Oldalak

2014. január 1., szerda

Award #16



Köszönöm szépen a díjat Pakkör Pítör-nek. Hálás vagyok, hogy én is eszedbe jutottam, és tudom, már elmondtam, de még mindig imádom a neved, olyan jót mosolygok mindig. Hahaha.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Szeretem a Showder Klub-ot.
2-5. Anya rendszeresen kölcsön szokta venni a telefonom játszani, ugyanis Ő nem tud bánni az okos telefonokkal, ennek ellenére két érintőképernyős van neki, de azokra nem lehet letölteni a kedvenc játékát. Play Áruházban nincs meg az a Szókirakó, amit Ő imád, csupán én tudom letölteni App Store-ból, meg bátyám a családban, mivel más elég prűd az elektronikában. És mivel bátyám nem itthon él, így Anya minden este/délután lenyúlja a telefonom, és órákat játszik rajta. Őt ez kapcsolja ki, hahaha.
6. Általában, amikor írok, a fülemben van a füles, és végtelennek tűnő lejátszási listáim egyik megy. Nem bírok írni, ha csak egy kicsit más zaj is van.
7. Ha nem szól a zene, akkor néma minden. Anya már tudja, hogyha megy a tévé, de némán, akkor írok. Hahaha.
8. Még zenecsatorna előtt sem vagyok képes írni, mert elterelődik a figyelmem a klippre, viszont, ha úgy megy a Tv, hogy a fülemben van a füles, akkor nem zavar.
9. Tudni kell rólam, hogy a lejátszási listáimnak a legidiótább címei annak, mint pl.: "Blee", "Khm", "Fifty-seven" vagy éppen "Tattoos".
10. A házunk nappalijának majdnem az egyik teljes fala két nagy üvegablak, és az egyik előtt van egy kisebb halastó (nem akvárium, nyitott tetejű tó). Hát tegnap előtt este lejöttem inni, és csupán két hatalmas hal van benne, de az egyik imádja dobálni a köveket(?). És persze akkor is feldobott egyet, ami óriásit csattant a márványon, aztán pedig visszabuggyant a vízbe. Úgy megijedten, nem kellett sok, hogy szívrohamot kapjak.
11. Félelmem, hogy jön egy betörő, és összetalálkozok vele.

Válaszaim:
1. Melyik blogger-rel ismerkednél meg legszívesebben?
Talán Dreamy Girl-lel, vagy ~camille-lel, de félek, hogy csalódnának bennem. Talán nem olyanra számítottak, mint én.
2. Ha egyszer felkeresne téged egy könyvkiadó, hogy ki akarják adni a blogod könyvként, mit reagálnál?
Szerintem elsírnám magam örömömben. Én lennék a világ legboldogabb embere.
3. Szereted Zouis-t?
Minden párosítást aranyosnak találok, de kicsit rossz, hogy alig találok más bomance fanfiction-t, mint Larry-t, Narry-t, vagy esetleg Zarry-t, Ziam-et, Ziall-t. Pedig engem nagyon érdekelne, mondjuk egy Lilo, vagy egy Zouis.
4. Tettél új évi fogadalmat?
Nem. Rájöttem, hogy nincs értelme, úgyis megszegem.
5. Melyik karácsonyi ajándékodnak örültél a legjobban?
Hát, mindnek örültem, bár inkább pénzt kaptam, amiből ugye a rajztab lett. De nagyon boldog voltam, mikor új sícipő várt a fa alatt Anyáéktól, bár nem volt meglepetés, ugyanis én is kellettem a próbához, így együtt vettük meg. Tudtam, hogy azt rejti az a hatalmas doboz. Hahaha.
6. Mi a véleményed erről a bandárol, zenéről, esetleg klippről?
Érdekes, nem rossz. Nem szoktam nagyon rock-ot hallgatni, csupán néha Linkin Park-ot, és Nickelback-et, de ez nem tetszett. A klipje nagyon aranyos, bár soha nem díjaztam, mikor valaki ennyire képes megváltozni a szerelméért, mint az a csaj. És kicsit furcsa, hogy ennyire ki vannak festve a tagok, de az énekes szép kék szemét kimondottan kiemeli. Az a gitárszóló pedig...oh God! Szeretnék én úgy tudni gitározni, nagyon ügyes!
7. Mia gyenge pontod pasik terén? (pl. kék szem, cuki pocak (bocsi magamból indultam kixd))?
A gyengém, a csinos láb, vagy fenék. Ezért is imádom Harry feszülős fekete gatyáit, és Louis fenekét. Van egy osztálytársam, na, neki nagyon csinos lába van...woow. De ez nem azt jelenti, hogy azonnal belezúgtam, csupán megjegyzem magamnak, milyen csinos, hisz egy pasi is lehet csinos. És szeretem a cuki hajat is, valamint a kerek pofit, pisze orrocskát. A szemszín nem feltétlen lényeg, csupán tudjam belőle kiolvasni a lényeget, amire kíváncsi vagyok. De persze ez mind semmit sem é, ha belül egy bunkó paraszt....eh.
8. Mit tennél, ha Harry és Louis hirtelen megjelenne a lakásodban?
Öhm...nem tudom. Ebbe még soha nem gondoltam bele. Valószínűleg megkérdezném, Őket azokról a kérdésekről, melyek engem foglalkoztatnak, pl.: "Hogyan nem roppannak össze a hajtás alatt?", "Minek köszönhetik, hogy nem változtak meg?", "Mit éreztek, mikor elérték az álmukat?" és "Mi lebegett a szemük előtt, ami vitte Őket előre, és felhúzta őket a padlóról?"
9. Szereted az ékszereket?
Igen, imádom a gyűrűket, és a nyakláncokat...főleg a baglyosakat.  
10. Jó, és  rossz tulajdonság?
Jó talán, hogy mindig mosolygok, toleráns vagyok, és könnyen jó kedvre tudok deríteni másokat. Rossz esetleg, hogy nem felejtek, ha valaki elássa magát a szememben, akkor ez nem változik. Aztán, eléggé erős egyéniségem van, mint Anyának, amitől az emberek furcsán érzik magukat mellettem, ezt már megkaptam párszor, de azzal kompenzálom, hogy tudom váltogatni a hangulatom, és akkor is kedvesen vigyorgok a képébe, ha belül szememen köpném, viszont, ha elszakad az a bizonyos cérna, akkor pillanatok alatt villan a szemem, és olyan szúrok oda, amitől minimálisra húzza magát az illető. Hahaha.
11. Hány éves vagy?
16.

Kérdéseim:
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Milyen volt a szilvesztered?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

1 megjegyzés:

Music Note 4