Oldalak

2014. március 17., hétfő

Special Award #2.



Köszönöm szépen a díjat Orsinak, nagyon hálás vagyok mind a díjért, de sokkal inkább azokért a szép szavakért, melyek ezer díjjal felérnek. Megköszönhetetlen. Így aztán természetes, hogy bár megkaptam már ezt a díjat, mégis kiteszem hálából, azonban már nem küldöm tovább másoknak.
                                                                                                                      xoxo    Zsoo
A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.


Szabályok: 
1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
3. Ne küldd vissza neki a díjat!
4. Válaszolj 5 kérdésre! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
5. Írj magadról 5 dolgot, és tegyél fel 5 kérdést! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!)
6. Majd küldd tovább minimum 5 embernek. Ha nem ismersz annyi blogot, látogass meg egy-két FB csoportot.
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel, amit csinál.
8. Mielőtt kiteszed a díj képét, mindenképp tüntesd fel a következő szöveget; A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbadáshoz!
10. Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne.
11. Kötelességed az egész szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül!

5 dolog rólam:
1. Mire hazaértem tegnap este, elhervadt a virágom, amit nőnapra kaptam. Hüp-hüp.
2. Tegnap nem tudom, hogyan, de bejött egy lószúnyog a szobámba (vagy mi annak a neve).
3. Akkora sikítást lerendeztem, mire Apa berohant, és leütötte, hogy az valami hihetetlen. De hiszen, ha azzal a nagy szívójával megcsíp, elvérzek.
4. Aztán Apa felvilágosított, hogy ez nem csíp.
5. Amúgy nem vagyok tudatlan a természettel kapcsolatban, csupán bogár- és rovarfóbiám van, egyszerűen undorodom tőlük, ennek ellenére az erdőket és túrákat egész jól viselem, de például napozni már nem szeretek füvön fekve.

Válaszaim:
1. Mit szeretsz Larry-ben?
Különlegesnek tartom azt az erős szerelmet, amely lehet köztük. Tisztelem ezért Őket...legalábbis ahogy én megformálom őket, ugyanis a valóságba nem valószínű, hogy ez van.
2. Neked most éppen tetszik valaki?
Nem, nincs kimondottan senki. Még csak most lettem szabad, szóval még élvezem kicsit az egyedüllétet.
3. Ha igen, akkor mi a neve?
Passzolom az iménti válasz miatt hahaha.
4. Te milyen márkájú körömlakkot használsz?
Nem használok körömlakkot, inkább körmöshöz szoktam járni, de mostanában már arról is leszoktam. Az emberek szerint önmagában sokkal szebb körmöm van, szerintük szép az alakja (én is meglepődtem). Nagyon ritkán húzom át gyöngyházfényű színtelennel, annak Essence a márkája.
5. Ismered a Cups Song-ot? Ha igen, akkor szereted?  
Hahaha, hogyne ismerném, mikor a Pithc perfect az egyik kedvenc filmem?! Ha nagyon koncentrálok, megy is pohárral, de már régen nem csináltam.

A kérdés és a küldés kimarad, ugyanis már megkaptam ezt a díjat, de ilyen csodás szavaknak nem lehet ellenállni, kitettem ismét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4