Oldalak

2014. március 7., péntek

Award #35



Köszönöm szépen Naomi_Styles-nak, nagyon hálás vagyok, amiért ennyire tetszik a blogom, ez annyira király. Örülök, hogy mindig meglepsz, remélem, nem hagyod ebbe ezt a nagyszerű szokásod, hahaha.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Tegnap vettem egy hihetetlenül aranyos kabátot. Úgy tűnik lassan nem csak cipő-, de kabátbolond is leszek tekintve, mennyi lóg már az előszoba szekrényben.
2. Ma este lesz az első előadása idén a társulatnak, nagyon izgatott vagyok, nem akarok elrontani semmit sem.
3-9. Hogy mi is ez? Talán már leírtam, nem tudom. Minden esetre elmondom megint: A volt általános iskolám minden évben szervez egy alapítványi bált a helyi színházban, melynek az első pontja a 8.-os osztályok tánca (mi két éve Country-t táncoltunk, és mindenki azt mondta, az volt az eddig évek legjobbja, és azóta sem tudnak űberelni minket háh). A második szám a szülőkből, tanárokból, és pár volt- illetve jelenlegi diákból álló színtársulat előadása, végül pedig egy belépővel ellátott bál, melyben csak a város felsőbb rétegei járnak. Így szerez pénz az iskola a Nyelvtanulásért alapítványnak. Nos ezen az előadáson szerepelünk én és Apa mindig, mint tagok, mióta az eszem tudom, bár már régen nem járok oda. Idén A Kukorica Jancsi - Avagy Angyalbőrben paródiát fogjuk előadni, Apa lesz az őrmester, én pedig elég sok minden, öltözködnöm kell majd egy csomót. Ribitól kezdve, a cigányon és betyáron át, parasztlányig minden. Még Szikora Robi-t is nekem kellett volna lelőnöm a Bytheway előtt, de akkor nem lett volna időm átöltözni, így azt átadtam másnak. Ezután jön a bál, amire idén bár úgy volt, hogy megyek, úgy alakult, hogy mégsem, szóval maradok itthon...pedig már a ruhám is megvolt. De Anya és Apa érezze jól magát! A bál csupán szombaton van, míg az előadás pénteken is, vagyis ma is, és holnap is.
10. Amúgy csakhogy tisztázzuk, nem áll szándékomban színész lenni, de ezt mindig nagyon élvezem, ugyanis fantasztikus a társaság annak ellenére, hogy többnyire olyan korú emberekből áll, akik szüleim lehetnének, de imádom őket.
11. Szóval szurkoljatok nekem nagyon!

Válaszaim:
1. A Te blogodnak a kezdete mennyire volt nehéz?
Nem volt igazán nehéz, azt hiszem talán 2 hét sem kellett, hogy megugorjon a számláló, és jöjjenek a kommentek, amiért nagyon hálás vagyok. Azt hiszem, sokat köszönhetek az előző blogomnak, sokan szerintem onnan érkeztek ide.
2. Mikor van a szülinapod?
November 28.
3. Kedvenc süti?
Kedvtől függ, de főként az Eszterházi és a Somlói.
4. Kedvenc filmtípus?
Disney (azt hiszem, ez már külön kategóriának számít).
5. Mi inspirál az íráshoz?
Egy álom, Anya régi meséi, egy kép, egy zene...etc.
6. Mennyire vagy félénk, szégyenlős, csendes?
Egyáltalán nem vagyok félénk, szégyenlős, csendes meg pláne nem, de persze ez nem azt jelenti, hogy nagyszájú, "én vagyok a társaság középpontjában" típus vagyok. Én csupán szeretek jókat nevetni, poénkodni, mókázni.
7. Miért kezdtél el blogolni?
Anno még az érzelmeim kifejezése miatt, de mára ez az ok mára átalakult a saját magam, és főként a Ti szórakoztatásokká.
8. Kedvenc film?
Pán Péter, Pitch Perfect, Coming out, Now you see me...etc.
9. Szerinted egy lányt mi tesz széppé?
A személyisége.
10. Kedvenc dal jelenleg? Linkkel!
Éjjel nappal a M.A.D. - Fame & Tv szól. Elsőnek lehurrogtam, hogy milyen gagyi pop utánzat, aztán ahogy egyre többet hallottam a Hits-en, egyre inkább beleszerettem.
11. Szereted a horror filmeket?
Megnézem társaságba, nem hatnak meg nagyon, nem vagyok az a félős típus, de csak úgy nincs kedvem megnézni.

Kérdéseim:
1. Miért éppen bromance-ot írsz?
2. Honnan jött az ihlet?
3. Nem félsz a véleményektől?
4. Kedvenc állatod?
5. Szoknya vagy nadrág?
6. Szoktál sminkelni?
7. Fejhallgató vagy füles?
8. Kedvenc számod?
9. Kedvenc zenész/banda?
10. Kedvenc dalszövegíró?
11. Láttad már az Így neveld a sárkányod c. filmet?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Szia újra!:D Igen, megint díjjal érkeztem hozzád, remélem tényleg nem idegesít.:D :) Egyébként ez egy különleges díj, amit Te nagyon is megérdemelsz.:) Nem tudom találkoztál már-e ilyennel, szerintem elég ritka. http://wonderlandforeveryone1d.blogspot.hu/2014/03/award-6.html xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Woah, még soha nem láttam ilyet, nagyon szépen köszönöm mind ezt, mind a millió díjat, amit tőled kaptam, annyira hálás vagyok értük. :)

      Törlés

Music Note 4