Oldalak

2014. február 22., szombat

Award #27



Köszönöm szépen Dreamy Girl-nak, nagyon hálás vagyok, amiért gondoltál rám, pláne, mivel nagyon szeretem a blogod.
                                                                                                          xoxo    Zsoo
 


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Múlthét kedden figyelmeztetett minket az ofő, hogy szerdán még véletlenül se legyen önmaga a 10. B. (borzalmas osztály vagyunk, de titkon minden tanár imád minket), normálisan kell viselkednünk, ugyanis fekete ruhás alakok fognak mászkálni a folyosón, és lehet, a terembe is benéznek.
2. Mindenki eldöbbent, találgattunk, hogy mi lesz nálunk, hisz ez csak egy vidéki, református gimi. Jöttek az ötletek, miszerint jönnek a dementorok, vagy az orkok, ugyanis egy másik gimit a városban Mordor-nak szoktunk hívni. Szóval poénkodtunk.
3. Másnap, szerdán én ugyan nem, de mondta bár ember, hogy látta ezeket a titokzatos emberkéket.
4. Aztán ofői órán, 5. órában megkérdeztük, mi ez, és a tanár elmondta, hogy egy nagyon nagy vendég jön hozzánk jövőhét kedden. Kiderült, hogy az izreali nagykövet látogat el csak a mi iskolánkba az egész országon, ugyanis idén van a holokausz évfordulója, és a mi városunknak nagy a vonatkozása. Csak a mi iskolánkat látogatja meg, milyen menő már. Hahaha
5. És ezek a Men in black emberkék...kapaszkodjatok meg...a Moszad emberei voltak. Azt hittük, lemegyünk hídba. A legdurvább titkos-ügynökség emberei! Aztán persze jött a poén, hogy akkor ezért nem láttam én Őket egész nap.
6. Jöttek a viccek, hogy ha már köszönünk nekik, akkor kinyírnak, meg a legjobb fiú haverommal beszéltem telefonon vagy egy órát, és röhögtünk, amikor kimondtuk, hogy bomba, szóval mindjárt megáll a fekete kocsi a ház előtt. Félnek a merényletektől.
7. Aztán az óra utáni szünetben három fiú haverom és én elindultunk a suli folyosóin megkeresni ezeket az embereket, csak hogy lássuk őket, de semmi.
8. Kimentünk az udvarra, hátha ott vannak, de ott csak másik két haverommal találkoztunk, akik cigiztek (nagy dicsőség). Beszélgetni kezdtünk, és egyszer idióta haverom felkiált, hogy ott vannak a tetőn! Mi meg, mivel ki is néztük a Moszadból, így egyből mindenki a tetőre nézett. Vicces volt hahaha.
9. Szóval kedden egy arab nyelvű előadáson kell részt vennem (tolmács lesz szerencsére), ugyanis a továbbtanulásról is lesz szó, az meg érdekel.
10. Állítólag jön a média is, minden tv csatorna itt lesz, hisz nagy dolog, hogy valahol megáll a nagykövet, és nem egyből Bp-re megy, szóval hátha láttok futólag a híradóban hahaha (inkább ne).
11. Szóval szurkoljatok nekem, hogy ne öljön meg senki sem! Hahaha.

Válaszaim:
1. Szeretsz ott lakni, ahol most laksz?
A házunkat, és a szobámat nagyon szeretem, de mind a városból, mind az országból szívesen elköltöznék.
2. Szeretnél majd egyszer komolyabban is foglalkozni az írással?
Igen, nagyon szeretnék egy könyvet.
3. Szereted az állatokat? Ha igen, melyik a kedvenced?
Kutya párti vagyok, de a sünik is nagyon cukik szerintem.
4. Miért szereted az 1D-t?
Mert mind mások, mégis egymás komplementerei. Szeretem a zenéjüket, mindegyik az Ő stílusukat tükrözi, bár mostanában már nem nagyon követem Őket.
5. Harry-t el tudod még valakivel képzelni Louison kívül? Ha igen, kivel?
Hát, már mondtam, hogy nem hiszek Larry-ben, így Louis-val sem tudom nagyon elképzelni, de örülnék, ha összejönnének. Mondjuk, hogy félshipper vagyok. Amúgy történeteket tekintetve, mindenkivel el tudom képzelni, talán csak Liam-mel nem annyira, hisz írtam már Zarry-t és Narry-t is...Larry-ről nem is beszélve.
6. Van valami kabalád/szerencsetárgyad? (pl: plüss, kulcstartó)
Van egy nyakláncom, amit még 10 évesen kaptam Apától, egy arany lánc, egy arany csikó medállal. Az mindig rajtam van lényegtelen, milyen ruhát veszek fel. Még a koktailruháim alá is felveszem, ha bálba megyek, pl.: a két hét múlva lévő bálra is olyan ruhát vettem, amihez fel tudom venni.
7. Az 1D-n kívül vannak még, olyan bandák, amiket szeretsz?
Szeretem a Lawson-t, a The Vamps-t, a Little mix-et, a Union J-t, az At sunset-et...stb.
8. Mi a jelenlegi kedvenc számod?
Talán a Pixie Lott - Nasty, vagy Jason Derulo - Vertigo, meg persze Elyar Fox - Do it all over again. Meg ott van a három örök kedvenc: Ed Sheeran - You need me/I see fire és Hurts - Stay. Képtelen vagyok egy mellett dönteni.
9. Mi a kedvenc használati tárgyad?
A telefonom és a laptopom, nem tudok választani.
10. Mi az, amitől a legjobban ki tudsz kapcsolódni?
A zene, vagy a blogok olvasása.
11. Szereted a tesi órát?
Igen, mindig röpizünk, vagy szaltózunk a matracnál.

Kérdéseim:
1. Miért éppen ezt a témát választottad az íráshoz?
2. Aktuális kedvenc számod? Linkkel!
3. Van komolyabb terved az írással?
4. Szeretnél majd külföldön élni, dolgozni? Hol?
5. Mi a terved a jövőben?
6. Kedvenc sport?
7. Miben szeretnél nagyon sikeres lenni?
8. Félsz valamitől igazán?
9. Sztereotípiás vagy?
10. A bloggal van valami terved?
11. Esetleg szeretnél magadon megváltoztatni valamit?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. orkok,dementorok :"D szeretem a díjaidat olvasni xd

    Mariann:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha, köszönöm, nagyon idióta tudok lenni a haverjaimmal :D

      Törlés

Music Note 4