Oldalak

2014. január 20., hétfő

Award #21



Köszönöm szépen Cupcakee:)-nek, nagyon hálás vagyok, amiért rám is gondoltál, mikor elindítottad ezt a díjat. 
                                                                                                          xoxo    Zsoo


 Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Mostanában elég szórakozott vagyok, nem tudom, mi van velem.
2. Amikor díjat kapok, mindig megnézem kinek küldték még el, illetve, akitől kaptam, ŐT olvastam-e már, ugyanis így rengeteg új, csodás blogra lehet akadni, és a rendszeres olvasók modulban is rendszeresen rányomok találomra egy névre, hátha találok új blogot. De úgy tűnik, már kivégeztem minden igényes blogot, ami megfogott. Elnézést, ha nem így van, nagyon kíváncsi vagyok bárki sztorijára, szeretek olvasni ilyen témákban, mint amikben írok, szóval ne kíméljetek, ha van linketek!
3. Mostanában valamiért nem megy az írás. Tudom, mi következne, de nincs ihletem, hogyan vezessem át az olvasót egyik részből a másikba.
4. Izomláz van a kezembe, de nem tudom, miért csak most jött ki.
5. Kifejezetten borzalmas vagyok szertornában.
6. Nem merek normálisan bukfencezni, soha nem teszem le a fejem. Félelmem, hogy kitöröm a nyakam.
7. Ezért tigrisbukfencnél is azt mondják; ijesztően ugrok, ugyanis a kezem a matrac szélén van, a fejem pedig lelóg róla, mikor átfordulok. Olyan, mintha leesnék, és a tanárunk mindig félt is. Ezzel csak az a gond, hogy ha hosszút kell ugrani, akkor nehezemre esik, de megy.
8. Talán azért nem ugrok hosszút, csak szenvedéssel, mert régebben, mikor táncoltam, azt tanították, hogy kézenállásnál, cigánykeréknél, hídnál a lábam mellé kell tenni a kezem.
9. Régen nagyon sok mindent meg tudtam csinálni, mára már a kézenállás is nehezemre esik, de a cigánykerekem még szép.
10. Még ehhez a díjhoz sincs ihletem, amit magamról írhatnék.
11. Annyira sajnálom, nem tudom, mi van velem, de sürgősen rendbe fogom hozni magam, ígérem. Már jó úton haladok.

Válaszaim:
1. Miért pont ebben a témában írsz?
Mert különlegesnek tartom azt a szerelmet, ami Harry és Louis között lehetne, de mivel már néha nekem is sok belőle, mikor ismét felteszek egy történetet, más témában is kipróbálom magam.
2. Szeretnél a későbbiekben is foglalkozni az írással (pl. könyvet írni)?
Természetesen, nagy álmom válna valóra, ha lehetne egy könyvem.
3. Melyik a kedvenc 1D tagod, és miért?
Louis, és a folytonos bolondozása miatt.
4. Ha lehetne három kívánságod, mi lenne az?
Fogalmam sincs, de az egyik biztosan az lenne, hogy a családom mostani és jövőbeli tagjainak semmire se legyen gondjuk az éltben, és egészségesek, sikeresek legyenek.
5. Hiszel a természetfeletti lényekben, dolgokban?
Lényekben nem igazán, annak ellenére, hogy református lennék, nem hiszek Istenben, és az ilyen dolgokban. Nehéz megmagyarázni, amiben én hiszek. Elég bonyolult.
6. Ha egy teljes napra a kedvenc énekesed bőrébe bújhatnál, ki lenne az, és miért?
Ed Sheeran, és kíváncsi vagyok, miken ment keresztül, amiket magában tart, mi járhat a fejében, amiből ilyen csodás dolgok lehetnének.
7. Ki a kedvenc színészed?
Benedict Cumberbatch.
8. Mi volt eddig a legrosszabb rémálmod?
Pár hete volt, a téli-szünet elején. Arra kelte fel reggel, hogy azt álmodtam; Anyát és Apát előttem ölték meg a németek. Összetereltek mindannyiunkat egy bár szerűségben, mi a pulthoz ültünk. Borzalmas volt a tudat álmomban, hogy éreztem, pillanatokon belül meg fogunk halni. Lelőtték Őket, én pedig ott sírtam, és emlékszem, azt álmodtam, hogy arra gondoltam; legalább nem szenvedtek. Felriadtam, és úgy 2 percig csak bámultam a plafontó, aztán tudatosult bennem, mit is álmodtam, és sírni kezdtem az ágyban. Lerohantam reggel 6-kor, mivel Anya és Apa még ment dolgozni, így a konyhában kávéztak, és sírva buktam Anya nyakába, hiába vagyok már 16. Senkinek nem kívánom, hogy átélje, amit én azon a reggelen. Borzalmas volt.
9. Voltál már külföldön? Ha igen, hol?
Igen. Jó párszor voltam már Szlovákiában, Ausztriában, Romániában, Horvátországban, Görögországban, Olaszországban, kétszer Belgiumban és Luxemburgban, valamint Angliában, egyszer pedig Németországban és Franciaországban. Több helyre is eljuthattam volna, de sokszor nem vittek magukkal Anyáék hosszabb utakra, mivel még kisebb voltam. Pedig Ők sok csodás úton voltak, mint Thaiföld, Dél-Afrika, hajóút a Karib-tengeren, Finnország, Amerika...stb.
10. Szeretnél tetoválást vagy piercinget?
Piercinget semmiképpen sem, de tetoválását annál inkább. Alig egy centiset szeretnék, a bal középső ujjam belső oldalára. Egy kis mancs lenne, ami talán jelentéktelen, de nekem annál is többet jelent. Számomra minden benne van, ami számít.
11. Ki a példaképed?
Ed Sheeran.

Kérdéseim:
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Milyen volt a szilvesztered?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4