel húzva magához. Lassan mozogni kezdtem, miután keveset vártam, bár nem tűnt úgy, hogy szükség van rá. Hangosakat nyögött, tetszett hangja ilyenkor. Én is csatlakoztam hozzá néha. Kezei mellkasom simították mindenfele, így folyamatosan kirázott a hideg. Egyszer sikerült eltalálnom azt a pontot, ahol hasizma megfeszült, így ülésbe is simán felhúzta volna magát, ha nem támaszkodok fölötte, és hangosan felnyögött. Tisztán ki tudtam venni nevem élvezetének hangjából, melytől a hideg ismét végigfutott hátamon.
- Édes Istenem! - kiabálta kicsit sem visszafogva magát, mikor ismét megtaláltam azt a bizonyos pontot.
Arra játszottam, hogy neki a lehető legjobb legyen, magam sem tudom, miért, mikor általában önző vagyok az ágyban, de Ő más volt. Nem tudnám leírni, miből gondolom ezt, egyszerűen csak éreztem.
- A kurva életbe, Harry! - nyögte hangosan, mikor megint jó helyre sikerült lökésem. - Szeretlek! Kibaszottul szeretlek! - nyöszörögte önmagából kikelve.
Soha nem láttam még Louis-t ilyennek, de tetszett, hogy ezt váltom ki belőle. Izzadtan tapadt hozzám mellkasa, mikor háta folyamatosan ívbe feszült nyögéseitől. A fejét ide-oda dobálta, mikor nem éppen hátravetette, így nyakán kidagadt ütőere, melyben vadul száguldott a vér. Minden egyes levegővétel után nyögés hagyta el száját, melytől teljesen felforrt vérem. Éreztem, nincs sok hátra, így éppen segíteni akartam neki, hogy egyszerre menjünk el, de megelőzött.
- Haaaarry! - kiabált nevem elején, de a vége erőtlen suttogásba fordult.
Megfeszítette izmait, és átkarolva vállam emelkedett meg, hogy hozzám bújjon, míg én is beléptem a gyönyör kapujába, amitől remegés rázta meg egész testem. Soha nem hittem volna, hogy Louis ilyen hangos az ágyban, de nem tudott érdekelni, ki hallja meg. Igazából azt sem tudtam, ki lakik mellette. Izzadtan tapadtunk össze, képtelen volt elengedni. Megszabott időközönként futott végig rajtunk a remegés, majdhogynem egyszerre. Hevesen lihegett fülembe, de én is szaporán vettem a levegőt. Elmémbe égett csodás alakja, ahogyan szenved alattam, újra meg újra magam előtt láttam, és egyfolytában gyönyörködtem benne.
Mellé dőltem, de makacsul ragaszkodott hozzám, így erősen bújt hozzám oldalról. Az óvszert az ágy mellé ejtettem, nem volt erőm felkelni és kidobni. Magunkra rántotta a takarót, és lágy csókkal a mellkasomon hunyta le a szemét. Fejem alá helyeztem egyik kezem, míg másikkal hátát öleltem. Alig helyezkedtem el, meg is hallottam nyugodt szuszogását, amitől különös, kellemes érzés járta át mellkasom. Nem éreztem ezt még soha szeretkezés után, és ez megrémített, hisz pont Louis-nál jön elő.
Újra bevillant a kép, ahogy vonaglik alattam, és oly' csodás volt, hogy hevesen kezdett verni szívem. Abban a pillanatban józannak éreztem magam, így tisztán tudtam gondolkodni. Kezdett összeállni a kirakós, melyre eddig nem jöttem rá.
" Az enyém vagy, Hazz, nem mész innen sehova!"
"...én voltam már férfival párszor (...) akarlak!"
"Szeretlek! Kibaszottul szeretlek!"
Visszhangoztak fejemben szavai, melyek akkor jelentéktelennek tűntek, mikor kimondta őket. Azt hittem, a vágy okozta, de most mindent megértettem. Louis szerelmet vallott nekem szeretkezés közben. Idegesen kapkodtam a levegőt, hirtelen kaptam tekintetem az alvó szépségre karjaimban. Megijedtem, homlokom félő ráncokba szaladt. Idegesen toltam el magamtól, mintha csak fertőzne, de ügyeltem rá, hogy ne keljen fel. Nem tudtam volna a szemébe nézni. Te jó ég! Hogy tehettem ezt? Most azt fogja hinni, én is szeretem Őt, pedig semmi ilyenről nincs szó. Tönkretettünk egy tökéletes barátságot, szinte már testvériséget. Most minden tönkre fog menni. Sietősen kapkodtam magamra a ruháimat, majd egy utolsó pillantással illettem, és lenyugtáztam magamban, milyen gyönyörű, de ezt azonnal el is hessegettem. Kisettenkedtem a szobából, képtelen lettem volna mellette ébredni, és szemébe nézni tudva, hogy neki teljesen mást jelentett az éjszaka, mint nekem. Idegesen vágtam le magam saját ágyamra, képtelen voltam aludni, és már amúgy is világosodott a horizont a vékony függöny mögött. Hangos sóhajt hallattam, és mérgesen csaptam homlokomra: Kurva nagy barom vagyok!

8 megjegyzés:

  1. Vár itt egy meglepetés téged ;)
    http://themurderouskiss.blogspot.hu/2013/12/kilencedik-dij.html
    (Amúgy nagyon jó volt, mondjuk kicsit sajnáltam, hogy nem love-val végződött...persze az elméleti folytatásban bármi megtörténhet, nemde? :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, máris kiteszem, és örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
  2. Imádtam! :) Ohh te jó ég, iszonyat jó lett! :) Annyira aranyos volt a parkolós jelenet ;) a többi meg... :p vègem van :)
    Természetesen az Én folytatásom boldogan végződik ;)

    VálaszTörlés
  3. úristen ez nagyon jó lett! Jó lenne, ha folytatnád, de nem végződhet minden boldogan...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen, de a képzeletedben úgy végződik, ahogy Te akarod, ezért hagytam nyitottan. Hisz bár Harry elment este, mert megijedt, ez ellentétben áll azzal, hogy gyönyörűnek találta Lou-t. Szóval bármi megtörténhet, ez már csak rajtad múlik. :)

      Törlés
  4. baszdmeg ez dejóxd
    en ennek is elfogadnak egy folytatast o-o mint amugy minden one-shotodnak':D
    milyen kis huncut Louis....:D végig vigyorogtam az egészet ahogy itt sikongat Louis kész végem.xdddddd
    btw:nem banom az One-shotjaidat,imadom oket:D (jobban mint a futó történeteidet:$)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt örömmel hallom. Hát...ez most ilyenre sikerült, próbáltam ezzel is azt kimutatni, Louis mennyire vágyott Harry-re. Köszönöm, hogy ennyire elnyerik a tetszésed a One-Shot-jaim, és ennyi ilyen valamint regény után, már nekem is nehezemre esik futó történetet írni, viszont szükség van rájuk, hogy addig is legyen valami a blogon, míg nem teszek fel aprócska sztorikat egészbe. :)

      Törlés

Music Note 4