Oldalak

2014. április 11., péntek

Award #48 & #49

Köszönöm szépen Dreamy Girl-nek és Blackbird-nek. Ismét egybe teszem ki, remélem, nem gond, de mindenki kérdésére válaszolni fogok ígérem, csak már nem tudok mit írni magamról hahaha. Mellesleg Blackbird, nagyon örülök, hogy elküldted nekem a díjat, mert így ráakadtam a bogodra, és már éppen kezdtem kifogyni az olvasnivalóból.
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Rakd ki hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 10 embernek!

11 dolog rólam:
1. Ma felutaztam Bp-re Mamával. Nem mert egyedül menni, így amíg Ő a szerződéseket intézte, én bevonultam a Westend-be.
2. Jól elütöttem a napot, vettem két gatyát, nem bírtam ott hagyni Őket, egy Roling Stones-os felsőt, egy csipkét toppot meg egy táskát.
3. Tudom, beteges, hogy ennyit tudok shoppingolni, de csak nőből lennék hahaha.
4. A pláza legalsó szintjén sétáltam, éppen a Vans boltból jöttem ki (imádom a Vans cipőket, de most nem volt jó), mikor jött velem szembe 5 srác.
5. Aki gyakran jár a Westend-be, az tudja, hogy alul elég érdekes boltok vannak az aluljáró bejárata felől, mint "szexi-ruha bolt".
6. Hát a srácok megálltak előtte, és elkezdtek poénkodni. "Az cukin állna neked!" nevetett az egyik a haverjára, mire egy másik is megszólalt hátul: "Szexi lennél Cica!".
7. Én ekkor pont mellettük mentem el, és pont ott tört ki belőlem a nevetés.
8. Erre persze rám néztek rögtön, majd Ők is elkezdtek nevetni.
9. Utána persze kaptam a bókokat, hogy: "Szia, Édes." meg "Mit nevetsz, Cica?".
10. Ez már nem annyira tetszett, nem szeretem, ha ilyen téren észrevesznek, már sok a kíváncsi szemekből.

Válaszaim Dreamy Girl-nek:
1. Utazol valahova nyáron?
Horvátországba, és ha minden jól alakul, Franciaországba, de az még nem biztos.
2. Szoktad várni a locsolókat Húsvétkor? 
Öhm...az az igazság, hogy mindig jönnek...minden évben bűzlök, mint egy rossz ribanc az aluljáróban, ezért megtanultam, hogy ilyenkor el kell utazni. Szóval idén is lemegyünk a nyaralóba, ott senki nem locsol meg, talán csak Apa, de Ő legalább az én parfümömet fújja rám. A haverjaim, akik jönni szoktak, mindig a saját parfümjüket hozzák, így pasi illatom lesz, mintha összefeküdtem volna a fél várossal. Nem szeretem.
3. Mennyire tartjátok be az ünnepi szokásokat? (bármelyik ünnepnél)
Karácsonynál a magyar szokásokat követjük, azt hiszem, azt betartjuk, amúgy nem igazán máskor.
4. Van kedvenc könyved? Ha igen, melyik az?
Sarah Dessen - Figyelj rám!
5. Szeretsz strandra járni?
Attól függ. Napozni utálok, szóval azért nem megyek le. Nyaralásokon is, ha nincs tenger vagy medence, én bent ülök a szobába, vagy viszem magammal a laptopom és az árnyékban írok. Azonban fürdőben, vagy nyaraláson haverokkal...soha nem hagynám ki. Imádom.
6. Voltál már táborban? 
Persze!
7. Ha igen, milyenben és milyen volt?
Általánosban minden évben mentünk. Idén edzőtáborba megyek pár barátnőmmel a röpicsapatból. Tudnék mesélni sztorikat, mikor kiszöktünk esténként hahaha.
8. Szeretnél valaha megházasodni?
Nem éppen.
9. Ha igen, miét és milyen esküvőt szeretnél? Ha nem, akkor miért?
Még ha megházasodni nem is, ugyanis nem nagyon vonz az esküvő, de szeretnék egy élettársat, aki mellett biztonságban érezhetem magam, és leélem vele az életem boldogan. Az az igazság, hogy Anya és Apa sem házas, ezt a példát látom itthon, így rájöttem, hogy nincs értelme egy papírnak, attól nem fogom jobban szeretni a párom. Mellesleg amúgy sem venném fel a nevének egyik részét sem, szóval számomra nem szükséges egy házassági hajcihő izgulással.
10. Voltál már tengeren? 
Igen.
11. Ha igen, megkóstoltad, hogy sós-e? :D 
Hahaha, sajnos minden évben belemegy a szemembe, búvárkodás közben, és váltig állíthatom, sós, csíp! 

Válaszaim Blackbird-nek:
1. Mit szeretsz Magyarországban?
 Öhm...semmit. #Sorry
2. Vattacukor vagy mályvacukor?
Mindkettőt imádom, nem tudok választani...bár a mályvacukrot csak kakaóban szeretem.
3. Larry vagy Elounor?
Ha a történetek olvasásáról van szó, akkor Larry, amúgy nem hiszek bennük (sorry), szóval Elounor.
4. Mi ihlette a blogod?
Öhm...sok minden van rajta, szóval erre nehéz válaszolni, de legfőképpen az írás-mániám.
5. Miért pont ilyen stílusban írsz?
Mert bírom a melegeket, és próbálom felnyitni mindenki szemét, hogy ez nem egy betegség.
6. Kedvenc mese?
Scooby-Doo.
7. Mire vagy büszke magadon?
Hát...nem vagyok egoista, de büszke vagyok az alakomra, szerencsére nem hízok könnyen, a srácok szerint csinos...azonban amikor már a matektanár szerint is, akkor már nem szeretem annyira...kínos.
8. Ha 3 kívánságod lenne, mik lennének azok?
Nem tudom, de az egyik biztosan az lenne, hogy a családom mostani és jövőbeli tagjai egészségesek legyenek, és soha ne legyen gondjuk semmire sem.
9. Mit tennél, ha a saját nemedhez vonzódnál?
Élném az életem boldogan. Akik szeretnek, azok elfogadnának olyannak, amilyen vagyok. Ha pasi lennék (Levente lenne a nevem, hahaha), szerintem biztosan meleg lennék, de felvállalnám szerintem.
10. Pasi/Nő ideál?
Hát nő az nincsen, hahaha, de a pasi: rövid haj, ízlésig lehet hosszabb. Nagy, kifejező szemek (mindegy a szín), édes mosoly, csinos láb és fenék. A személyisége sem mindegy, de azt nem kezdem el sorolni. Ja, és legyen magas, hogy nyugodtan fel tudjak venni mellette egy csinos magas-sarkút.
11. Kedvenc színész?
Benedict Cumberbatch.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Egyetértek, hogy csinos vagy, legalább tudod magadról, az csak jó, ha egy nőnek van önbizalma. :DD Amúgy nagyon régen követőd vagyok instán és a galériádat is szoktam nézni. én csak annyit tudok mondani, hogy aztakurva :OOO Nem akarsz esküvőt sem, önálló, csinos szép, okos vagy. Egy szóval álomcsaj. De tudom, hogy van egy srác, akit szeretsz, és ha én lennék a helyében soha nem engednélek el. Tudom, ez idiótán hangzott.
    Millió csók, pusza Csak Egy Srác :* :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, de aranyos vagy, a legvadabb álmaimban sem hittem, hogy egyszer egy ilyen kommentet fogok kapni ide. Hát...köszönöm szépen, fülig pirultam, de hidd el nem vagyok én olyan tökéletes, mint az hiszed...koránt sem. Érdekes, hogy egy "egyenes" fiú olvasóm is akad, tekintve a blog tartalmát. Még egyszer köszönöm szépen a szép szavakat. :)

      Törlés

Music Note 4