Oldalak

2014. április 21., hétfő

Award #53

Köszönöm szépen Stella Dreamer-nek. Hálás vagyok, amiért rám is gondoltál.
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Nem bírom a húsvétot.
2. Hogy miért? Mert sok fiú haverom révén minden évben bűzlök, így aztán folyton elmenekülünk Veszprémbe a családdal.
3. Azonban ott sem jó a helyzet, ott is vár rám a három fiú unokaöcsém, bátyám plusz a többiek.
4.  Útba ejtettük Pestet, így amíg Anya találkozott egy régi osztálytársával, mi egy Apa-lánya napot tartottunk.
5. Vettem egy cuki táskát, meg egy cipőt...mily' meglepő tekintve a két mániámat.
6. Betértünk egy könyvesboltba, ami úgy nézett ki, hogy míg én válogattam agy egy óráig, Apa levágta magát a kanapéra, és elkezdte olvasni Dan Brown-tól az Inferno-t.
7. Vacilláltam a Touch és az Inferno között, én is kíváncsi voltam rá, de akkor megláttam az ifjúsági irodalomnál egyetlen egy példányt egy könyvből.
8. Nagyon el volt rejtve, Ryan Loveless - Ethan és Carter. Egyből eldöntöttem, hogy azt viszem el.
9. Apát persze nem zavarta, tudta, hogy bírom a melegeket, de ez az első ilyen jellegű könyvem. Még aznap este elolvastam, és woaah. Aki csak teheti olvassa el...bár néhány résznél belepirultam, pláne a legutolsó szeretkezésnél...érdekes volt a kellék, ha fogalmazhatok így.
10. Anya egyből nevetett, mikor meglátta, egyből szóvá tette, hogy ott van a borítón a 18-as karika, de én csak megrántottam a vállam, és mondtam, hogy az ifjúsági irodalomnál volt. Mindenkinek ajánlom, nagyszerű könyv!
11. Két sérült fiú szerelméről szól, akiknek más a betegsége, pont ezért szeretnek egymásba. Annyira érzelmes, olyan szép pláne azok az útmutatók, mint 'a sikeres zuhanyzás lépései' a végén megjegyezve, mennyire szereti Carter Ethan-t. Nagyon szép regény.

Válaszaim:
1. Hogy tetszik a You & I?
Nagyon tetszik.
2. Mi benne a kedvenc részed/id?
Az 'átváltozások'.
3. Mikor van a névnapod?
Május 15.
4. És a szülinapod?
November 28.
5. Vannak 1D-s cuccaid? Ha igen mi/k?
Nem igazán vannak ilyen dolgaim, soha nem voltam ezeknek a híve. Megvan az összes CD-jük, mint sok másnak, és még emellett a hivatalos nyaklánc, de már régen nem hordom.
6. Hogy telik a szüneted?
Tanulással a vizsgák miatt.
7. Szereted a Little Mixet?
Persze, megvannak az albumaik.
8. A kedvenc íródnak elszoktad olvasni a díjaiban a válaszokat?
Nincs külön kedvenc írom, sokaknak szeretem az írását, nem tudnék választani.
9. Mi a kedvenc zenéd?
Jelen pillanatban a Clock strikes midight. Unatkoztam hazafele úton a z írásbeli vizsgák után, és véletlen lejátszásra állítottam az iPod-om. Így került elő ez a régen nem hallott szám, és meglepő módon azonnal tudtam újra a szövegét. Azóta ezt hallgatom.
10. Mi a kedvenc videoklipped?
Nincs kimondottan kedvencem.
11. Mi alapján szoktál kommentet írni? (A rész miatt, író miatt vagy csak, ha van időd)
Nem nagyon vagyok az a kommentelős típus, csupán ritkán írok véleményt, ellenben szinte mindenhol olvasó vagyok, ami igényes blog.

Kérdéseim:
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel?
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni?
3. Vannak testvéreid? Vele/velük milyen a kapcsolatod?
4. Sokat gondolkozol, mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni?
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal?
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed?
7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem 1D-vel kapcsolatos? 
8. Aktuális kedvenc szám?
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts?
10. Mitől lesz jó egy blog? 
11. Ki a kedvenc színészed és színésznőd? 

Küldöm:

7 megjegyzés:

  1. Szia! :) Mikor válaszoltál, véletlenül az én nevemet említetted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Mire gondolsz? Esküszöm, nem látom. Gyakran előfordult már, hogy elírtam egy-egy díjat. :D

      Törlés
    2. Megvan, köszönöm. :)

      Törlés
  2. Úhh elolvastam neten az Ethan és Cartert és Úristen,annyira tetszett, olyan szomorkásan vicces volt, de legalább a vége Happy End :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Woah, ennek nagyon örülök. Szerintem is csodás könyv, a legfájdalmasabb része a legszebb, amikor Ethan Carter ágyát választja menedékül az összeroppanáskor, és onnan édesen rántja ki Carter, cetlikkel. :')

      Törlés
  3. Imádlak, komolyan :D Először is köszi a díjat, nagyon sokat jelent számomra! :3 Másodszor meg a könyv ajánlót :D Elkezdtem olvasni, csak sajnos telon tudom, ami nem egy izgalmas dolog, de már az első pár oldaltól kezdve belopta magát a szívembe :D Ethan lett a kedvencem, hihetetlen, hogy mennyire megszerettem őt! :D Szóval a lényeg az, hogy meg fogom rendelni, mert úgy érzem ezt többször is el szeretném olvasni! :3 ezért lehet nem folytatom tovább, csak ha majd megjön a könyv, de addig nem biztos h tudok várni, ez a baj! :D Nyugodtan ajánlj még ilyeneket, nagyon megköszönném ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan elolvastad? Hát ez király! Igen, Ethan olyan szeretetreméltó szereplő. Most büszke vagyok magamra, hogy általam találtál rá. Rendben, fogok még. :D

      Törlés

Music Note 4