Oldalak

2013. november 8., péntek

Award #5



Nagyon szépen köszönöm a díjat Kata Solymosi-nak, és társírójának, ahogy elnézem a blogot, ahonnan kaptam. Régen hallottam felőled, de örülök, hogy most ismét megtaláltam a blogod, hála ennek a díjnak.



Szabályok:
1. 10 dolog magamról.
2. 10 válasz a feltett kérdésekre.
3. 10 kérdés a továbbküldött blogoknak.
4. Blogok, amiknek továbbküldöm.

10 dolog rólam:
1. Imádom London-t, beleszerettem, így most jöttem haza másodszorra álmaim városából.
2. Egyszer szeretnék eljutni Norvégiába, és egy faházikóból nézegetni a havas tájat és a legelésző rénszarvasokat a fjordok mellett.
3. A telefonom, a laptopom és az iPod-om a legfontosabb tárgyaim.
4. De nem a közösségi oldalak miatt.
5. Sokkal inkább a zene, a történeteim, és a blogom miatt.
6. Ha egy írás megtetszik, éjszaka, az ágyból fekve, telefonon is olvasom, és suli előtt is, ha hamarabb érek be.
7. Gyakran vagyok beteg, magam sem tudom, miért.
8. Imádom a telefontokokat, talán függ is vagyok. #haha
9. Anya meg is tiltotta, hogy telefontokkal jöjjek haza Angliából, így hazajöttem két jack-dugó dísszel a telefonomhoz...többek között, hahaha.
10. Imádom a kéket, minden mennyiségben.  

10 válasz a kérdésekre:
1. Kedvenc ételed?
Gyros.
2. Milyennek képzeled el a tökéletes első csókot?:)
Hát az az igazság, hogy nekem már régen megvolt az első csókom, és az tökéletes volt, így olyannak. Tudatlan voltam, és féltem tőle nagyon. Hirtelen ért, nem is számítottam rá, de nagyon éveztem. A párom lágyan fogta derekamat, és emlékszem, hogy úgy meglepődtem, hogy hirtelenjében a felkarjához kaptam. Igazából semmi extra nem volt benne, egy utcasarkon csattant el, a járókelők előtt, de mégis különleges és tökéletes volt, mert az én első csókom volt. És szerintem mindenkinek a saját első csókja lesz a legkülönlegesebb.  
3. Milyen érzések zajlanak benned jelenleg?
Boldog vagyok, szeretet érzek, mert az első kérdés felelevenítette bennem azokat az érzelmeket, amiket akkor éreztem.
4. Milyen típusú blogokat szeretsz? Ha meglátod a kinézetét, meg a témáját és nem tetszik ez a kettő, akkor bele sem kezdesz?:)
A kinézet egyáltalán nem fontos szerintem, ha a történet rajta jó, de azért a gyerekes külsejű, túlcsicsázott blogokról én is lekattintok. Olyankor nagyon jó történetnek kell lennie rajta, hogy maradjak.
5. Meleg v. hideg?
Hideg.
6. Mi az első dolgod, amikor haza érsz?
Leállítom a zenét az iPod-omon, és elindítom a hifin.
7. Mikor voltál utoljára moziba? És mit néztél meg?:)
Régen voltam utoljára moziba, mert mostanában nincs nagyon időm, és a This is us! első vetítését néztem meg.
8. Mi az a tárgy, amihez erős érzelmek kötnek?
Nincs kimondott ilyen tárgy, de tény, hogy nem igazán tudnék élni a laptopom nélkül. Azon van az összes képem, írásom...mindenem.
9. Ha eljönne a zombiinvázió, mivel védekeznél ellenük? Répával, Gombostűvel, vagy mikulássapkával?
Természetesen répával. #hahaha
10. Olvasod valamelyik blogunk?:)
A vámpírvadász blogodat olvastam, de aztán nem hallottam rólad...vagyis ez nem teljesen igaz tekintve, hogy társ-adminok vagyunk (#hahaha), de sajnos nincs nagyon időm olvasgatni, örülök, hogy a történeteket be tudom fejezni.

10 kérdés tőlem:
1. Milyennek képzeled el a tökéletes pasit/társat?
2. Voltál már szerelmes?
3. Végződött már valaha rosszul?
4. Mik a terveid a közeljövőre?
5. Mi az, ami nélkül soha nem indulsz el?
6. Miért éppen ez?
7. Mi az, amivel pillanatok alatt fel tudnak mérgelni?
8. Van olyan ember, akire felnézel?
9. Ki az? Miért?
10. Van valami, amin változtatnál magadon?

Blog, aminek küldöm:

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm, amúgy sem haragudtam meg :D
    Ha nem teszem ki az nem azért van mert nem fogadtam el, hanem mert nincs türelmem hozzá, de azért köszi mégegyszer

    VálaszTörlés
  2. Még egy kérdés, h ezen a blogon van olyan történet amiben Louis szenved? Mert azt szívesen elolvasnám. Látom sok történeted van? Melyikbe érdemes belekezdeni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha, Te mazoista (természetesen csak viccelek) :D Hát a legtöbb történetemnek Harry és Louis a főszereplője, és a legtöbb Louis szemszögéből van, de egy kimondott olyan sincs, amiben szenved. Talán kettő van, ami elég közel áll ehhez.
      Az egyik az Everything for you, amiben eléggé sokat szenved, hogy megszerezze Harry-t, és párszor megalázza egy természetfeletti lény, a Heruka.
      A másik a You're my angel triológia, aminek pont ma töltöttem fel a harmadik, befejező részét. Ebben mindig más szemszögéből ismertetem a dolgokat. Szó szerint angyalok, és abból lesz a bonyodalom, hogy egymás ellenségei. A most feltöltött 3. részben kimondottan sokat szenved Louis. :)

      Törlés
    2. bocsi de ezek az angyalok meg természetfeletti cuccok nem kötnek le :/

      Törlés

Music Note 4