Oldalak

2014. április 15., kedd

Award #51 & #52

Köszönöm szépen Loraa*-*-nak és Naomi_Styles-nak. Remélem nem gond, hogy egybe teszem ki. Mérhetetlenül hálás vagyok, csupán nem tudok már mit írni magamról hahaha.
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Végre túl vagyok a vizsgáim írásbeli részén.
2. A történelem kudarc volt, minden tételt gyönyörűen megtanultam rá, mivel minden felsőbb éves azt mondta, abból vannak feladatok és esszé minden évben.
3. A fenét! Mit kapunk? Aranybulla. Rittig nem esszé kérdés, még csak ki sincs jelölve az anyagrészek között.
4. Emlékezetből elkezdtem leírni, hát összehoztam a forrás alapján egy oldalt, de elég sok kerítés lett benne.
5. Haverom egyenesen átugrotta, és leírta az utána következő tatárjárást, ami már tétel volt. Komplett A hahaha - cinizmus.
6. Az angol könny volt...hittem én azt.
7. Aztán a vizsga után rittig angol órára kellett bemennünk, és megbeszéltük a vizsgát.
8. Kiderült, hogy a levelem, ami a 60-ból 20 pont 0 pontos lett.
9. Hogy miért? Mert mertem lehúzni benne egy szerencsétlen szót, amit véletlen elírtam.
10. Oké, hogy piszkozatpapíron írtam meg, de akkor is, mikor átmásoltam, rosszul írtam le egy mondatot meg egy szót is.
11. Hát emiatt indulok eleve 3-asról....elmennek a picsába, ha már kitaláltam.

Válaszaim Loraa*-*-nak:
1. Szeretsz aludni?
Hogy a fenébe ne?! Hahaha
2. Szemüveges vagy?
Nem, szerencsére nagyon jó a szemem, pedig sokat olvasok, és igen közelről írok.
3. Mi a terved a nyárra?
Elég sok minden, de a lényege, hogy egy ilyen nehéz év után csak szórakozni akarok a haverokkal.
4. Mi volt életed legszörnyűbb eseménye?
Azt hiszem, nincs ilyen. Minden rosszat elfogadtam, ami történt velem, rájöttem, hogy ez normális, így nincs igazán szörnyű dolog az életemben. De talán az, amikor a bátyám kijelentette, hogy mégsem marad itt velünk, inkább visszamegy az Anyukájához Veszprémbe...vagy a rossz-korszakom. Az sem volt egy leányálom.
5. Fordulópont az életedben?
A gimnázium kezdete nagy fordulópont volt nekem. Azt hiszem, akkor nőttem fel a koromhoz. Na meg a rossz-korszakom vége.
6. Okosnak tartod magad?
Elég jók a jegyeim, mind a humán, mint a reál tárgyakból, igen.
7. Legjobb ember az életedben?
Anya...kétség kívül.
8. Ismered a Teen Wolf sorozatot?
Igen, végignéztem régen, de az új részeket nem láttam.
9. Ki a kedvenced, ha ismered?
Stiles...bírom a baromságiat.
10. Kedvenc könyv?
Sarah Dessen - Figyelj rám!
11. Kedvenc Bruno Mars szám? :D

Válaszaim Naomi_Styles-nak:
1. Melyik az a dal, amely bármikor könnyet tud csalni a szemedbe?
Stay- Huts és Ed Sheeran + albumáról a legtöbb szám. 
2. Általában mit szoktál csinálni a szabadidődben?
Írok, röpizek, futok vagy csak a haverokkal lógok.
3. Van kedvenc ruhadarabod? Ha igen, akkor mi?
Imádom a cipőket. Anya és Apa is ilyen, szóval nem kicsi összegetek szoktunk egy-egy cipőboltban ott hagyni, ha netán együtt mennénk vásárolni. Mindenkinek külön szekrénye van, de én Anyával szoktam cserélgetni hahaha.
4. Mitől félsz a legjobban?
Attól, hogy a családom jövőbeli tagjainak nem lesz már olyan szép élete, mint nekünk. Sok probléma lesz a bolygóval és az emberiséggel szerintem.
5. Mikor van a névnapod?
Május 15.
6. Csoki vagy chips?
Csoki.
7. Gyümölcs vagy zöldség?
Gyümölcs.
8. Kedvenc gyerekkori mesefilm?
Pán Péter és Scooby-Doo.
9. Mennyi zeneszám van a telefonodban körülbelül?
Megnézem neked. A telefonomon 443. Az iPod-omon 695. Megnéztem hahaha.
10. Kávé vagy kakaó?
Reggel kávé, este kakaó. Attól függ, mennyire vagyok éber.
11. Ha vannak 1d-s cuccaid, mik azok?
Van egy füzetem egy újságból, meg a hivatalos nyaklánc megvan, de amúgy nem nagyon vannak ilyen dolgaim. Ja, meg van egy Vas Happenin'?-es telefontokom. Mániám az is hahaha.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4