Oldalak

2014. március 30., vasárnap

Award #44 & #45

Köszönöm szépen Bravery-nek és Cat-nek. Nagyon hálás vagyok érte. Remélem, nem haragszotok, hogy egybe tettem ki, de nem tudnék annyi minden írni magamról, és annyi embernek küldeni, ennek ellenére ígérem minden kérdésre válaszolok, amit nekem intéztetek. Még egyszer köszönöm szépen nektek.  
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Rakd ki hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Tegnap shoppingoltam Pesten. Amolyan Anya-Lánya program volt. De imádom Anyát ilyen szempontból is.
2. Leszakadt a lábam, bejártuk az egész West End-et. Magas-sarkúba voltunk mindketten (alacsony, ne kurvásra gondoljatok, de elég magas, hogy fájjon), így háromszor kellett pihennünk. Reggel meg késő délután a Starbucks-ban, hogy kávézzunk és pihenjünk, délben meg kajálni, meg pihentetni a lábunk.
3. Halál aranyos cuccokat vettünk, és a Pull&Bear-ben a pénztáros pasi megdicsért, hogy jól áll nekem az a farmert, amit hordtam....megismerte, mert azt is ott vettem még az előző kollekcióból. Azt mondta, a próbababán sem állt ilyen jól. Eléggé elpirultam.
4. Bementünk a Stradivarius-ba, és mit ad Isten, éppen mikor próbáltam megszólalt a Happily. Nem kicsit lepődtem meg, de mondanom sem kell, ezek után nem siettem annyira, megvártam, míg vége van.
5. Aztán este megálltunk a család jó barátainál Szolnok mellett.
6. A fiuk (nálam 2 évvel idősebb, 18) éppen indult be egy rock koncertre Szolnokra. Megmutatta egy számukat a telefonon, én pedig megkérdeztem, hogy mi is ez, olyan ismerős volt.
7. Elmondta, hogy a Paddy and the Rats, én pedig egyből nevetni kezdtem, ugyanis két taggal voltam kint Londonban, még két éve. Megismertem a zenéjüket, Csongival utána sokáig beszéltünk, gyakran lejárt hozzám Miskolcról.
8. Hát megbeszéltünk, hogy Anyával elmegyünk, bár eléggé kilógtunk a tömegből elegánsan, csinosan, ott meg mindenki rockosan, vadul. Anyára ráakaszkodott egy pasi, alig bírta levakarni...mi tagadás, nagyon csinos nő.
9. Én pedig előre mentem. Az elő zenekar jó volt, de akkora szünetet hagytak a Paddy and the Rats között, hogy 11-kor azt mondtuk, hazamegyünk, hisz még onnan 1 óra kocsiút a mi városunk. De előtte még megkérdeztem az egyik társaságot (hallottam, Miskolciak), hogy ismerik-e Csongit. Azt mondták, hogy ebbe az együttesbe nem játszik Csongor, én pedig teljese ledöbbentem. Ezek szerintem változott a felállás. Nekem elénekelte régen az egyik számukat, és az albumukat is elhozta. Talán kilépett, vagy csak a csapat volt rosszul informált.
10. Szóval nem találkoztam Csongival, pedig nagyon jó lett volna ismét látni. Amúgy sem szeretem annyira a rockot, bár az Ő zenéjük bejön, na meg persze mert tudom, hogy Csongi írja angolul a számokat. Meg a Linkin Park és a Nickelback sem áll távol tőlem.
11. Viszont az elő zenekar gitárosa odajött hozzám, és megkérdezte, miért vagyok ilyen morcos. Én mondtam, hogy valószínűleg nincs itt a régi ismerősöm. Erre Ő elkezdett édesen vigyorogni, és mondta, hogy mosolyogjak én is, aztán mikor megtette, megdicsérte a mosolyom. El akart hívni koncert után bulizni, de mondtam, hogy nem vagyok Szolnoki, indulnom kell haza, csak egy ismerőst kerestem.

Válaszaim Bravery-nek:
1. Miről szólt az első írásod?
Hahaha, életem első írása? Hát az nagyon régen volt, és még mái napig egy kis füzetben őrzöm a legmélyebb fiókban, hogy senki se találja meg. Egy kisfiúról szólt, aki egy olyan szigetre került, amelynek minden része mást rejt. Például a Keleti-parton dinók élnek, míg Nyugaton törpék...etc. Elég mókás volt nemrég visszaolvasni, olyan kis gyermekded betűim voltak, akkor tanultam meg írni.
2. Melyik blogot olvastad legelőször?
Elnézést, de erre nem tudok válaszolni. Nagyon régen volt, vagy 3 éve, nem emlékszem pontosan.
3. Álomvárosod?
London.
4. Ha bármilyen állatot tarthatnál, melyik lenne az?
Igazából mindig is szerettem volna egy szurikátát, de azt hiszem, ez felejtős. Hahaha. Kutyát tartanék...fogok is, amint saját lakásom lesz.
5. Mi nyugtat meg, ha ideges vagy?
A zenéim.
6. Van valami célod az írással vagy csak hobbi?
Szeretnék majd egy könyvet, de jelen pillanatban ez még esélytelen. Majd ha nagyobbra török a munkámmal, akkor adok ki egy regényt.
7. Sportolsz valamit?
Röpizek aktívan, minden nap kijárok futni, néha terembe is megyek, és újonnan a kézi csapatba is hívnak.
8. Játszol valamilyen hangszeren?
Gitározok.
9. Van olyan állat, amitől félsz?
Pók. Na meg persze egy krokodillal sem akadnék össze szívesen, de ez azt gondolom, esélytelen.
10. Kóstoltál már valamilyen egzotikus ételt? 
Persze, nagyon szeretem a kalamárit, a rákot, a Fish & Chips-et, az amerikai palacsintát (ha az annak számít). Ja, és Finnországban megkóstoltam a lóhúst, de csak mert nem mondták el, hogy az...vagy csak nem értettem. Fúúj.
11. Tó/tenger?
Lényegtelen, egyiket sem szeretem. Ha nem látom az alját, nem megyek bele. Ezért megyünk mindig olyan Hotelbe nyaralásokon, ahol közel van egymáshoz a medence és a tenger. A család a tengerben fürdik, én pedig, ha nem tiszta, maradok a medencénél. Hahaha. Tudom, furcsa, de egyszer átúszott a lábam között valami csúszós valami Korfun (állítólag angolna)...na azóta ez a szabály nálam.

Válaszaim Cat-nek:
1. Miket szoktál rajzolni?
Mindent, amihez éppen kedvem van.
2. Mi inspirál?
Az olvasóim.
3. Ha elmész egy tükör előtt, általában megnézed magad?
Hahaha, ki nem? Persze.
4. Mi a kedvenc ruhadarabod?
A cipők.
5. Mi a véleményed a hajókapitányokról?
Hamarosan leváltják őket a gépek...sajnos.
6. Milyen idő van nálatok?
Hawaii, Beach, Sunshine...hahaha
7. Mit ennél most szívesen?
Fánkot. Érzem az illatát a konyhából, és már nagyon kívánom. Anya most süti.
8. Milyen filmet néztél utoljára?
Az eCupid-ot.
9. Miket tervezel a hétre?
Csak annyi az célom, hogy éljem túl a rengeteg témazárót, ami majd vár rám.
10. Mi a legelső fénykép a telefonodba?
Phu, várj, vissza kell görgetnem, ez el fog tartani pár óráig hahaha. Úristen, nem is tudtam, hogy ilyen kép van a telefonomon. A legelső kép a barátnőm szülinapján készült, amikor is a We will rock you-ra elkezdtünk baromkodni a szórakozóhelyen. Én léggitároztam, az ünnepelt énekelt, a rocker haverunk basszusozott, a barátnőm pedig dobolt. Poénos volt. Erről valaki csinált egy képet, és az az első kép. Nem is tudtam.
11. Hova jársz el szívesen?
A közeli erdőcskébe...szeretek ott futni, vagy csak ellenni. Nagyon szép kis hely.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4