Oldalak

2014. január 12., vasárnap

Award #19



Köszönöm szépen a díjat kocsa orsi-nak, nagyon hálás vagyok, amiért rám is gondoltál. 
                                                                                                          xoxo    Zsoo


 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Mivel egy egész hetet kihagytam úgy, hogy másnap sem tudtam pótolni az órákat, mint amikor beteg vagyok, így a hétvégén kész agyrém volt.
2. Vagyis a hétvégém nem is, de a mai napom....
3. Soha többé nem hagyok mindent egy napra.
4. Talán olyan 9-kor végzek, ugyanis még vár rám egy fizika témazáró felkészülés, bár az egész jól megy.
5. Már egy hónapja hajkurászok egy szerencsétlen cipőt, de egy boltban sincs 38-as méret. Ez az átka, ha tömeggyártmány méretű a lábam.
6. Imádom a cipőket, mondhatni mániás vagyok, ezt Apától örököltem, így hála mániájának tele van az előszoba szekrény az én és az Ő cipőivel...szóval félig Harry Styles stílus ugyanis Daddy pont ugyanolyan fazont szeret, mint Ő. Hahaha.
7. Valamelyik nap megszámoltuk Anyával, szóval csak, hogy értésétek, milyen a mániám elmondom hány csizmám van (csak csizma, a tavaszi, őszi, nyári cipők nincsenek benne): 9 db. #SzégyenlemMagam. #hahaha
8. Amúgy a ruhásszekrényem nincs nagyon tele, valahogy nehéz ruhát találnom magamnak, pedig az alakom is tömeggyártmány, szóval, ami a próbababán van az jó rám is. Ez adottság Anya ágáról.
9. Beszereztem egy kék égősort, ami a polcomra erősítve tökéletesen megvilágítja a nagy Pán Péter freskóm.
10. Kreatív egyéniség vagyok, én festettem mintákat a saját szobám falára, így egész otthonos lett...ja, és az ajtómra is ragasztottam belülről piros, öntapadós papírt, melyek úgy vágtam ki, hogy egy angol telefonfülke legyen, csupán nem az van beleírva, hogy "telephone", hanem az, hogy "goodbye", mivel akkor látják az emberek, mikor bentről kimennek. Hahaha.  

Válaszaim:
1. Szoktál x-boxozni?
Nem igazán, egyedül nem buli.
2. Szereted Larry-t?
Hogy a bánatba ne?! Hahaha.
3. Kedvenc szám?
Mármint szám szám, vagy zeneszám? Szóval a 12, vagy talán most éppen az Avicii - HeyBrother.
4. Tudsz horgolni?
Nem, de Anya próbált megtanítani, mivel a hobbija, és gyönyörű sálakat csinál.
5. Szoktál horkolni?
Nem, hahaha.
6. Mennyi idős vagy?
16.
7. Kedvenc blogíród?
Ezt már sokszor leírtam az eddigi díjakba, nem kezdenék hozzá ismét linkelgetni. Tudják, kik azok.
8. Elítéled a melegeket?
Egyáltalán nem.
9. Képes lennél 5%-ban leszbi lenni egy olyan lányért, akinek nincs melle, bazihelyes, és úgy néz ki mint egy fiú, és tényleg olyan helyes, hogy álompasi? :)
Öhm...nem tudom. Nem tudok elképzelni egy ilyen lányt, de valahogy nem húz magához a gondolat, pláne ha továbbmennénk, mint csók...blee. Nincs gondom a leszbikusokkal, de magamat nem tudnám elképzelni egy csajjal. Talán pont azért, mert imádom a jó pasikat, olvadozok, ha látok egy csinos srácot.  
10. Kedvenc szólóénekesed?
Ed Sheeran.
11. Ha szereted az One Direction-t,ki a kedvenced belőle?
Louis a kedvencem.

Kérdéseim:
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Milyen volt a szilvesztered?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. komolyan mondom,hozzám jössz feleségül? :DDD jó,ez vicc volt.csak remekül írsz,rajzolsz,szép vagy,csinos,cipőmániás(mint én,bár annyim nincs,mint neked),az angliai képek alapján:vicces,humoros és kreatív is,nem kicsi szinten,ha valóban ilyeneket csináltál a szobáddal.te vagy a példaképem minden téren.*Bea :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha, hát ilyet még soha nem kaptam, de természetesen hozzád megyek, ugyanis imádom a tortát, viszont akkor én választom ki a desszerteket. :D Komolyra fordítva, nagyon jól esnek szavaid, ápolgatják egóm, de kétlem, hogy olyan tökéletes lennék, mint amilyennek Te leírtál, hidd el, sok gond van velem, csupán jó színész vagyok, így megtanultam leplezni gondjaimat, és mindig mosolyogni. Azt mutatom a világnak, ami a legegyszerűbb, de nagyon jól esik, hogy Te ennyire hibátlannak tartasz. Köszönöm szépen :)

      Törlés

Music Note 4