Oldalak

2014. február 2., vasárnap

9. fejezet. - I'm yours! (+18) ~TMTTOS.

Sziasztok!
Öhm...előre leszögezném, hogy aki nem bírja a +18-as részeket, az ugorja át ezt a fejezetet. Fogalmam sincs, mit kell mondanom, talán csupán a legfontosabbat. Nagyon, nagyon hálás vagyok az eddigi csodaszép szavakért, és az újabb feliratkozókért mind itt, mind Blodglovin'-on. Sajnálom, hogy mostanában eltűntem kicsit, csupán a futótörténetek jelentkeznek, de ígérem, kárpótollak majd titeket a sok új történettel. Jó szórakozást nektek!
                                                                                                                      xoxo    Zsoo


- Nem hiszem el, hogy így fogod fel! - csóváltam meg a fejem Zayn kocsijának anyósülésén.
- Mért, hogy fogjam fel? Ez egy semmiség, ami annyit nem ér meg, hogy kinyissam a könyvem...nemhogy még olyan vadul tanuljak, mint Te. - rántotta meg a vállát, és leparkolt a suli előtt.
Idegesen szívtam magamba a levegőt, hisz hamarosan be kell mennem, és életem egyik legfélőbb dolgozatát kell megírnom. Ismét a könyvbe vezettem a tekintetem, miközben látatlanba nyúltam az ajtó fele, hogy kinyitom, de egy forró kéz kezdte simogatni a combom belsejét, amitől idegesen pillantottam fel. Zayn huncut vigyorával találtam magam.
- Miért nem hagyjuk ki? Nekem sincs kedvem megírni, pláne pénteken. - rántotta meg a vállát.
- Lógjuk el a dolgozatot? - kérdeztem ledöbbenve, mire csak szélesen elmosolyodott.
Már nem éreztem félelmet mellette...legalábbis az idő nagy részében nem, de néha még most is elveszti fejét.
- Miért ne?! Na, gyerünk! Csinálhatnánk inkább a lakásod! Már amúgy sincsen sok dolog vele! Elmehetnénk tányérokat venni, és apróságokat, ami még kell. - javasolta mosolyogva.
Valóban alig egy hónap alatt kifestettük, és majdhogynem bebútoroztuk a lakásom. Már csak jelentéktelen dolgok hiányoztak, meg persze az én cuccaim.  A fejem vadul kattogott, én is szívesebben csinálnám inkább a lakásom, mint egy két órás dolgozaton sínylődnék. Sóhajtva néztem barna szemeibe, melyekben olyan elmondhatatlan elegy csillogott, mellyel mindig meg tudott győzni.
- Rendben, de ha kapunk valamit, a Te hibád lesz! - fenyegettem széles mosollyal, természetesen csak viccelve.
- Rendben, akkor megbüntethetsz, azt imádom. - kacsintott rám kacér vigyorral, amitől nagyot nyeltem, és előre fordultam.
Kikapta kezemből könyvemet, és hátradobta, így elveszett a nagy autóban. Valahogy nem éreztem ennek a súlyát, akkor minden olyan jelentéktelennek tűnt. Zayn egyetlen pillantásával bármibe bele tudott rántani, eléggé szerettem ahhoz, hogy elhiggyem; minden a legnagyobb rendben lesz.
- Akkor irány a bevásárlóközpont! - mosolygott elégedetten, és kikanyarodott a suli pakolójából. Mellettünk elhaladtak a srácok szintén könyvvel a kezükben. Megismerték az autót, utánunk fordultak. Láttam a visszapillantóból, amint Louis szorosan Harry-hez bújik, és fejcsóválva mond valamit. Liam csak bólintott, míg Harry védelmezőn átkarolta párját. Olyanok voltak, mint Mi Zayn-nel. Mi is ugyanannyira szerettük egymást, de valahogy rossz érzésem volt. Mintha ez nem lenne rendjén. Mintha nekem nem kéne Vele lennem. A srácoknak fájt, hogy látják a kocsit, talán tudták, hogy benne ülök én is. Három napja, hogy beszéltem velük komolyabban. Persze köszönünk, de valahogy távol kerültünk egymástól, aminek nem értettem az okát...vagy inkább nem akartam érteni.
Arra eszméltem, hogy Zayn megáll a bevásárlóközpont előtt, én pedig kikaptam a táskámból a pénztárcám és a farzsebembe csúsztattam a telefonom mellé. A mélygarázsba parkolt le, és mosolyogva szállt ki a kocsiból. Olyan szabadnak éreztem magam, olyan függetlennek. Felpezsdítette vérem a tudat, hogy most nem itt kéne lennem, de senki nem tud ez ellen tenni.
- Akkor mi is kell pontosan? - kérdezte Zayn, mikor kézen fogva megindultunk a bejárat felé.
Kicsit gondolkoztam, össze kellett szednem gondolatba a dolgokat, és meglepődve jöttem rá, hogy tulajdonképpen alig kell valami az én dolgaimon kívül.
- Már csak a konyhába kell cucc. - rántottam meg a vállam, amitől szélesen elmosolyodott.
Kivett egy kocsit, és tolni kezdte, míg én mellette jöttem. Felállt a szélére, és néha gurult vele, miközben nevetett, de én is rajta. Olyan volt, mint egy rossz kisgyerek, akibe én minden egyes percben egyre jobban beleszerettem. Élveztem a vele töltött időnek minden egyes másodpercét, és soha nem éreztem, hogy nem kéne vele lennem. Ő gurult a sorok között a kocsi végére felállva, míg én beleszórtam a kosárba, ami kellett. Nevetve álltam a kocsi végéhez, ezzel megállítva Őt, mire ismét csak nevetve, és belehelyeztem egy nehezebb csomagot, melyben tányérok voltak. Imádtam ezt a játékos oldalát, mint egy kisgyermek. Mikor tényleg önfeledten nevet, az orra ráncba szalad, barna szemei összeszűkülnek, és ekkor olyan csodaszép számomra, mint még senki.
- Ennyi? Biztos nem kell más is? - kérdezte nevetve, mikor derekamnál fogva magához húzott, hogy megálljak egy pillanatra.
Gondolkozni kezdtem, de nem jutott eszembe semmi egyéb. Képkeretet már vettem, a polcokat már felfúrtuk, égők is vannak, ágyneműt, függönyöket, szőnyegeket, párnákat is hoztam már a lakberendező boltból, már csak ez volt hátra. Igazából készen lesz a lakásom.
- Igen. Ma át is pakolhatok, és végképp készen lennék. - rántottam meg a vállam egyszerűen.
Szélesen elmosolyodott ezt hallva, és egy csókot nyomott ajkaimra.
***
Vagy egy óráig hallgathattam délután Anya prédikációját, miszerint nagyon vigyázzak magamra egyedül, és bármikor hazamehetek, ha úgy tartja kedvem vagy ha gond van. Ők mindig segíteni fognak nekem. Én erre csak annyit mondtam, hogy vigyázzanak nagyon egymásra, jól megnyomva az "egymás"-t. Anya csak bólintott, nem szólt semmit. Fájt őket kettesben hagyni, de olyan izgatott voltam, hogy a ma estét végre a saját lakásomban tölthetem. Minden fantasztikus lett, pont, ahogy elterveztem gondolatban még a legelején. Az ajtó előtt egy díszes kis lábtörlő hívogatott a saját lakásomba, és üdvözölt is egyben. Beléptem, és magamba szívtam a függetlenség illatát. Eszembe jutottak a srácok, hogy soha nem segítettek ebben az egészben, bezzeg Zayn mindig itt volt, és együtt csináltuk meg.
Elgondolkoztam, hogy kéne csinálni egy házavató bulit, miközben kiraktam két pezsgőspoharat. Tökéletes volt az időzítés, éppen mikor kezembe vettem az üveget, hogy kibontom, kinyílt az ajtó. Zayn lépett be rajta, és levette cipőjét, nehogy összekoszolja új lakásom tiszta padlóját. Azonnal hozzám jött, és széles mosollyal üdvözölt. Letett egy sötétkék szatyrot az asztalra, aminek most még nem tulajdonítottam nagy jelentőséget.
- Egy pillanat. - motyogtam neki, és lefejtettem a csomagolást a műanyag dugóról, majd próbáltam kihúzni, de nem nagyon sikerült.
- Hagyd, majd én! - jött hozzám Zayn, de megráztam a fejem, és tovább próbálkoztam.
Nem hagyhattam, hogy azt higgye, erre sem vagyok képes egyedül. Kínosnak éreztem, hogy nem vagyok képes kihúzni egy dugót, mintha gyenge lennék. A kezem is egyre jobban csúszott, és egyre inkább felmérgeltem magam. Két kéz lágyan csúszott enyéimre, megállítva azokat az erőtlen próbálkozásban. Felnéztem Zayn mosolyára, és egy sóhajjal engedtem neki, így átadtam az üveget. Pólója aljába fogta a dugót. Figyeltem, ahogy izmai megfeszülnek karján, ahogy próbálja kihúzni, de neki sem ment könnyen. Ajkait egy vonallá préselte, homloka ráncba szaladt, és végül egy durranással sikerült. Az üveget lehelyezte az asztalra, míg a dugót mellé tette, és elégedetten elmosolyodott.
- Szívós kis darab volt. - nevette el magát, míg én csak bólintottam.
Tudtam, hogy erősebb nálam, de rossz volt látni, hogy ennyivel. Kitöltöttem a poharakba a pezsgőt, és egyiket Zayn kezébe adtam. Mosolyogva vette el, majd összekoccintottuk az üveget.
- A lakásodra! - mondta, majd mindketten beleittunk.
Ahogy lenyeltem a kortyot, egyből hozzám hajolt, és édes csókban forrtunk össze. Oldalra tartottam a poharat, de nagyon féltem, hogy kiömlik tartalma, így látatlanba próbáltam letenni a pultra. Zayn már eltűntette az övét, így segített letenni nekem is kezem irányításával, majd derekamnál fogva még közelebb vont magához. Egyre durvábban csókolt, majd fenekembe markolt, amitől ágyékunk összenyomódott. Szájába nyögtem, ettől elmosolyodott, és nyakam kezdte szívogatni. Oldalra vetettem a fejem, nagyon jól esett vad mégis szenvedélyes kényeztetése. Ismét felszínre tört a domináns Zayn, de most az egyszer nem féltem tőle, és nem akartam meggátolni. Forró csíkban nyalt végig nyakam ívén felfele a fülemig, amitől kirázott a hideg.
- Avassuk fel az ágyad. - nyalt a fülembe kéjes suttogása után.
Teljes testemben megremegtem, és felsóhajtottam szavaitól. Belegondoltam, mit is tehetnénk mi ketten ott, amitől azonnal dudorodni kezdett nadrágom, de egyben meg is ijesztett kicsit. Ismét megcsókolt, én pedig hajába túrtam, de talán csak ösztönből. Meglepődtem, mikor egyszerűen felkapott, és maga köré fonta lábaimat. Tovább csókolt volna, de én ijedten hajoltam el. Ennyire azért nem hittem, hogy erős, hisz azért csak nem lennék én olyan könnyű. De neki mintha tollpihe lettem volna, vitt be a hálóba a jól ismert úton és szőnyegen. Bent egyszerűen a falnak tolt, és hevesen csókolni kezdte nyakam. Óvatosan elengedte egyik lábam, így azt lehelyezhettem talajra, de másikat még mindig tartotta, aminek hamar rá is jöttem lényegére. Így ugyanis jobban hozzáfért ágyékomhoz, és ismét összedörzsölte övével.  Kéjesen nyögtem fel, ennyire még soha nem vágytam senkire, mint Zayn-re akkor. Egyszerű mozdulattal engedte el combom, melyet így lába köré fontam, hogy ne kelljen letennem. Elmosolyodott ezen, és hevesen lehúzta pólóm. Erre eszmélve, én is felsőjéhez kaptam, de magától levette, így megcsodálhattam tökéletes felsőtestét.
- Gyerünk már Baby, indulj be! Imádom a vadságot az ágyban! - motyogta a fülembe, és fogával meghúzta cimpám.
Kéjes nyögés szakadt fel torkom fogságából, és éreztem, tennem kell, amit mond. Azt akartam, hogy neki is jó legyen, és ehhez erre volt szüksége. Emlékezetessé akartam ezt tenni mindkettőnknek. Vállánál fogva ellöktem magamtól, és addig toltam hátrafele határozottan, míg le nem dőlt az ágyra. Széles mosolyt villantott, mikor fölé másztam, és csípőjére ültem. Elbűvölt csodás mellkasa alattam, olyan tökéletes volt, mint még soha senki. Már volt dolgom pár lánnyal, de egy sem indított be annyira, mint Zayn...de más pasiknál nem ez a helyzet, szóval azt hiszem, csupán bi lennék, és nem meleg.
Csodálattal húztam végig kezeimet mellkasán, amitől éreztem, megremeg, majd idegesen kezdett mocorogni. Tisztán látszott, hogy vágyott érintésemre, és ezt élveztem. Úgy döntöttem, kínzom kicsit. Nyakához hajoltam, és ráérősen elkezdtem szívni az érzékeny bőrt. Közben kezeim össze-vissza járattam testén, nagyon ügyelve, hogy éppen csak férfiasságához ne érjek, de olyan közel merészkedjek hozzá, ahogy csak lehet. Egyre gyorsabban kapkodta a levegőt akciómtól.
Sejtettem, hogy meg fogja elégelni, de nem hittem, hogy ez ilyen hamar eljön. Erősen ragadott meg tarkómnál fogva, és felhúzta magát, hogy fülemhez tudjon hajolni.
- Ha kínozni akarsz, csináld rendesen! - búgta fülembe kacéran.
Határozott mozdulattal fordított helyzetünkön, így én kerültem alulra. Széles vigyorral nézett fel rám, és lehúzta magáról, majd rólam is a nadrágot. Kicsit elpirultam, majd ismét fülemhez hajolt.
- Figyelj, megmutatom, hogy kell. - húzta meg cimpám, amitől megremegtem, majd nyakamra tért rá. Erősen megszívta helyenként, ha éppen nem nyelvét húzta végig bőrömön. Kezei alhasam simogatták, ami valóban igencsak ingerlékeny zónám volt. Lejjebb haladt, és apróbb harapásokkal hintette kulcscsontom is. Egyre inkább fészkelődtem érintése alatt, végül kitört belőlem a hangos nyögés, mikor foggal megcsípte mellbimbóm. Tovább nem tudtam türtőztetni magam, olyan szenvedélyes, túlfűtött, domináns volt. Kénytelen voltam behódolni neki, és ez azzal járt, hogy megszégyenítően hangosakat nyögtem, minden átkozott érintésére, amivel tovább ingerelt. Végül megkegyelmezett nekem, és lerántotta alsóm. Végre szabadságot kapott férfiasságom, de eléggé hiányolta Zayn érintését.
- Most figyelj, Baby! - vigyorgott rám heves csókunk után.
Letornázta magát lábaim közé, én pedig előre remegtem attól, ami most fog jönni. Forró levegőt éreztem meg péniszemen, ahogy rálehelt. Már ettől hátraszegtem a fejem, soha nem hittem volna, hogy egyszer ezt fogja tenni velem nemhogy egy pasi, de senki sem. Végül minden előzetes érintés nélkül megéreztem magam körül egy puha, forró szájat, melynek tulajdonosa az az ember volt, akinek az életem is odaadtam volna már. Hangosan sóhajtottam fel, ahogy nem állt meg. Még mindig engedte magába hosszom, amitől immáron ledöbbentem toltam fel magam, és lenéztem rá. Lehunyta a szemét, és láttam rajta, hogy óvatosabban veszi a levegőt. Eszembe jutott, ami Louis mondott, hogyan mélytorkozik Harry! Én most pontosan értettem, mire mondta. Zayn is istenien csinálta, még soha nem volt ilyenben részem. Teljesen eltűntem szájában, aztán nyelt egyet, melyről fogalmam sincs, hogyan csinálta. Hangosan nyögtem fel, és hátravetettem a fejem. Levegővételem kritikus felé közeledett, szívem hangosan dobogott ütemtelenül. Ismét nyelt egyet, és olyan sietősen hajszolt az orgazmus felé, mint még soha senki. Úgy éreztem, pillanatok múlva elélvezek, pedig még csak alig 3 perc telt el ebből az egészből. Zayn elmondhatatlanul tökéletes volt, én képtelen lettem volna erre. Vajon Ő honnan tanulta meg? Volt előttem más barátja is?
De ekkor hirtelen eltávolodott, így szépen lassan csúsztam ki szájából. Ismét kiengedtem élvezetem hangját, majd fájdalmasan nyöszörögni kezdtem, hogy nem érzem magamon érintését. Ajtónyitódást hallottam meg, amitől idegesen kaptam fel a fejem.
- Zayn? - ziláltam összezavarva.
Miért ment el? Hova lett? Rosszat tettem? Talán nem volt jó neki? Hogy is lett volna jó, mikor csak engem kényeztetett. Viszonoznom kell neki, ha visszajön, de én képtelen lennék ilyen módon, mint Ő. Aggódva toltam fel magam, de ekkor betoppant az ajtón kezében a kék szatyorral, amit hozott.
- Kint felejtettük az ajándékom. Azt hiszem, már csak ez hiányzik az új lakásodból. - vigyorgott rám gonoszul, majd kihúzott a zacskóból egy kis üveget, mely azt hiszem, síkosító volt, és egy doboz óvszert, melyből ki is kapott egyet.
Elmondhatatlanul megkönnyebbültem, hogy visszajött, de egyben meg is rémültem. Azonban mikor letolta alsóját, és saját magának helyezte fel az óvszert, valamilyen melegség öntött el. Vágytam rá, és olyan lehetetlenül jól nézett ki, mint még soha senki. De én féltem, hisz eddig még azt sem tudtam magamról, hogy férfihoz is képes vagyok vonzódni, így aztán nem meglepő, hogy még szűz vagyok ilyen téren.
Fölém mászott, és végigsimított felsőtestemen, amitől szaggatott nyögés szakadt fel torkomból. Csodás érzés volt ismét magamon érezni kezeit, annyira hiányzott már érintése.
Felhúzta térdeim, én pedig engedelmeskedtem neki. Hagytam, hogy fenekembe vezesse egy ujját, bár kicsit kellemetlen volt. Majd még egyet, mely már kezdett rossz lenni, végül a harmadikat is, ami pedig már kimondottan fájt. De összeszorított foggal tűrtem, nem mertem egy hangot sem kinyögni. Alig pár pillanat után kihúzta ujjait belőlem, mintha ez elég lett volna, de én tudtam, így még nem leszek jó. Viszont nem tudtam egy hangot sem kinyögni, ahogy megcsókolt. Élveztem csókját, de hamar rájöttem, ez csak ara szolgált, hogy elterelje figyelmem, mikor hirtelen belém csúszott teljesen. Elszakadtam tőle, és fájdalmasan haraptam ajkamba. Üvölteni tudtam volna, még soha nem éreztem ekkora kínt. Az eddig fájdalmaim mind külső sérülések voltak, de ez most belülről szakított szét, szinte ketté tépett, amitől ordítani tudtam volna.
- Z-zayn... - nyögtem elhaló hangon a borzalmas érzéstől.
Összeszorítottam a szemem, és erősen vállába kapaszkodtam, fel is húztam kicsit magam, így vállam nem érintette a takarót. Iszonyatos volt, még a síkosító ellenére is. Bár minden erőmmel azon voltam, hogy ne látszódjon nagyon őrületes fájdalmam, mégis éreztem, amint kihullik egy könnycseppem. Kezeim erőtlenül csúsztak le hátáról, és fájdalmasan huppantam vissza az ágyra.
- Ni, itt vagyok, hallod? Tudom, hogy fáj. Mindjárt elmúlik, ígérem, jobb lesz. Szeretlek, érted? - hallottam meg Zayn hangját, mely fájdalmasan csengett.
Éreztem, amint lágyan lecsókolja könnycseppem, amitől kinyitottam szemem. Aggódó tekintetével találtam szembe magam, olyan érzéseket láttam barna íriszeiben, melyeket még soha nem mutatott. Aggodalom, félelem, féltés, szeretet, fájdalom, gyűlölet, zavar, sajnálat. És ez mind az én fájdalmam miatt volt. Mintha Ő is átérezte volna, amit én. És biztos vagyok benne, hogy ez így is volt, csupán kicsit más módon.
De meglepő módon igaza volt, és ahogy testem egyre jobban hozzá igazodott, úgy enyhült a fájdalom is. Lassan kezdett mozogni, és közben minden lehető módon kényeztetett, hogy figyelmem másra terelődjön. És be is vált neki, pláne, mikor péniszemhez ért. Lassan hangos nyögésekbe fordult fájdalmas lihegésem, és egyre többre vágytam belőle. Tudtuk mindketten, hogy ez sokkal több, mint egy este, mint egy szex. Mi valóban szeretkeztünk, és ezt senki nem vehette el tőlünk. Azokban a percekben, vagy talán órákban, csak mi léteztünk ketten, és az egész világ megszűnt számunkra. Zayn mindent megadott nekem, amire szükségem volt, kezdve önmagával.

6 megjegyzés:

  1. Ez valami elképesztően jó volt! :D Olyan aranyosak, imádom őket együtt! :D Teszik, hogy Niallt beleviszi a rosszba, alig várom már a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy bejött, boldog vagyok, hogy így gondolod :)

      Törlés
  2. Huuuuu! :D Most kezdtek bele ebbe a sztoridba es ezt is k*rvara imadom - ami persze nem meglepo, hiszen te irod -, ugyan annyira mint a tobbit!!! :3
    Annnnnyira imadom az irasod!!! :3 Olyan nagyon rohadtul jo! :3 Imadom!!!! :3 Naggggggyon varom a koviiiiit!! :3 ;)
    pusziii! :3 xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm szépen. Ez nagyin jól esik, nem is tudom, mit írjak, ezek hihetetlenül szép szavak. Nagyon hálás vagyok :)

      Törlés
  3. tetszett, hogy Zayn ilyen figyelmes volt és aranyos.:3 kicsit féltem, hogy milyen lesz Niallel de teljesen megnyugodtam.:D és bevezetted a szálat a srácokról, hogy nem tetszik nekik. remélem happy endet tervezel amúgy. már van egy tippem a végéről a válaszod alapján.:D
    várom a következőt.:3 amugy nagyon tetszett persze. nem meglepő, mindegyik szuper.:DD
    Réka.x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen. Igyekszem szépen lassan adagolni, hisz ettől lesz élvezhető egy történet. Szerintem nem szabad egyik részről a másikra belecsöppenteni az olvasót egy-egy dologba. Boldog vagyok, hogy tetszett, köszönöm a szép szavakat :)

      Törlés

Music Note 4