Oldalak

2014. február 28., péntek

Award #30



Köszönöm szépen Dreamy Girl-nek, nagyon hálás vagyok, amiért gondoltál rám. És el kell mondanom, hogy ez a 30. díjam, woaah, ez hihetetlen, nagyon köszönöm mindenkinek.
                                                                                                          xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Egyedül vagyok itthon, ami amúgy nem gáz, hisz gyakran előfordult már, de most valahogy egyedül érzem magam.
2. Felettébb önállónak tartom magam, szerintem kimondottan jól elboldogulnék majd az egyetem alatt.
3. Ugyanis feltett szándékom albérletbe menni, semmi pénzért nem lennék kolis, bár bátyám meg éppen azt szerette.
4. Ma visszamentünk a volt sulimba farsangra.
5. Volt egy tanár, akit nagyon utáltunk, miatta nem íratják sokan abba a suliba a gyerekeket, és miatta utáltam meg én is a matekot.
6. Hát rittig ezzel a tanárral futottunk össze a folyosón hárman; Rebeka, egy haver (akit nem nevezek nevén), és én.
7. Éppen a tablókat nézegettük a lépcsőnél, Ő pedig mögöttünk megállt. Semmi "Sziasztok, mi van veletek?", bunkón megszólalt: "Ne haragudjatok, menjetek már arrébb!". Pedig simán elfért volna, utálom azt a nőt.
8. Idióta haverom pedig megszólalt: "Áldás, békesség!", ugyanis a gimibe így kell köszönnünk, ami az általánosban egyáltalán nem volt normális, aztán elkezdtünk nevetni.
9. A kutya kitúr a kanapéról olyan mélyen alszik.
10. Ja, és nem mellesleg horkol, és nem is zavarja, hogy a kezemmel lökdösöm a fenekét, ahogy gépelek.
11. Bolond egy jószág, de a miénk, és én így szeretem.


Válaszaim:
1. Hiszek bármi természetfeletti lényben/erőben?
Hiszek, hiszek, hiszek a tündérekbeeen! (oké, ez bugyuta vicc volt, de imádom a Pán Pétert). Szóval én abban hiszek, hogy minden emberben van valami olyan, ami természetfelettivé emeli Őt, csak meg kell azt a bizonyos valamit találni, és akkor legyőzhetetlenek, boldogok leszünk. Emellett még hiszek egy elég bonyorult dologban, amit elég nehéz elmagyarázni, de röviden olyan, mint a végzet, csupán tudod befolyásolni, ha nagyon akarod.
2. Melyiket tartod elítélendőbb dolognak; az állatkínzást, vagy a homoszexuálisok bántalmazását?
Mindkettőt ugyanúgy elítélendőnek tartom, és mindkettőt ugyanúgy büntetném, hogy az illetőnek többé ne legyen ehhez kedve. Szerintem nagyon rosszul járnátok, ha én hoznám a bírói ítéleteket, ugyanis én mindenkinek visszaadnám, amit Ő tett a bántalmazottal legyen az állat vagy ember. A homoszexuálisok (ahogy a biszexek), ugyanúgy emberek, mint bárki, mint Én, vagy mint mondjuk Obama. Az állítok kínzása pedig undorító dolog, csak azért, mert gyengébbek, nem kell Őket bántalmazni, sokkal inkább védelmezni, szerető otthont adni nekik.
3. A könyveket vagy azoknak filmváltozatát szereted jobban?
Ezt nehéz megmondani, ugyanis van, amiből csak a filmet láttam (pl.: Da Vinci kód), van, amiből csak a könyvet olvastam el (pl.: Alkonyat mind), és van amiből mindkettőt (pl.: Éhezők viadala mind).
4. Tudom, nem illik valaki kora felől érdeklődni, de hány éves vagy?
16.
5. Kaptál már a blogod témája miatt utálkozó üzenetet?
Egyetlen egyet, de az sem az írásmódon ócsárolta, azt dicsérte, sokkal inkább azt tartotta, hogy ezzel a témával húzom le a karrierem, ami előttem állna. Én nem így érzem, de elfogadtam. Ez volt az első félig-kritika, amit kaptam 3 év alatt.
6. Melyik nyelvet tartod a legkülönlegesebbnek?
Angolt.
7. Mi a kedvenc dalod?
Éjjel-nappal a 5SOS - She looks so perfect szólt. Hahaha.
8. Ha a mai lenne az utolsó nap az életedben és te tudnál róla, mit tennél?
A szeretteimmel lennék, nem engedném el Őket dolgozni...stb, de nem mondanám el nekik, hogy mi okom van erre, hadd éljenek nyugodtan mellettem még egy napig.
9. Melyik a kedvenc könyved?
Sarah Dessen - Figyelj rám!
10. Jártál már külföldön? Ha igen, akkor melyik országban töltötted a legemlékezetesebb utazásod?
Igen. Jó párszor voltam már Szlovákiában, Ausztriában, Romániában, Horvátországban, Görögországban, Olaszországban, kétszer Belgiumban és Luxemburgban, valamint Angliában, egyszer pedig Németországban és Franciaországban. Több helyre is eljuthattam volna, de sokszor nem vittek magukkal Anyáék hosszabb utakra, mivel még kisebb voltam. Pedig Ők sok csodás úton voltak, mint Thaiföld, Dél-Afrika, hajóút a Karib-tengeren, Finnország, Amerika...stb.
11. A világ bármely részénél élhetnél, hova költöznél?
Angliába, Norvégiába első sorban, de Amerika is vonz.

Kérdéseim:
1. Miért éppen ezt a témát választottad az íráshoz?
2. Aktuális kedvenc számod? Linkkel!
3. Van komolyabb terved az írással?
4. Szeretnél majd külföldön élni, dolgozni? Hol?
5. Mi a terved a jövőben?
6. Kedvenc sport?
7. Miben szeretnél nagyon sikeres lenni?
8. Félsz valamitől igazán?
9. Sztereotípiás vagy?
10. A bloggal van valami terved?
11. Esetleg szeretnél magadon megváltoztatni valamit?

Küldöm:

2 megjegyzés:

Music Note 4