Oldalak

2014. március 15., szombat

Award #37



Köszönöm szépen Boo Gardener-nek nagyon hálás vagyok, amiért tetszik a blogom, ez annyira király.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Meseszép helyen vagyunk a kiránduláson, nem akarok hazamenni soha.
2. Tegnap kaptattunk egy jót, túrázás közben, de még az is király volt. Nekem minden tetszett a tegnappal és tegnapelőttel kapcsolatban.
3. Ma kicsit rosszabb az idő, ennek ellenére reggel mégis jakuzziban indítottunk.
4. Tegnap vártunk egy órát a kisvasútra, hogy az majd elvisz egy darabig, aztán kiderült, hogy ma nem megy, szóval kénytelenek voltunk fogni egy buszt.
5. Én stoppolni akartam egy faszállító autónak, aminek a platójára fel tudnánk ülni, de visszarántottak az utolsó pillanatban, hogy jön a busz.
6. De nem bántam meg, ugyanis a buszon flörtölt velem egy cuki srác, nagyon helyes volt.
7. Már napközben is láttunk egy fotóst, aztán mikor visszaértünk a szállásunkra tegnap megláttuk, hogy velünk egy helyen szállt meg. 20-as évei közepén járhat, de rendes arca van, bátyámra emlékeztet csupán szőke hajjal.
8. Tegnap este játszottunk, szórakoztunk, iszogattunk, ma reggel pedig mivel korán felkeltem, így elmentem futni.
9. Ez a szállás olyan, hogy az erdő közepén van egy luxus faház, távol mindentől, még térerő sincs, csupán wifi szerencsére. Két meseszép tó határolja a házat és egy csodás erdős táj. Hihetetlenül szép.
10. Szóval ma reggel úgy döntöttem, hogy én bizony futok a tó körül pár kört, nagyon szép volt az erdő reggel. Láttam egy mókust is az első kör után, aztán, mikor a második körben visszaértem a házhoz, mivel előtte vezetett el az út, egy hang megállított. A srác volt, és megkérdezte, lefotózhat-e futás közben, mert remek kép lenne belőle.
11. Szerintem fülig pirultam, de persze nem mondtam nemet, hisz én is szeretek fotózni, na meg hízelgő is volt. Azt mondta, csak fussak egy kört, majd ha visszaérek hozzá, megmutatja a képeket. Én pedig megtettem, és meglepő módon ahhoz képest, hogy már fáradt voltam, egész könnyen ment. Megmutatta a képeket, szerencsére a fejem nem látszik rajta, így nem lett béna. Azt mondta, nagyon szépen köszöni, és csinos vagyok...én meg csak fülig pirultam, és kínosan, lihegve megköszöntem, majd futottam még egy kört.

Válaszaim:
1. Mi a kedvenc színed?
Kék minden mennyiségben.
2. Kedvenc együttes?
One Direction, Lawson, The vamps, At sunset, Little Mix...képtelenség lenne választani.
3. Van tesód?
Van, de csak fél.
4. Ha igen mennyi, fiú/lány?
22, fiú.
5. Van barátod?
Mármint pasi barátom?! Nincs...sajnos már.
6. Olvasod a blogunk?
Nem, még csak most akadtam rá, de pont azért szeretek díjat kapni, mert így új blogokra bukkanok.
7. Ha igen tetszik-e?
Sajnálom.
8. A blogodban a főszereplő, mennyire hasonlít rád?
Öhm...elég sok történet van, és szinte mind bromance, szóval ez elég nehéz kérdés, de ha a sima fanfition-jeimet nézzük, amiből csupán pár van, akkor azt hiszem, talán annyiban, hogy minden lány főszereplőm imádja a meséket, és én is.
9. Ki a kedvenced a bandából?
Louis.
10. Hány éves vagy?
16.
11. Hol laksz?
Karcagon....rozzant kis város, meg ne keressétek hahaha.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel még nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4