Oldalak

2014. március 30., vasárnap

Award #46

Köszönöm szépen Timi-nek. Nagyon hálás vagyok, hogy rám is gondoltál.
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Rakd ki hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. Valamelyik nap jól megfogalmazta az egyik olvasóm: olyan ember vagyok, aki poénnal próbálja leplezni az érzelmeit.
2. Inkább elsütök egy-egy viccet magamról, minthogy beszélnem kelljen arról, ami bennem zajlik.
3. Mostanában rászoktam a reggeli kávéra.
4. Olyan hulla vagyok, hogy jól esik, legalább nem ásítozom végig a napot.
5. Ha unatkozunk órán vagy előadásokon a haverjaimmal akasztófázni szoktunk.
6. A múltkor lefotóztak minket, ugyanis az egyik előadáson már négy lapot tele írtunk, így a félbehajtott füzet mindkét oldala tele volt akasztófával.
7. Láttam, hogy fotóznak, így felkaptam a füzetet, és a mellkasomhoz szorítottam, hogy ne látszódjon a játék, de a másik oldala is tele volt, így szépen le lettünk fotózva, megy a suli honlapjára.
8. Csütörtökön volt a suliba Rákász Gergely orgonamester...oké.
9. Előadott nekünk pár darabot, mi pedig szét untuk a fejünket a klasszikusokon, de Star Wars meg az Indiana Jones főcímdala tetszett.
10. A végén valamelyik idióta 11.-es (van egy-két tippem) bekiabálta a taps közben: "Nagyszínpad".
11. Mondanom sem kell a diákok úgy elkezdtek szakadni, az Nagytiszteletű úr, mely felállt, és komolyan szétnézett, amitől először kuss lett, aztán még nagyon szakadás, hisz úgy csinált, mintha Ő lenne az Isten. Haverom mondta is mellettem: "Van nálad fokhagyma". Mindig feketébe jár é hófehér, mint egy vámpír, de amúgy jó fej. Amikor köszönünk neki a suliba: "Áldás békesség!" mindig az feleli: "Málnás édesség!".

Válaszaim:
1. Olvastad már A beavatott című könyvet?
Nem, de ajánlották.
2. Ha igen, mi a véleményed róla? Ha nem, miért?
Azonban nincs időm, meg amúgy is jövő héten megyünk moziba barátnőmmel megnézni.
3. Kérlek, fejezd be a mondatot! Ha tavasz, akkor...
....madárcsicsergés.
4. Kérlek, fejezd be a mondatot! Ha rágó, akkor...
...Orbit.
5. Milka vagy Toffifee?
Milka.
6. Dobos torta vagy francia krémes?
Dobos torta.
7. Csokoládé vagy cukor?
Csoki.
8. Álomország?
Anglia.
9. A szobád legfőbb színe?
Fehér.
10. Van erkélyed?
Nincs....igazából a házunknak nincs is erkélye. Ebbe még csak most gondoltam bele. De van egy rohadt nagy udvar.
11. Ha kapsz egy díjat elolvasod azt is, mit írt le a küldő a "dolog rólam"-ban című részben?
Átfutom, ugyanis ki szoktam másolni egybe, és utána törölgetek Word-ben.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4