Oldalak

2014. március 10., hétfő

Award #36

Köszönöm szépen Naomi_Styles-nak, nagyon hálás vagyok, amiért ennyire tetszik a blogom, ez annyira király. Örülök, hogy mindig meglepsz, remélem, nem hagyod ebbe ezt a nagyszerű szokásod, hahaha.
                                                                                                          xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Már nagyon korog a hasam, de még mindig írom a díjakat hahaha.
2. Gyakran szoktam almát reszelni magamnak, és beízesítem egy fél citrommal és fahéjjal. Én személy szerint nagyon szeretem, gyakran ez a vacsorám.
3. Imádom a Baba Kakaóvajas tusfürdőjét...idiótaság, de ez jutott eszembe, ugyanis tusolni készülök.
4. Nem szeretem a túl csicsás dolgokat, az egyszerű szerintem szebb.
5. Tegnap random 2-kor felhívtam a legjobb fiú barátomat, Adriánt, hogy menjünk el futni. Először húzta az agyam, hogy föcit tanul, és miattam lesz rossz majd a dogája, aztán persze benne volt.
6-9. 20 perc múlva a házunk előtt várt, de amikor kimentem a kapun a biciklim mellett kiszökött Döme, a kis fekete Spáni (tudjátok, írtam már róla, és azért lett Döme, mert Anyának is volt egy ugyanilyen kutyája régen, és az ő neve is ez volt). Kiabáltam Adinak, hogy fogd meg! Ő meg elkezdett fütyülni neki, erre még hangosabban kiakadtam: Ne fütyült basszus, fuss utána! Aztán ketten megfogtuk, szerencsére szagot fogott, így megállt. Visszavittem, és amilyen az én szerencsém, rittig most ugráltatom Adit, amikor utána egy gyönyörű csokor virággal és a kedvenc csokimmal várt nőnap alkalmából. Szó szerint elolvadtam, még emlékezett, hogy mi a kedvenc csokim...woah.
10. Amúgy Döme holnap elbúcsúzik tőlünk, elviszik a Fajmentők, külön Spánielre szakosodva, de Ők nagyon vigyáznak majd rá, és elolvastuk a neten, milyen gondosan keresnek neki gazdát majd.
11. Jobb helye lesz ott, ezzel vigasztalom magam. Viszlát Döme.

Válaszaim:
1. Kedvenc film?
Now you see me, Coming out, Túl a barátságon, Pán Péter...etc.
2. Kedvenc könyv?
Sarah Dessen - Figyelj rám!
3. Kedvenc dal? Linkkel!
Nem tudok választani, kettő lesz: Jason Derulo - Vertigo és szintén Jason Derulo -Stupid love.
4. Milyen színű a szemed?
Barna.
5. Miért ilyen témában írsz?
Mert aranyosnak tartom a melegek közti szerelmet és meg akarom mutatni a világnak, hogy ez nem elítélendő, sokkal inkább ajándék.
6. Mi a kedvenc tantárgyad?
Nincs kedvencem, nem bírom a sulit.
7. Hol laksz?(Ha szabad ilyet kérdeznem)
Karcagon élek, pont Szolnok és Debrecen között.
8. Kedvenc színész?
Benedict Cumberbatch
9. Mi a véleményed az Alkonyat című filmről?
A könyveket elolvastam, a filmeket is láttam, de egyszer elég volt. Többször már nem tudnám megnézni.
10. Olvastad az Erangont?
Őszintén: fogalmam sincs, hogy mi ez hahaha, sajnálom.
11. Változtatnál valamit magadon, ha lehetne?
Igen, szeretném sima, makulátlan bőrt

Kérdéseim:
1. Miért éppen bromance-ot írsz?
2. Honnan jött az ihlet?
3. Nem félsz a véleményektől?
4. Kedvenc állatod?
5. Szoknya vagy nadrág?
6. Szoktál sminkelni?
7. Fejhallgató vagy füles?
8. Kedvenc számod?
9. Kedvenc zenész/banda?
10. Kedvenc dalszövegíró?
11. Láttad már az Így neveld a sárkányod c. filmet?

Küldöm:

1 megjegyzés:

Music Note 4