Oldalak

2014. január 1., szerda

Award #15



Köszönöm szépen a díjat Dreamy Girl-nek. Hálás vagyok, hogy én is eszedbe jutottam, mivel nagyon becsülöm munkásságod, ha kifejezhetem magam így. Hahaha.
                                                                                                          xoxo    Zsoo

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Hú, hát a tegnap estém katasztrófa volt és egyben fantasztikus is.
2-5. Nem rúgtam be, alig itt pár pohárral, de a pezsgő kibontásával megszenvedtem. Úgy voltam vele, hogy a konyhába leszedem róla a csomagolást és azt a kis fém vacakot, aztán beviszem a kőfalhoz, hogy ott úgysem tehet kárt, ha kirepül. Mondták, hogy óvatosan, meg minden, de senkinek nem jutott az eszébe, még nekem sem, hogyha leveszem róla azt a fém vacakot, a szénsav egyből kivágja a dugót. Szóval a konyha közepén fellőttem  dugót a lambériára, aztán valahol Apa tea-gyűjteményébe landolt, de annyi lélekjelenlétem volt, hogy az ömlő pezsgőt a mosogató felé tartsam. Mindenki a hasát fogta a nevetéstől, még én is, de finom Martini-pezsgő volt, még soha nem ittam ilyet, nagyon bejött. Hahaha.
6. Tök jó volt úgy felkelni, szilveszter másnap, hogy egyáltalán nem fáj sem a fejem, sem a gyomrom a másnaposságtól.
7-11. Tavaly nem jártam ilyen jól. Erdélybe mentünk ki, egy szállodába szilveszterezni, Zilah-ra. Nagyon jó volt, de az éjszaka második része képkockákban kiesett. Arra emlékszem, hogy táncoltam valakivel a folyosón, a medence galériájába, aztán olyan kép is megmarat bennem, hogy bátyám egy szőke csajjal beesik előttem a szobájába enyém mellett, de arra is emlékszem, hogy szintén bátyám rángatni kezdte a legjobb haverját a levegőre, hogy szálljon le a húgáról (vagyis rólam), pedig csak táncoltunk. Utólag világosítottak fel másnap reggel, hogy volt más szándéka is, elmondta a haverjainak a szobában szilveszter előtt. Khm...oké, még én is nagyon fiatal vagyok, ellent mondtam volna neki nyilván. Ja és arra is emlékszem, hogy két román csávó megkért magyarul fotózzam le őket, aztán megköszönték, de semmi cím, hogy hova küldjem el vagy ilyesmi...pedig nem voltak még olyan részegek.  A legutolsó emlékem pedig, hogy egyik kezemben a magas-sarkúm szedem le a lábamról menet közben, míg a másikkal lehúztam vörös ruhámat, mert megint felcsúszott a medence galériáján átmenve a szobám fele. Miközben előre hajoltam a lábamhoz, lebukott a fejemről egy kék fejpánt, amin az volt nagy betűvel "Happy New Year!". Fogalmam sincs, honnan szereztem, de reggel azt szorongattam az ágyban. Reggel levittem, hogy kitől nyúltam le, de senki nem tudta. Visszanéztem az este képeit is, és mindenhol feltűnt az a fejpánt a mi társaságunknál, de mindig már fején, aztán úgy 2 után már csak az én fejemen láttam. Így hazahoztam emlékbe, és tegnap is rajtam volt. Szerintem ezt már nem fogom elhagyni. Hahaha.

Válaszaim:
1. Hány éves vagy?
16.
2. Mi a kedvenc életed?
Azt hiszem, életed helyett ételedet akartál írni, nemde? Hahaha. Amúgy a gyros.
3. Mit vársz a 2014-es évtől?
Semmi nagyobbat, mint a 2013-astól. Le akarom tenni a jogsimat nyáron, aztán kitudja, talán jövő szilveszterkor, már én vezetek fel a haverokkal Debrecenbe. Úgysem innék, szilveszter az nálam bajos időszak, 30.-a fele....eh. Most is csoda, hogy ittam pár pohárral....tavaly más volt ott leszartam. Hahaha.
4. Milyen filmeket szeretsz nézni?
Főleg mesefilmeket, és fantasztikus témájúakat.
5. Sírtál már valamelyik blogon?
Persze, nagyon sokszor, pláne, ha egyben olvasnom végig a történetet, és nem kell megszakítanom, hogy várjak az új részekre. Akkor még a történet hevében, izgalmában bele tudom élni magam. Ezért szeretek befejezett történeteket olvasni.
6. Milyen színű a hajad?
Barna.
7. Van testvéred?
Van egy fél-bátyám Apa részéről. Ő már 22 éves, és kötelességének érzi védeni, de csupán a saját haverjaitól, de imádom érte. Hahaha.
8. Melyik a kedvenc fiú neved?
Nem tudok választani, kettő van: Roland (bátyám után) és a Péter. De a Vince is nagyon tetszik, Apa után, mert különleges s ritka.
9. Szeretnél majd gyereket?
Persze, de csak okos, talpraesett pasitól.
10. Ha igen, mennyit? 
Kettőt. Egy fiút és egy lányt.
11. Hol szeretnél élni?
London-ban.

Kérdéseim:
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Milyen volt a szilvesztered?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4