Oldalak

2014. március 3., hétfő

Award #33



Köszönöm szépen Harry Petrova-nak, nagyon hálás vagyok, amiért gondoltál rám az első díjad megkapásánál, ez nagyon jól esik.

                                                                                                          xoxo    Zsoo

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Utálom az angoltanárunkat a gimiben, ami nem éppen előny, mikor emeltangolon vagyok.
2. Komolyan mondom, így két év után valami lett vele, szóval szerintem jövőre a bemenetinél direkt 2 pontos feladatsort fogok írni, hogy a rosszabb csoportba kerüljek.
3. A másik csoportnak (rosszabbnak) sokkal jobb az angoltanárja, nem is értem, miért így osztották be.
4. Holnap egy szép kis töri teszt vár rám első órában, alig várom, jipiii! *cinizmus*
5. Utána pedig irány a fogorvos a szokott éves kivizsgáláson a suli jóvoltából.
6. Elég jó fogakat örököltem Apától, még csak lyukas sem akad, de ennek az volt az átka, hogy régen 4 tejfogam is ki kellett húzni, így nem kellett fogszabályzó.
7. Középen felül egy minimálisan el van csúszva a két első fogam, de ez egyáltalán nem feltűnő.
8. Nagyon jó dokim van, ezért nem is utálom a fogorvosokat, és Ő azt mondta, nem híve a tökéletes, pasztareklámból kilépett műfogsornak, szóval ha nem akarok, nem ad éjszakai fogszabályzót.
9. Én meg nem akartam, úgy voltam vele, aki szeret, az elfogad majd így is.
10. Meg persze a tömérdek hibámmal együtt.
11. De hát senki sem tökéletes, nemde? Belőlem is hiányzik a hiba...oké, ez szar vicc volt hahaha.

Válaszaim:
1. Mit gondolsz Miley Cyrusról?
Személyes vélemény, nem akarok vele senkit sem megbántani! Szerintem ahhoz képest, milyen tüneményes Disney sztárként indult, eléggé lesüllyedt a kurva szintre. Egyáltalán nem szeretem magát az embert, a számai pedig...van ami tetszik és szép, de azt is el tudja rontani egy borzalmas, vonaglós videoklippel, amitől nincs is kedved többé meghallgatni. Sajnálom, de ez az én véleményem, elnézést, ha valaki megbántottam, természetesen minden ember más, van aki szereti, nem ellenük akarok fordulni.  
2. Szereted a lovakat?
Igen, régen lovagoltam két évig.
3. Milyen blogokat szeretsz olvasni?
Bromance-eket főleg, de már mindent elolvastam, így kifogytam, és nem éppen találok újat...hüp.
4. Kedvenc film?
Pitch perfect, Magic Mike, Coming out!, Da vinci kód, Angyalok és Démonok, Now you see me...etc.
5. Jelenlegi zene amit most hallgatsz?
Kettő szól felváltva: 5SOS - She looks so perfect, illetve M.A.D. - Fame and Tv.
6. Éjjel vagy Nappal?
Éjszakai bagoly vagyok inkább, akkor szeretek írni, meg tanulni.
7. Nyár vagy Tél?
Mindkettő kicsit.
8. Van tesód?
Van egy fél-bátyám, de nem vagyunk igazán közeli viszonyban. Lelépett.
9. Hány éves vagy?
22.
10. Van háziállatod?
Van három kutyám, és két halam.
11. Űzöl valamilyen sportot?
Röpizek, futok, terembe járok gyakran és néha benézek tollas edzésre is kedvtelésből.

Kérdéseim:
1. Miért éppen bromance-ot írsz?
2. Honnan jött az ihlet?
3. Nem félsz a véleményektől?
4. Kedvenc állatod?
5. Szoknya vagy nadrág?
6. Szoktál sminkelni?
7. Fejhallgató vagy füles?
8. Kedvenc számod?
9. Kedvenc zenész/banda?
10. Kedvenc dalszövegíró?
11. Láttad már az Így neveld a sárkányod c. filmet?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Hello, megint egy újabb díjjal érkeztem hozzád!:DD :)) http://wonderlandforeveryone1d.blogspot.hu/2014/03/award-4.html xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, ezek szerint tetszenek a sztorijaim. Máris kiteszem :)

      Törlés

Music Note 4