Oldalak

2014. március 10., hétfő

Special Award



Köszönöm szépen ezt a díjat 5 írónak is, akiktől kaptam, egybe teszem ki, ha nem haragszotok, hisz azt olvastam, nem lehet külön tovább küldeni. Szóval név szerint nagyon hálás vagyok: Dreamy Girl-nek, Loraa*-*- nak, Brigitta Pánczél-nek, Stella Dreamer-nek és persze Naomi_ Styles-nak, akitől legelsőnek kaptam. Ígérem, külön-külön válaszolok lejjebb mindenki kérésére, annyira hálás vagyok nektek.

A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.



Szabályok: 
1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
3. Ne küldd vissza neki a díjat!
4. Válaszolj 5 kérdésre! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
5. Írj magadról 5 dolgot, és tegyél fel 5 kérdést! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!)
6. Majd küldd tovább minimum 5 embernek. Ha nem ismersz annyi blogot, látogass meg egy-két FB csoportot.
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel, amit csinál.
8. Mielőtt kiteszed a díj képét, mindenképp tüntesd fel a következő szöveget; A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbadáshoz!
10. Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne.
11. Kötelességed az egész szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül!

5 dolog rólam:
1. Még soha, sehol nem kaptam egyszerre ennyi díjat.
2. Az előadásunk nagyszerűre sikeredett pénteken és szombaton, az egész város az ott elhangzott viccekről beszél. Tegnap, mikor futni mentünk haverommal, hallottam, amint egy ismeretlen ember éppen a barátjának meséli. Hihetetlen, mekkora nevet kapott a társulatunk, nemde?!
3. Ki kell olvasnom Csingiz Ajtmatov - A versenyló halála c. könyvet, de azzal indult az egész, hogy a városunkba sehol nem volt meg, a könyvtár pedig éppen költözik, szóval zárva van. Végül megszereztem Törökszentmiklósról a családunk barátaitól. Hát...aki olyan gyenge személyiség, mint én az ne olvassa el! Még csak a 2. fejezetnél vagyok (lyukasórában kezdtem el), de olvasni, ahogy a ló szenved...hát majdnem sírtam, nehezen ment, hogy ne tegyem.
4. Nagyon érzékeny vagyok az ilyen dolgokra, ugyanis könnyen együtt érzek bárkivel, főleg az állatokkal. Ezért nem is szeretek menhelyre menni, mindig sírok, mikor meglátom, milyen szeretettel, reménnyel néznek rám a kutyusok, legszívesebben hazavinném mindet a nagy udvarunkra.
5. Bár éppen ezért lennék jó pszichológus állítólag. Egyik álmom, hogy egyszer lesz egy csoportterápiám alkoholistáknak vagy drogosoknak. Olyan szívesen foglalkoznék csoportban ilyen emberekkel. Nagyon élvezem, ha segíthetek.

Válaszaim:
a)      Naomi_Styles-nak:
            1. Miért szeretsz írni?
            Mert így kifejezhetem magam, na meg persze, a saját, de első sorban az olvasóim szórakoztatása miatt.
            2. Kiskorodban is már mondták neked, hogy jól írsz?
            Kicsi koromban még csak meséket mondtam, egy idő után én találtam ki történeteket, és felcserélődtek a szerepek, én mondtam Anyának lefekvés előtt, de Ő csak nevetett, és szeretetteljesen mosolygott. Aztán írni is elkezdtem, de azt senki nem tudja mái napig.
            3. Amikor még csak kezdő voltál a blogvilágban; mennyire volt nehéz kitartani magad és blogod, esetleg blogjaid mellett?
            Egyetlen egy blogom volt elsőnek, de az más jellegű, azt nem is akartam, hogy látogassák, szóval kezdjük a That one thing.*-gel. Nem éreztem akkor még azt, hogy   mennyinek kéne lennie az olvasónak, túl tapasztalatlan voltam, így csak írtam és írtam, aztán meglett a gyümölcse.
            4. Kedvenc blogíró?
            Nagyon sok van, de azok is köztük vannak, akiktől a díjakat kaptam.
            5. Kedvenc író?
            Sarah Dessen.
b)      Stella Dreamer-nek:
            1. Mióta írsz blogot?
            Két és fél - 3 éve.
            2. Melyik a héten a kedvenc napod?
            Szombat, mint mindenkinek szerintem.
            3. Ha tehetnéd változtatnál iskolát?
            Megbántam, hogy nem két-tannyelvűre mentem, de azt hiszem, nem mennék el már innen. Szeretem a tanári kart és az osztályunkat is.
            4. Ha lenne rá mód, hogy Angliában lakj ezentúl és minden körülmény jó lenne, itt        tudnád hagyni az eddigi életed?
            Igen. A két legjobb barátomtól nagyon fájna a búcsú, de ott sokkal több lehetőség, jobb élet vár rám. És egyszer már megfordult a szüleim fejében, hogy költözünk.
            5. Tudsz főzni/sütni? Ha igen mit szeretsz a legjobban csinálni?
            Tudok mindkettőt, azt mondják, elég finoman. Nyáron én főztem a családra minden nap. Nagyon szeretek sütiket csinálni, tortát, tiramisut, de a mosogatás magam után, már nem olyan csábító hahaha.
c)      Brigitta Pánczél-nek:
            1. Van testvéred? Ha igen hány? Lány vagy fiú?
            Van egy fél-bátyám, fiú, Roland. Ő már 22, alig látom, nem él velünk, az ország másik felén van.
            2. Mit kaptál előző szülinapodra?
            Öhm...iPod-ot, ha jól emlékszem, meg az angliai utamat.
            3. Voltál már jégkorong meccsen?
             Igen, nagyon régen, Veszprémbe, ugyanis hivatalosan veszprémi vagyok, csak 6 éves
korom óta máshol élünk szüleimmel.
            4. Szerinted Harry zuhanyozni szeret vagy fürdeni jobban?
            Szerintem fürdeni. Olvastam, hogy Zayn nyilatkozta: Harry mindig hajat mos a ZUHANY alatt, és a sampon mindig a szemébe megy. Olyankor Louis-ért kiabál, aki azonnal bemegy hozzá, és segít neki. Szerintem ez nagyon aranyos, bele is fogom majd foglalni egy sztoriba.
            5. Telet szereted jobban vagy a nyarat?
            Összefonnám a kettőt. Tél egy hosszú szünettel, ugyanis a nyár nekem túl meleg, unalmas, télen viszont lehet síelni, snowboardozni, hóembert építeni, szánkózni, ezeket imádom...talán leragadtam a gyerekkoromnál...egészen biztos hahaha.
d)      Loraa*-*-nak:
            1. Melyik volt a kedvenc meséd kiskorodban?
            Pán Péter...és még most is hahaha.
            2. Az íráson kívül mit szeretsz nagyon csinálni?
            Röpizni, futni...alapból sportolni, na, meg persze írni éjjel-nappal.
            3. Kedvenc blogíró? Mondj négyet! :)
            Ám legyen: Dreamy Girl, RoseGirl, Stella Dreamer, Vanda Horan, ~camille, tudom, hogy nagyon sok mindenkit kihagytam, azoknak az írását is nagyon szeretem, akiktől a díjakat kaptam, de macerás lenne mindenkit felsorolni, sokáig írhatnám.
            4. Gyerekkori álmod mi?
            Szerető, mindig összetartó, soha szét nem hulló családot alapítani lehetőleg nem Magyarországon.
            5. Mióta írsz?
Blogot 2 és fél - 3 éve.
e)      Dreamy Girl-nek:
            1. Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
            Sportolni, és főként írni.
            2. Szeretnél egyszer könyvet is kiadni?
            Mindenképpen, de ahhoz nagyon sok ismeret kell, így valószínűleg majd csak akkor sikerül, amikor pszichológus leszek, viszont akkor is hasonló témában fogok alkotni szerintem.
            3. Mi a kedvenc színed?
            Kék minden mennyiségben.
            4. Miért kezdtél el írni?
            Eleinte önmagam kifejezésére, aztán ez átváltott a saját magam és legfőképpen az olvasóim szórakoztatására.
            5. Miért pont Larryről írsz?
            Mert aranyosnak tartok egy ilyen erős szerelmet, ami köztük lehet, hisz a melegek ilyenek. És meg akarom mutatni mindenkinek, hogy nem bűn ilyennek lenni, sokkal inkább ajándék.

Kérdéseim:
1. Miért éppen ezt a témát választottad?
2. Hogyan jössz ki a környezetedben élő emberekkel?
3. Változtatnál valamit az életeden, személyiségeden?
4. Mi az az álom, ami ha elérsz, úgy érzed, most tökéletes az életed? (Ha van ilyen)
5. Ki a példaképed, miért?

5 ember, akinek küldöm (talán...sőt biztosan megkapták már, de én mégis nekik szánom...és sajnálom, ha valakit kihagyok):

4 megjegyzés:

  1. Először is köszi a díjat! :3
    Ha tudtan volna, hogy kell az a könyv, eljuttattam volna hozzád, nekem ugyanis megvan! :) Mert ez volt a kötelezőm, de nem olvastam még el, hogy miért, azért mert sose szerettem azt olvasni, amit előírtak, így egy kötelezőt se olvastam el, most szoktam bepótolni! :) Ez a könyv lesz a következő, amit el fogok olvasni! :) Hát én már csak ilyen vagyok! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen, de megszereztem másik város könyvtárából. Nem is tudtam, hogy még manapság is feladják kötelezőnek, a 80-as, 90-es években volt szokás. Én sem szerettem soha, bár a Morgue utcai kettős gyilkosságot szívesen olvastam el, na meg az Üvöltő szelekkel is még évekkel ezelőtt megbirkóztam, pedig most kötelező. Hidd el, van ami abból is jó! :)

      Törlés
  2. Nagyon Szépen Köszönöm a Díjat!! :))

    VálaszTörlés

Music Note 4