Oldalak

2014. március 2., vasárnap

Award #31



Köszönöm szépen Bettina Szőke-nek, nagyon hálás vagyok, amiért gondoltál rám, bár visszaadni nem ér, de őszintén; én egyáltalán nem bánom.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Ma az én tehetséges Daddy-kém kapusként rosszul vetődött, így a keze nagyon fáj.
2. Kimentünk este, a próba után, amikor már nem nagyon bírta a kórházba ketten.
3. Szerencsére nem volt izomszakadása, csak húzódása, de ha ismét játszik, akkor elszakadhat könnyen, és leesik a bicepsze.
4. Szóval most egy ideig nem focizik, de az előadás és a bál miatt, amúgy sem lenne ideje.
5. A sürgősségi találkozunk a bilológia tanárommal, aki köztudottam kőkemény nő.
6. Kisfiával jött be, ha jól láttam, bárányhimlős volt, és nem ment le a láza.
7. Még soha nem láttam ilyennek azt a kemény nőt, igazi Anya volt, nyugtatta, becézte kisfiát. Igazán nagyszerű Anya.
8. Imádom az Angyalok és démonok-at, valamint a Da Vinci kód-ot.
9. Ez most csak úgy jutott eszembe, hogy éppen azt nézzük a tv-ben Anyával.
10. Már két hete nem volt semmilyen edzésem, kivagyok.
11. És a jövő héten sem lesz, ugyanis próba minden este az előadás miatt.

Válaszaim:
1. Hogyan kezdtél el írni, vagy honnan jött az ötlet?
Nagyon régen írok, és megmondom őszintén már alig emlékszem, hogyan jött az első, de azóta is megvan a laptopomon a történet, nem tettem nyilvánossá, bár egész jó ahhoz képest, milyen kezdetleges lett utána az első futótörténetem még anno.
2. Mik a terveid a jövővel kapcsolatban? Van köze az íráshoz?
Pszichológus szeretnék lenni, és majd amikor már nagyon sikeres leszek, kiadok egy könyvet, így nem csupán a munkám, de az írásom miatt is megismerhetik az emberek a nevem. Szép álom, nemde?!
3. Szereted az állatokat?
Nagyon, imádom őket.
4. Mi a kedvenc zeneszámod? Miért?
Jelen pillanatban a M.A.D - Fame and Tv, valamint a 5SOS - She looks so perfect szól felváltva folyamatosan. Magam sem tudom miért tetszenek annyira, mikor első hallásra a rádióban nem igazán fogtak meg.
5. Érzed néha úgy, hogy más vagy, mint a többiek?
Igen, hisz ki nem? A maga módján mindenki különc.
6. Ha igen, akkor ez milyen gyakran van?
Amikor olyan téma jön föl a környezetemben, amiről én teljesen máshogy vélekedek, mint a többiek, de ezt nem mindig teszem szóvá, szóval elég gyakran.
7. Kedvenc ételed?
Gyros.
8. Sokszor érzed magad magányosnak?
Nem feltétlen. Elég sok barátom van, és Anyára is mindig számíthatok, ha ki akarom önteni lelkem, ennek ellenére én is érzem magam egyedül, mikor úgy gondolom, senki sem ért meg, senkit sem érdekli az, amit csinálom, amiért kiteszem a szívem-lelkem; az írásom.
9. Melyik korban élnél szívesen? Miért?
Szívesen élnék az ipari forradalom kori Angliában, vagy a reneszánsz kori Párizsban, igazán szép lehetett, de már az is megfelelne, ha a szüleim korában születtem volna. Akkor még normális volt a társadalom, most már igazán elfajult.
10. Vannak fura dolgaid?(nem muszáj leírni, ha nem akarod) :)
Mindenkinek vannak, én például nem szeretem, ha egy férfi, még ha a legjobb barátom is, alacsonyabb nálam. Lehet akármilyen jó fej, feszélyez. Van még sok, de most egy sem jut eszembe tovább.
11. Szeretnél majd vezetni?
Minden vágyam, és hamarosan meg is valósul, ugyanis nyáron megcsinálom a vizsgám, de a jogsim majd csak november 29.-én kapom meg a szülinapomra egy nappal, akkor leszek 17. Szóval év végére már én vezetgetek a városban, rövidebb utakon. Alig várom hahaha.

Kérdéseim:
1.Miért éppen bromance-ot írsz?
2. Honnan jött az ihlet?
3. Nem félsz a véleményektől?
4. Kedvenc állatod?
5. Szoknya vagy nadrág?
6. Szoktál sminkelni?
7. Fejhallgató vagy füles?
8. Kedvenc számod?
9. Kedvenc zenész/banda?
10. Kedvenc dalszövegíró?
11. Láttad már az Így neveld a sárkányod c. filmet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4