Oldalak

2014. március 19., szerda

Award #40



Köszönöm szépen Kata Solymosi-nak nagyon hálás vagyok, hogy engem is méltónak találtál a díj továbbításakor.
                                                                                                          xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Gyakran eszek vacsorára csupán gyümölcsöt.
2. Általában olvasztok ki fagyasztott "piros-gyümölcsöt" (ahogy Anyával hívjuk). Ez eper, málna, szeder, ribizli és áfonya keveréke, rengeteg van itthon, Apa mindig vesz, ha elfogy.
3. De néha almát reszelek, és beízesítem fahéjjal, citrommal és vaníliás-cukorral. Próbáljátok ki, nagyon finom!
4. Reggelire általában alig eszem valamit, ritkán egy szendvicset, inkább csak egy joghurtot, de arra szükségem van a napom kezdetéhez. Ha nagyon álmosnak érzem magam, még egy kávét is legurítok.
5. Mondhatni, nagyon egészségtelenül étkezek, soha nem ebédelek, nincs rá időm a suli szüneteiben, általában csak Fornettit zabálok a büféből...not too healthy...
6. Csomó baglyos nyakláncom van, vagy 5-6 féle biztosan, de alig hordom. Anya viszont rendszeresen elnyúl egyet-egyet, mint a rossz lánytesók, és nem is szól hahaha.
7-10. Tegnap előtt Anya irtó aranyosan benyitott a szobámba, és nagy kutyus szemekkel meredt rám. "Rosszat csináltam..." mondta tök ártatlanul, én pedig csak kuncogtam. Megkérdeztem, hogy mit, Ő pedig mentegetőzni kezdett, miszerint, tudja, hogy a kedvenc ingem volt, és nagyon sajnálja, meg ne haragudjak. Ideges lettem, és kiderült, hogy a kedvenc ingem vasalás közben kiégette. Képzelhetitek, mennyire sajnáltam, de olyan aranyosan állította be, hogy nem tudtam rá haragudni. Anya ritkán használja a "kiskutya szemeket", de akkor tarol.
11. Rájöttem, hogy nem szeretem Puskint, egy szót sem értek az Anyegin-ből...phu.

Válaszaim:
1. Mit csinálsz szívesen?
Írok, futok, röpizek, olvasok, zenét hallgatok...etc.
2. Kedvenc állatod? Miért?
Kutya, mert az ember legjobb barátja.
3. Mi az a tulajdonság, amitől rögtön föláll a szőr a hátadon?
Nagyképűség, amikor már akkor is látszik egy emberen az a förtelmes egoizmus, mikor még hozzá sem szóltam, és a szemében lenézés ül. Akkor azzal nyugtatom magam, hogy ne ugorjak neki, hogy én ezerszer többet érek nála.
4. Mi a véleményed az osztályfőnöködről?
Imádom, alig szabadult az egyetemről, még csak 27. Nagyon mókás ember, imád krétát dobálni, ha valaki beszél, és imádom nála a törit, annak ellenére, hogy nem nagyon vagyok jó belőle. Érti a poént, visszaszól, és mi is finoman, de beszólhatunk neki poénosan. Arról nem is beszélve, hogy a szülinapján is egy melles tortát kapott, amire az első válasza volt: "Elmentek a picsába!". Na ilyen kaliberű, király ember, nagyon bírom.
5. Mi a legviccesebb iskolai élményed?
Talán, mikor a szünetben a mellém ülő Krisz hátraesett a székkel, így engem is rántott, és ketten feküdtünk a földön felfelé lógó lábakkal. Az nagyon poénos volt, mindenki szakadt.
6. Mit kaptál utoljára a születésnapodra?
iPod-ot, és az Angliai utat, ha jól emlékszem.
7. Mi a terved a nyárra?
Kék, ombre haj, fürdő, sátorozás, röpi tábor, millió buli, és megfogadtam, hogy én is szervezek egy házibulit, Anya folyton nyaggat, hogy hívjam el a haverjaimat szórakozni hozzánk, hátul van bátyám hobbiszobája, hatalmas hangfalakkal.
8. Kedvenc csokoládéd?
Foltos Milka...nem tudom, mi a neve, tudjátok, ami tejcsoki, és fehércsoki foltok vannak benne.
9. Mivel védekeznél egy zombi támadás ellen; gumikígyóval, számítógépes egérrel, vagy kajászacskóval? Miért azt választottad?
Kajászacskóval, az okom pedig annyi, hogy a legjobb barátom, Adi imádja a Walking Dead-et, és készül egy zombi apokalipszisre (csak móka, igazából katonának gyúr). Imád enni, és neki tennék félre kaját a zacskóban, míg Ő véd engem a zombiktól...tudom, hogy ezt tenné, mindentől véd, mint egy bátyus hahaha.
10. Mi a kedvenc kiskori meséd?
Pán Péter...és "nagykori" is hahaha.
11. Milyen zenét hallgattál utoljára?
Öhm...jelen pillanatban az Union J albuma szól a hifiben, szóval a Beethoven-t.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel még nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4