Oldalak

2013. november 7., csütörtök

Award #4



Úgy tűnik, a mai nap csupa díjosztás, úgy érzem magam, mint az EMA-n, és bűntudatom van, hogy nem készültem soha komolyabb beszéddel. #haha
Hálás vagyok ezért a díjért ~camille-nek. Tulajdonképpen most jöttem rá, hogy ma csak olyan emberektől kaptam díjat, akik a kedvenc íróim közé tartoznak, ugyanis Az Ő blogját is nagyon imádom, bár még csak nemrég találtam rá. Szóval, aki unatkozik, annak ajánlom, hogy kattintson a nevére...ahogy az előző két díjam adójára is. #hahaha



Feladataid:
1. 5 dolog magadról
2. 5 válasz az én kérdéseimre
3. 5 kérdés feltétele
4. 5 blognak továbbküldeni

5 dolog magamról:
1. Ma már annyi díjban írtam magamról, hogy nem jut eszembe új dolog, de igyekszem. #haha
2. Egy református gimnázium 10. osztályát koptatom emelt angollal.
3. Mellé még oroszt is tanulok.
4. Angliában szeretnék majd élni, és nyitni egy ajándékboltot.
5. A szobámba, is lengedezik egy brit zászlócska.

5. válasz a kérdésekre:
1. Ha egyetlen szóval kéne jellemezni magad, mi lenne az a szó?
Mosolygós.
2. Melyik nyelvet tartod a legszebbnek?
Az angolt.
3. Ha bárkivel találkozhatnál egy órára, akár hírességgel, akár halott családtaggal, rég nem látott ismerőssel...stb., bárkivel, ki lenne az az ember?
A dédimmel találkoznék szívesen. Nagyon sokat jelentett nekem, és szeretném tőle megkérdezni, miért főzök pont úgy, mint Ő, pedig mindent úgy csinálok, ahogy Anya is. Mégis olyan íze lesz a főztömnek, mint amilyen neki volt, mikor kicsi koromban mentem hozzá minden áldott nap. #sadness #love #GreatGrandMa
4. El tudnád magadat képzelni íróként?
Nem tudnám elképzelni, de nagyon szeretném. Ez az egyik álmom.
5. Melyik a kedvenc blogod?
Hát nagyon sok van, azt hiszem, jelen pillanatban éppen 4. De ezt nem árulom el, annyit mondok csak, hogy már háromnak küldtem tovább díjat...khm...és háromtól kaptam is viszont...mint ezt. #haha #CsakElmondtam

5 kérdés tőlem:
1. Mit vársz az élettől?
2. Hol szeretnél élni?
3. Van olyan ember, aki pillanatok alatt fel tudja húzni az agyad?
4. Mi tud a legjobban felmérgelni?
5. Mi a kedvenc zeneszámod?

5 blog, aminek küldöm (és ismételten nem lesz annyi):

2 megjegyzés:

  1. Haliii :D Csak hogy ne unatkozz, kaptál egy díjat^^
    ---> http://perverzzdirectioner.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés

Music Note 4