Oldalak

2014. január 10., péntek

Award #18



Köszönöm szépen a díjat RoseGirl-nek, nagyon hálás vagyok, ugyani imádom a blogod.
                                                                                                          xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Tegnap, vagyis csütörtökön nem mentem suliba, mivel későn értünk haza Ausztriából, és amúgy is egy töri tz várt volna rám amiből köztudottan hülye vagyok.
2. Aztán elment a hangom tegnap reggel, csak azt tudnám, hogy mitől, így ma sem mentem.
3. Nem fáj a torkom, csak nem tudok beszélni. Fura....
4. Szóval tegnap este Anya elrángatott magával Debrecenbe. Az ürügy a új szemüvege volt, de persze, hogy shoppingoltunk is.
5. Elmondása szerint örült, hogy nem tudom leszólni ízlését, ami...hát mondjuk úgy, hogy korához illő, 80-as évek, de nem olyan rossz.
6. Aztán beültünk egy moziba.
7. Én utálom a magyar filmeket, de a Coming out-ra mindenképpen be akartam ülni, így azt néztük meg időközben Apával, aki utánunk jött.
8. Hát halálra nevettük magunkat. Mindenkinek ajánlani tudom csak azt a filmet.
9. Bár én sajnáltam benne Balázst, neki szurkoltam, és én is sírtam, mikor Erik szakított vele, és olyan cukin pityergett a kocsiban, de a végére egy tök helyes pasit talált az esküvőre Bazsi is.
10. Szóval szerintem én voltam az egyetlen az egész moziban, aki a Balázs-Erik párosnak szurkolt és nem Erik-csaj párosnak hahaha.
11. Anyával azon nevettünk film közben, hogy miért kell minden jó pasinak melegnek lennie....hahaha. #true

Válaszaim:
1. Mit gondolsz azokról az emberekről, akik egy írót/bloggert azért ítélnek el, mert Bromance sztorit ír?
Azt gondolom, hogy semmi keresnivalójuk egy ilyen jellegű oldalon, ha nincsenek oda a tatalmáért.
2. Van olyan könyv, amit szívesen olvastál és akár többször is a kezedbe vennél?
Nem, nem kimondottan.
3. Van olyan blogger, akire példaképként tekintesz fel?
Igen, az egyik éppen, akitől ezt a díjat kaptam. Hahaha.
4. Milyen filmeket szeretsz? (horror, krimi, fantasy, vígjáték, romantikus )
Mindenfélét, talán csak a romantikust nem igazán.
5. Most, hogy közeleg a karácsony mennyiben változik a hangulatod?
Azt hiszem, már elmúlt a Karácsony, hahaha, de én is szoktam másolni a kérdéseket néha. Amúgy semmiben nem változott a hangulatom, idén meglepően átlagos voltam.
6. Életed eddigi legszebb pillanata?
Nem is tudom, nagyon sok szép pillanat volt, nehéz kiválasztani egyet.
7. Hogyan szeretnéd tölteni a szilvesztert?
 - egy jót bulizni a haverokkal
 - vagy otthon lenni, a családdal
Hát pont úgy volt, ahogy terveztem. Jót buliztam a haverokkal.
8. Volt már olyan blog, ami teljes mértékben megfogott? Ha igen melyik volt az?
Volt többek között a TCR, a Murderous kiss és a L.S. - Love and Pain.
9. Neked mi a fontosabb adni vagy kapni?
Adni, egyértelmű.
10. Szoktál szilveszterkor (éjfélkor) kívánni?
Nem soha. Én abban hiszek, hogy amit éjfél és egy között csinálsz, azt csinálod egész évbe...de ez sem jön be, mivel nem táncolok egész évben kicsit ittasan egy falábú pasival hahaha.
11. Van olyan magyar énekes/együttes, amit szeretsz? Ha igen ki/kik az(ok)?
Egyáltalán nem szeretem a magyar zenét, bleee. (de ez csupán az én véleményem) Viszont van egy együttes, melynek személyesen ismerem a tagjait, az Ő zenéjüket szeretem. A kedvenc városomról írták dalukat. CHECK OUT!

Kérdéseim:
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Milyen volt a szilvesztered?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon Szèpen Köszönöm,hogy gondolták rám!El sem tudom mondani mennyit jelent nekem ez a díj ès az,hogy pont Tôled kapom,mert imádlak ès te vagy a pèldakèpem az írásban.Sírni tudnèk örömömben :')

    VálaszTörlés

Music Note 4